Hey jongens,
IK jongen 14 jaar heb me met mijn gsm aangemeld voor introductie bezoek voor Taekwondo een gevechtsport. Je kunt de sport outfit daar passen en gaan kopen. Mijn pa was meegegaan ook om het lidmaatschap contract door te nemen. We hadden een afspraak gemaakt van een anderhalf uurtje ook om het sportcomplex te spotten.
Mijn pa vond het beter om eerst een proefabonnement te nemen van 30 euro per maand inclusief fruit en drankjes . Dan beslissen of ik het wel leuk vind erna. Ik kreeg ook het aanbod een half uur de tijd om een proeftraining te doen. Dat leek me onwijs gaaf. Ik moest dan wel eerst de taekwondo kleding passen met de beschermers voor hoofd en been etc.
IK moest naar de privé omkleedkamer van de trainers. Mijn papa was naar de sportkantine om even te wachten buiten. Uit Hygiëne eerst daar bloot douchen en dan gaan passen. De trainer deed de kruisbeschermer (tok) bij me om. Hij zat heel even aan mijn piemel om hem erin te gaan doen . Ik kreeg een stijve. De TOK had voldoende binnenruimte en niet dus pijnlijk afknelt.
IK kreeg de rest aangepast en toen die 30 minutes proeftraining doen met hem. Mijn pa was erbij die vond het wel goed voor mij Taekwondo. Toen gingen we weer naar de trainer ruimte. Mijn pa lag in een deuk toen hij mijn TOK zag en ik het uit moest doen . De trainer legde mijn pa uit dat de kruisbeschermer erna ook gewassen moet worden liefst met antibacteriële zeep.
Is dit normaal die deze gevechtsport doen of een andere..
. ( bericht aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9 )