Vraag

Taekwondo en beschermingset TOK voor PENIS RAAR?

  • 9 February 2020
  • 4 reacties
  • 619 Bekeken

Badge

Hey jongens, 

 

IK jongen  14 jaar heb me  met mijn gsm aangemeld voor introductie bezoek  voor Taekwondo een gevechtsport. Je kunt de sport outfit daar passen en gaan kopen. Mijn pa was meegegaan ook om het lidmaatschap contract door te nemen. We hadden een afspraak gemaakt van een anderhalf uurtje ook om het sportcomplex te spotten. 

 

Mijn pa vond het beter om eerst een proefabonnement te nemen van 30 euro per maand inclusief fruit en drankjes . Dan beslissen of ik het wel leuk vind erna. Ik kreeg ook het aanbod een half uur de tijd om een proeftraining te doen. Dat leek me onwijs gaaf. Ik moest dan wel eerst de taekwondo kleding passen met de beschermers voor hoofd en been etc. 

IK moest naar de privé omkleedkamer van de trainers. Mijn papa was naar de sportkantine om even te wachten buiten. Uit Hygiëne eerst daar bloot douchen en dan gaan  passen. De trainer deed de kruisbeschermer (tok) bij me om. Hij zat heel even aan mijn piemel om hem erin te gaan doen . Ik kreeg een stijve. De TOK had voldoende binnenruimte en niet dus pijnlijk afknelt. 

IK kreeg de rest aangepast en toen die 30 minutes proeftraining doen met hem. Mijn pa was erbij die vond het wel goed voor mij Taekwondo. Toen gingen we weer naar de trainer ruimte. Mijn pa lag in een deuk toen hij mijn TOK zag en ik het uit moest doen . De trainer legde mijn pa uit dat de kruisbeschermer erna ook gewassen moet worden liefst met antibacteriële zeep.

Is dit normaal die deze gevechtsport doen of een andere.. 

 

 

 

 

. ( bericht aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9 )


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik zit op krav maga daar moet je ook een tok aan. (dezelfde) alleen doe je die gewoon over je onderbroek. Ik vind het dus een beetje een raar verhaal. 

Hoi

 

Dat je bij sommige gevechtssporten bescherming hoort te dragen, vind ik normaal. Echter vind ik het apart dat degene die samen met je de tok omdeed, je best intiem aanraakte. Moest dat in de toekomst nogmaals gebeuren, mag je gerust aangeven dat je dit ongemakkelijk vindt. 

 

Verder wens ik je een mooi taekwondo-parcours toe. Train goed, ga verstandig met je lichaam om, en denk aan je beheersing. 

 

Gr. Kenshin

Badge

 

@Just_a_person

 

In de beschrijving bij de jockstrap cup dat je deze variant alleen binnen in de TOK moet doen. Dat blijft beter zitten dan die je andere type die je over de boxershort kunt doen of ook erin. 

 

Deze reactie is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 20.

 

HET IS NIET NORMAAL DAT EEN TRAINER AAN JE ZIT

!! EN ZEKER NIET DAAR !!

Normaal is dat je aangifte doet bij politie als een trainer aan je intieme delen zit.

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2 (Ga respectvol met elkaar om)

 

Reageer