Heyy @Sanny,
deze vragenlijst heb ik al ingevuld, maar bedankt .
xx Eenmeisje004
1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Jongen
2. Hoe oud ben je? 17
3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Ik noem mezelf voor het gemak bi, maar eigenlijk heb ik een schijthekel aan dit soort labels.
4. Draag je make-up? Nee, nooit gedaan. Niet mijn ding.
5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Nee. Ik vind talen juist de leukste vakken.
6. en je docent nederlands? Nee hoor. Mijn docent NL was best chill.
7. en je docent biologie? Niks mis mee, maar ik denk niet dat ik z’n naam over 2 jaar nog weet.
8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Ja. Als je dat lekker vind moet je nagekeken worden (geintje natuurlijk. Voor mijn part gooi je popcorn en nutella op je pizza)
9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent Er zijn meer deuren dan wielen op de wereld.
10. wat is je favoriete smaak ijs? Chocola
11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Nee. Ik huil sws nooit om dieren, films etc.
12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad Dat ik opgesloten zat in een wasmachine
13. kan je skateboarden? Een beetje
14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Is niet echt mijn ding
15. wat voor schoenen heb je aan? Nu geen. Maar als ik schoenen draag, Nike SB Chron 2
16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nope
17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja, meerdere
18. ben je bezet? Yep. Sinds 14-02-2023
19. wil je bezet zijn? Wil het wel nog ff blijven
20. Hond of kat? Hond ftw
21. action of hema? Hema
22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Nope
23. heb je een bril? Een zonnebril
24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Nee. Ik heb er toch geen last van?
25. heb je een voetfetish? Nope
26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Weet ik veel
27. wat wil je later worden? Leraar Engels
28. wat wil je later absoluut niet worden? Andrew Tate fan
29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Ja. Ik zit altijd tegen het plafond wanneer de bel gaat
30. wil jij ook een schildpad? Nee. Vind ze nogal saai]
31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Charlie
32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week Ja, was leuk. Ik wil niet weten hoe vaak ik al over m’n pik en hoe vaak ik aftrek heb gepost.
9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent Er zijn meer deuren dan wielen op de wereld.
@tim16 En allen tandwielen enzo dan? Die garages die vol liggen met wielen? Ben het niet met je eens. Aan koffers hangen bijvoorbeeld wieltjes, maar ook aan bureaustoelen, stofzuigers, fietsen, skateboards... En denk maar aan de lades in kasten die op wieltjes rollen. Zijn er super veel toch? Is het ook echt een feit, of is het een mening? (ben gewoon nieuwsgierig)
@OnbekendeAnnoniem
Kastdeuren tellen ook mee hé!;) Ik heb zelf heleboel kastdeuren thuis hoor:D
Liefs xxx Banaantje <3
@OnbekendeAnnoniem
Dan moeten kastdeuren ook meetellen hé! Ik heb heleboel kastdeuren thuis hoor
Liefs xxx Banaantje <3
Ja, begrijp ik. Ik heb er ook geen mening over, was alleen nieuwsgierig. Je hebt ook autodeuren, deuren in playmobil, lego en dat soort dingen. Nee, ik ben meningloos daarover, maar was effe nieuwsgierig.