Vraag

Super random maar vet leuke vragenlijst over pizza, skateboards en andere levenszaken

  • 18 February 2020
  • 44 reacties
  • 606 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders?
  2. Hoe oud ben je?
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar)
  4. Draag je make-up?
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands?
  6. en je docent nederlands?
  7. en je docent biologie?
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden?
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent
  10. wat is je favoriete smaak ijs?
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet?
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad
  13. kan je skateboarden?
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden?
  15. wat voor schoenen heb je aan?
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd?
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend?
  18. ben je bezet?
  19. wil je bezet zijn?
  20. Hond of kat?
  21. action of hema?
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine?
  23. heb je een bril?
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng?
  25. heb je een voetfetish?
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie?
  27. wat wil je later worden?
  28. wat wil je later absoluut niet worden?
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel?
  30. wil jij ook een schildpad?
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen?
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht


44 reacties

Hey, 

 

Leuk om een keer een niet seksuele vragenlijst te zien!

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 16 jaar
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Weet ik nog niet echt
  4. Draag je make-up? Nee
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Ja best wel
  6. en je docent nederlands? Kan er mee door
  7. en je docent biologie? Is vreemd, maar wel aardig
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Nee. Het is niet mijn lievelingspizza maar het is wel te eten.
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent Op dit forum wordt héél veel over seks enzo gepraat.
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Ik geen favoriete smaak ijs.
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Nee, eigenlijk niet.
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad Dat ik werd aangereden door een mega grote speelgoed auto.
  13. kan je skateboarden? Ja
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Ja, ik doe het iedere zomer.
  15. wat voor schoenen heb je aan? Sneakers
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Niet vaak, maar als hij er zit is het wel altijd lachen.
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja, wel meer
  18. ben je bezet? Nee
  19. wil je bezet zijn? Nee, niet om het ‘bezet zijn’.
  20. Hond of kat? Beide zijn leuk, maar mijn hond is echt mijn maatje.
  21. action of hema? Action
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Omg ja
  23. heb je een bril? Nee
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Nee
  25. heb je een voetfetish? Nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Welke docent niet?
  27. wat wil je later worden? Geen idee
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Iets waarbij ik de hele dag op kantoor zit.
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Zo af en toe wel ja.
  30. wil jij ook een schildpad? Vroegen wel, maar nu niet meer.
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Diederik 
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week Echt een leuke/originele vragenlijst 
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) weet niet
  4. Draag je make-up? Soms vind ik leuk
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Yup ik vind engels beter
  6. en je docent nederlands? ik haat haar
  7. en je docent biologie? ik haat hem
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? ja eigenlijk wel
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent. Uh meiden knipperen vaker met hun ogen
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Softijs
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet?     Nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad.     Ik viel van me fiets en toen viel ik van me bed een soort loop
  13. kan je skateboarden?    Nee
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Jawel
  15. wat voor schoenen heb je aan?  Nike
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Ja
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend?  Ja
  18. ben je bezet? Nee
  19. wil je bezet zijn? ik wil wel een vriendin
  20. Hond of kat? Kat
  21. action of hema?   Action
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine?  ik had er een
  23. heb je een bril?   Nee, maar ik krijg er een
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng?   Beetje
  25. heb je een voetfetish? Kleeeiin beetje
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie?  Nee thee
  27. wat wil je later worden?   Astronaut
  28. wat wil je later absoluut niet worden?  Docent
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel?   Nee
  30. wil jij ook een schildpad?    Ik had er een
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen?     Hij heette Frank
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week.         Ja ik vond hem leuk 

Hi Kitsune-san,

 

 

Heb jij vakantie? ik ben jaloers 

nee, volgende week pas, dus je moet niet jaloers zijn 

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

Oh jee, als dat maar goed gaat, dan.

Ik ga 'm wel ff invullen voor jou.

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders?​​​​​​ jongen​
  2. Hoe oud ben je? 17
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? ik val op jongens, ik ben ook wel eens op een meisje gevallen, maar ja, dat was haar schuld. Ze lette niet op. Ik zou dat zelf nooit doen. Ik ben gay. (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) nee, beter pas je op en stel je hierna nog 30 andere vragen :joy: . Dat gaat vast minder opvallen :thinking:  
  4. Draag je make-up? ja, als ik met mijn zus ga winkelen, draag ik altijd de make-up. Oh ja, enne als twin en ik een fotoshoot hebben krijgen we vaak ook wel make-up op, maar das weer anders, dan echt dragen. Dus ik weet niet of dat valt onder jouw vraag :relaxed:
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? nie echt, kvind ergens wel makkelijk da ik da kan of ken, weetikveel hoe je da schrijf, want bij ons in de buurt zijn er meer die da spreken, ergens heb je er toch wel gemak van, dus nie echt stronthekel
  6. en je docent nederlands? ik gedoog hem nog wel ff, ik ben toch eerder van school dan hem, denk ik
  7. en je docent biologie? die is wel leuk, want als we in de zomer laatste uur hebben van hem, heeft die ook geen zin meer in les geven, dan gaan we voetballen en om het toch nog een beetje biologie te laten lijken, zegt ie ‘ga jij ff die bal tussen de brandnetels vandaan halen’ of zo en dan leren we toch ook wat over planten enzo. Het prikt wel echt veel als ik dan in korte broek ben en geen handschoenen aan heb, maar ja, je steekt er toch wel weer iets van op
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? ja, alle pizza's horen bij het klein chemisch afval :nauseated_face:  

    ​​​​​@Pin , wat vind jij van pizza hawaii

  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent nou, uhm, ‘alles is relatief’, behalve dan natuurlijk absolute eenheden zoals maten enzo, dus 'niet alles is relatief’. Hoe ga ik dit verder uitleggen :rolling_eyes:
  10. wat is je favoriete smaak ijs? malaga of pistache of banaan van dat ene ijswinkeltje. Ik vind die allemaal wel lekker, zolang ze niet door elkaar zitten, dus dat klopt eigenlijk ook niet precies wat ik zeg, zucht. Best wel een moeilijke vragenlijst. Ik had gedacht dat die makkelijker zou zijn 
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? ik heb da alleen bij schattige jongens, nie echt huilen dan, maar.. nou ik zeg maar dat ik het met een schattig dier heb, das makkelijker, maar nie helemaal waar
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad nou, dat ik zo viel en viel en nog steeds verder viel en ik had echt het gevoel dat ik in een vrije val zat en toen ik wakker werd, lag ik op de grond naast mijn bed, dus misschien heb ik het dan toch niet gedroomd?? :angry: Weer zo'n vraag die makkelijk leek toen ik er aan begon en nou gaat het weer mis, sorry. Een andere droom was toen ik dacht dat ik sliep, maar dat niet zo was. Ik zat alleen te dagdromen. Hmm, volgende vraag :sleeping:
  13. kan je skateboarden? jup, als de beste mijn twin en ik en mij :clown:
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? da nie, toch nie als het gesneeuwd heeft enzo, want dan kan je beter geen wieltjes er onder hebben. Dan kun je beter gaan snowboarden, maar ja, dat kan ik dan weer niet :smirk: . Ik kan wel op water boarden, erop hé, niet met water boarden, want dat mag dan weer niet geloof ik van amnesty international. Dat valt onder illegale/verboden ondervragingstechnieken. Maar ik wil niet teveel uitweiden. Ik houd van korte, bondige antwoorden. Btw, ik weet zeker dat het uitweiden is en niet uitwijden, zie https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/824/uitwijden_uitweiden/
  15. wat voor schoenen heb je aan? uhm, ik heb geen schoenen (meer) aan, ook geen handschoenen. Kom net onder de douche weg. Ik had net nog adidas sportschoenen aan, die slingeren hier nu ergens rond
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? nope, die is zich aan het aankleden. Nou ja, eerst nog afdrogen en dan pas aankleden. We hadden net gedoucht. FF uitleggen, we hadden net hard gelopen, ja echt, geen rare dingen denken hè :lying_face:
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? was da voor vraag, ja tuurlijk
  18. ben je bezet? ik ben 

     

  19. wil je bezet zijn? daar heb ik geen probleem mee, zolang ik nog maar genoeg vrijheid heb
  20. Hond of kat? voor lunch?? Doe dan maar een broodje hete hond met mosterd
  21. action of hema? action in de hema? Er zie er amper iemand, kga liever naar de action, das daar altijd hema-vol met mensen
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? papa heeft er eentje, voor 5 cent (uit het gulden tijdperk) komt er een kauwgombal uit, cool hè. Alleen jammer dat we geen 5 cent hebben. Ze zien er wel lekker uit en ze ruiken ook wel lekker, maar ja….
  23. heb je een bril? ja, eentje voor op de wc. Dat zit wel zo lekker. Verder ook nog eentje voor de zon, of eigenlijk eentje tegen de zon :sunglasses:  Oh, ook nog eentje voor onder water. Van die dingen dus...
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? uhm, idk, maar ik snap ze niet echt
  25. heb je een voetfetish? nope, da nie
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? idk, ik wil het wel voor je vragen als ik er aan denk en het uitkomt, want meestal als ik 'm iets wil vragen, zit ie net koffie te drinken :yum:
  27. wat wil je later worden? groter
  28. wat wil je later absoluut niet worden? kleiner
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? je kan je volgens mij maar één keer doodschrikken en volgens mij is dat nog niet gebeurd. Maar, toch zal ik 'm wel beantwoorden, want je bedoelt het vast figuurlijk en niet letterlijk. Dus, dan is mijn antwoord: 'ja, vooral als ik lekker lig te slapen’
  30. wil jij ook een schildpad? altijd al van gedroomd, wil jij 'm kwijt dan en waarom? Liep die steeds weg of wat en jij dan kilometers ver zoeken, ja, dan zou ik er ook klaar mee zijn.
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? schildje, denk ik. Das tenminste een originele naam voor zo'n beestje
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? nee, ik ben er doodmoe van geworden hahaha. Nee, was wel grappig, hoor. ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week oh, wil je het echt niet weten? Ik kan het zo invullen, hoor. Wil je echt nie weten, ik bedoel is zo gebeurd, is geen moeite…. Ok, ja, dan niet

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

oh ja oké en jij bedankt voor de vragen

 

Groetjes,

M&M's

Heb jij vakantie? ik ben jaloers Ik heb nu vakantie, ik was er echt aan toe :)

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders?  Jongen
  2. Hoe oud ben je? Ik ben 13 jaar, 8 maanden en 28 dagen oud.
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Ik ben hetero.
  4. Draag je make-up? Nee
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands?   Nederlands is soms best saai.
  6. en je docent nederlands? Prima.
  7. en je docent biologie? Prima.
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Nee, het is best te doen ondanks dat ik andere pizza's toch lekkerder vindt.
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent Dit vindt niemand interessant: Op 4 februari 2012 is er in Lelystad -22.9 gemeten en in Marknesse -22.8, de koudste temperaturen van het afgelopen decennium.
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Limoncello
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Nee, ik wil hem wel fijnknijpen '’Cute aggressive'’
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad Ik droomde dat ik uit bed viel en ik werd even wakker en toen zag iemand het maar die dag daarna wist niemand dat ik uit bed was gevallen alsof het nooit gebeurd was maar ik voelde nog wel de pijn en 2 docenten kwamen kijken maar die wisten van niks, het was 5 jaar geleden.
  13. kan je skateboarden? Nee
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Hmm, geen idee.
  15. wat voor schoenen heb je aan?  Merkloze patta's die je niet eens patta's kunt noemen.
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Ik woon best ver weg van mijn beste vriend maar ik lach om de meest idiote dingen met hem.
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja
  18. ben je bezet?  Nee
  19. wil je bezet zijn? Ja, ik wil natuurlijk een vriendin.
  20. Hond of kat? Kat, ik heb een kitten en die is schattig en idioot
  21. action of hema?  Hema, saucijzenbroodjes en ander lekker eten.
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine?  Ik was er niet zo mee bezig tbh :)
  23. heb je een bril? Nee
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Nee, het zijn ook normale mensen.
  25. heb je een voetfetish? Nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Geen idee.
  27. wat wil je later worden?  Meteoroloog of viroloog.
  28. wat wil je later absoluut niet worden?  Begrafenisondernemer, garagemedewerker en econoom.
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Valt mee, mijn kat schrikt daar altijd van als die bij mij op schoot zit dus ik schrik dan van mijn kat.
  30. wil jij ook een schildpad? Lijkt me een best saai beest, ik vindt katten leuker.
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen?  Gray, klojo en goblin, een van die drie.
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week Ik vindt het wel fijn dat dit geen seksvragenlijst is :)

-Dr8gon99

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? JONGEN
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) GEEN IDEE WAT JE BEDOELT MAAR GA ERVAN UIT DAT MIJN ANTWOORD IS DAT IK HETERO BEN
  4. Draag je make-up? NEE
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? ZEKER, VRIJDAG TOETS MOET NU EIGENLIJK LEREN
  6. en je docent nederlands? ZEKER
  7. en je docent biologie? DIE VALT BEST MEE
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? NEEEEEE!
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent ER IS ZWARTE MARKT VAN KAAS
  10. wat is je favoriete smaak ijs? VANILLE
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? NEE
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad WW3 TOEN DAT IK EEN JAAR OF 10 WAS
  13. kan je skateboarden? REDELIJK
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? JA DAAROM DOE IK HET
  15. wat voor schoenen heb je aan? GENE , ANDERS ADIDAS
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? NOPE , ZIT ALLEEN OP ME KAMER
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend?  DENK HET WEL 
  18. ben je bezet?NEE
  19. wil je bezet zijn? NEE
  20. Hond of kat? KAT
  21. action of hema? ACTION
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? NEE
  23. heb je een bril? NEE
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? VIND HET EEN BEETJE VREEMD MAAR OKE
  25. heb je een voetfetish? NEE
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? WERKELIJK GEEN FLAUW IDEE
  27. wat wil je later worden?  IETS MET INFORMATICA
  28. wat wil je later absoluut niet worden? KAPPER
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? NEE, VERWACHT HEM ALTIJD
  30. wil jij ook een schildpad? NEE
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? OLLIE
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week ZEER VERFRISSEND EN INDIEN JE HET WEL WILT WETEN LENGTE 11 STIJF EN TREK 3-7 KEER PER WEEK

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

Kaas

Reputatie 3
Badge +3

Woah bedankt voor jullie antwoorden! Ik had niet verwacht dat mensen oprecht zouden reageren op mijn vragenlijst :joy:

Reputatie 4
Badge +3
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Meisje
  2. Hoe oud ben je? Ik ben 13
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Aseksueel en voor zover ik weet aromantisch
  4. Draag je make-up?  Voor Cosplay wel, in het dagelijks leven niet
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Ik vind het niet zo erg. Niet dat ik legendarische cijfers haal maar het is wel oké 
  6. en je docent nederlands? Iedereen haat haar, maar ik mag haar best wel. 
  7. en je docent biologie? Zij is cool 
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden?NEE HET IS LEKKER
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent Volgens bijbelvers Genesis 1-20:22 ofzo was de kip eersf
  10. wat is je favoriete smaak ijs? VANILLE (toen kon mijn telefoon ineens geen caps meer)
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? IK MOEST WEL EEN KEERTJE HUILEN OM EEN HEEL SCHATTIG EGELTJE
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad ER STOND EEN NAAKT ONDERLICHSSM IN ONZE KEUKEN
  13. kan je skateboarden? EEN BEETJE
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? YEAH HET IS BEST LEUK
  15. wat voor schoenen heb je aan? PAARSE DR MARTENS
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? NOPE,
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? IK WEET HET NIET, DENK HET WEL
  18. ben je bezet? TECHNISCH GEZIEN WEL, MAAR HIJ WIL NIKS MEER MET ME TE MAKEN HEBBEN OFZO EN IK BETWIJFEL OF IK ÜBERHAUPT ROMANTISCHE GEVOELENS HEB 
  19. wil je bezet zijn? NIET ECHT
  20. Hond of kat? KAT 1000%
  21. action of hema? HEMA 10000%
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? OMG JA
  23. heb je een bril? NOPE
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? BEETJE
  25. heb je een voetfetish? NEEEE
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? NIET ECHT
  27. wat wil je later worden? GELUKKIG
  28. wat wil je later absoluut niet worden? WERK- EN- DAKLOOS
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? JA 
  30. wil jij ook een schildpad? JA
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? HENK
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week IK VOND HET ZEER VERFRISSEND DANKUWEL MEVROUW KITSUNE-SAMA

Wassuppp

 

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Jongen, wtf hoe kun je die andere woorden zijn. Mijn hoofd doet zeer van die woorden
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Gwn hetero
  4. Draag je make-up? Nope wtf
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Nee hij is mijn mattie
  6. en je docent nederlands? Bitch dit vroeg je net ook
  7. en je docent biologie? Ja die wel, jezus christus wat een mens
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Niet illegaal, maar pizza met fruit kan echt niet
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent Vaseline was eerst gemaakt om te eten
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Ligt eraan maar meestal mokka
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Nee, waarom zou je huilen
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad Dat ik in een digitaal doolhof zat en daar doorheenfietste met mijn ex oom, ja wtf
  13. kan je skateboarden? Ja, maar ben t beetje afgeleerd
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Ja is kapot leuk
  15. wat voor schoenen heb je aan? Op dit moment geen, maar heb 4 paar: Nike M2K Techno, Nike ZOOM 2k, Vans SK8 High, Adidas Stan Smith
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Snap deze vraag niet lmao
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja
  18. ben je bezet? Nope
  19. wil je bezet zijn? I guess
  20. Hond of kat? DOGGOO
  21. action of hema? Action, meer aanbod voor lagere prijs
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Omg ja, ik had er een zo'n miniversie, kaulo leuk
  23. heb je een bril? Toiletbril. Zonnebril. Maar nee, geen bril met sterkte
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Ja hoe tf kun je daar een fetish van hebben
  25. heb je een voetfetish? Nee iel
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Drinkt 't af en toe
  27. wat wil je later worden? Oke ik ga nu als een nerd klinken, maar Officier van Justitie
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Iets met dode lijken ofzo
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Ja bij ons is die opeens kaulo hard
  30. wil jij ook een schildpad? Nee, eerder een slang
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Zeus, Poseidon, Griekse naam i guess
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week HAHAHAH DIE LAATSTE VRAGEN KOMEN ER ALTIJD IN

Groet,

~ Helping Hand

 

Badge
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Hetro
  4. Draag je make-up? nee
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? ja 4,7 gang
  6. en je docent nederlands? nog meer hij lijkt op die guy van avatar hij heeft ook zon pijl
  7. en je docent biologie? ja..
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? zeker zeker
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent als pornoacteurs hun klere uitdoen doen ze hun werk kleren aan
  10. wat is je favoriete smaak ijs? idk smurf ofzo
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad mijn ouders betrappen
  13. kan je skateboarden? ja , ollie nollie fs kickturn, nollie pop shuvit boardslide
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? ja
  15. wat voor schoenen heb je aan? die classic vans 
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? nee achter me
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? ja
  18. ben je bezet? nee
  19. wil je bezet zijn? soms maar niet om het bezet zijn
  20. Hond of kat? ik denk hond
  21. action of hema? action
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? ja zeker
  23. heb je een bril? nee
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? hahah ja
  25. heb je een voetfetish? neeee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? ja en hij stinkt naar koffie
  27. wat wil je later worden?  ik denk tot mijn pensioen vakken vuller
  28. wat wil je later absoluut niet worden? iets met wiskunde
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? ja dat ding gaat focking hard
  30. wil jij ook een schildpad? jaaaa
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? idk
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week ok boomer

Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders?- aanvalshelikopter 

Hoe oud ben je? - 13

Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) - heteroseksueel maar misschien heteroseksueel en biromantisch 

Draag je make-up? - nope 

heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? - J A

en je docent Nederlands? - J A

en je docent biologie? - Eigenlijk mag ik haar wel zolang ze me er maar niet uitstuurt of een telaatbriefje laat halen 

vind je dat pizza hawaii illegaal worden? - ik heb tbh geen mening over pizza hawaii

noem het meest willekeurige feitje dat je kent - feitjes zijn zwak

wat is je favoriete smaak ijs? - appel 

moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? - nee maar wel als ik een lager cijfer dan een 7 heb 

vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad - laten we daarnaar niet over beginnen 

kan je skateboarden? - nope, wel inline skaten 

lijkt het je leuk om te skateboarden? - nope, iK sTaN dE iNLinE sKaTes

wat voor schoenen heb je aan? - 3 jaar oude sketchers die echt slecht zijn voor m'n voeten maar ik heb geen geld om nieuwe te kopen 

zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? - telt hele goede vriendin ook? Want dan ja maar we letten ook wel op als het nodig is,, 

heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? - Goeie vraag, ik twijfel of ze niet fake zijn 

ben je bezet? - Nope, single pringle and ready to mingle

wil je bezet zijn? - ^^

Hond of kat? - in voel me verplicht om kat te zeggen, lang verhaal waarom

action of Hema? - Beide 

wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? - Ik had zo'n kleine waar niks inpast maar uh ja

heb je een bril? - wel nachtlenzen 

vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? - J A

heb je een voetfetisj? - gelukkig niet, poehee

Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? - idk

wat wil je later worden? - iets waar ik niet teveel moeite voor hoef te doen

wat wil je later absoluut niet worden? - iets waar je veel moeite voor moet doen 

schrik jij je ook altijd dood van de bel? - a l t i j d

wil jij ook een schildpad? - nee want die horen in de natuur, save the turtles 

als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? - kaas

vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week - zeer verfrissend, ik vul vragenlijsten met dat soort vragen nooit in omdat in niet wil dat mensen die ik ken het kunnen lezen maar deze vragenlijst was zeer -uh, tja- verfrissend 

X

 

Heeeeeyyyyoooo,

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Jongen. Haha
  2. Hoe oud ben je? 16 jaar.
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) straight. (Hetero)
  4. Draag je make-up? Nope.
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Ja zeker.
  6. en je docent nederlands? Op middelbare school: Nee. MBO: absoluut vreselijk mens en mentor 😤
  7. en je docent biologie? Nee michael was een top gast als docent.
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Nee.
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent Je kan in China een vriendin kopen voor ongeveer €25,-. Zij doet zich dan voor als jouw vriendin zodat het lijkt of je niet alleen bent.
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Rum en Rozijnen😋
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Nee why?
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad In een droom heb ik samen met oma me hele familie opgegeten. Toen we begonnen aan me opa pakte ik een bijl en net voordat die opa raakte werd ik wakker en stootte ik me hoofd keihard tegen de muur. Om de droom dus maar kort te houden.
  13. kan je skateboarden? Nee ik heb vroeger wel zo'n "waveboard" gehad. Moest even opzoeken hoe het heette. Maar dat ding was cool met lampjes in de wielen.
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Nee.
  15. wat voor schoenen heb je aan? Momenteel heb ik de Jordan Proto Max 720 zwart rood.
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nee mijn best vriendschappelijke vriend woont in Engeland.
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja en ik heb ook een vrouwelijke vriendin.
  18. ben je bezet? Niet meer.
  19. wil je bezet zijn? Nu nog niet,  over een tijdje wel weer.
  20. Hond of kat? Hond.
  21. action of hema? ACTION for the win!
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Nee.
  23. heb je een bril? Nee, maar heb wel lenzen.
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Niet eng wel raar.
  25. heb je een voetfetish? Nee. 
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Nee en ja. Middelbare school niet die dronk 3 bekertjes met chocomelk in 50 min. Dat andere mens wel. 
  27. wat wil je later worden? Ik wil me eigen winkel openen
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Iets met zorg of verpleegkunde. 
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Nee wij hebben zo'n typische bel die een hele melodie afspeelt.
  30. wil jij ook een schildpad? Nee schildpadden stinken.
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Schnelx, Stinkyx, Disquistinx.
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week Het is wat anders inderdaad. Beter dan al die 1 miljard vragenlijsten over seks, seks en nog meer seks lol.

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 3
Badge +3

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? (Meisje)
  2. Hoe oud ben je? (Bijna 14)
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar)
  4. Draag je make-up?(nope)
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands?(jaa)
  6. en je docent nederlands?(jaa)
  7. en je docent biologie?(jaa)
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden?(jaa)
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent(meisjes plagen zoentjes vragen😂)
  10. wat is je favoriete smaak ijs?(meloen)
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet?(nope)
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad(haha okeeyy, k droomde dat er een strip show op school was, en dat alle jongens gingen strippen, en daarna moesten wij ook😂😂😂)
  13. kan je skateboarden?(hehe nope)
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden?(jaa hoor opzich wel)
  15. wat voor schoenen heb je aan?(puma sneakers)
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd?(hahahah jaa)
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend?(niet op deze school, maar wel buiten school)
  18. ben je bezet?(bedoel van verkering?? Nope ben single!!)
  19. wil je bezet zijn?(haha jaa)
  20. Hond of kat?(hond)
  21. action of hema?(hema)
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine?(hahaha jaa)
  23. heb je een bril?(nope)
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng?(wat is dat??)
  25. heb je een voetfetish?(-)
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie?(nope m'n geschiedenis leraar wel, haha)
  27. wat wil je later worden?(dokter)
  28. wat wil je later absoluut niet worden?(iets met tekenen)
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel?(nope)
  30. wil jij ook een schildpad?(uhmm nope)
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen?(Anne)
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week(hahahahah ja hoor zeker, nee precies een keertje wat anders 😂)

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht(no problem)

Xx me

 

Badge
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Meisje.
  2. Hoe oud ben je? 14.
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Jongen.
  4. Draag je make-up? Nee.
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? JA!
  6. en je docent nederlands? JA!
  7. en je docent biologie? Nee.
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? NEE!
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent. Alleen vrouwtjes muggen drinken bloed.
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Groene appel en meloen.
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Nee.
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad? Ik zat op een vlot met een panda en mijn broertje. We lieten een vlag in het water vallen toen dook mijn broertje er achter aan. Ik en de panda gingen op het vlot door een portal. En toen kwam ik in een café met militairen die wilden dat ik het café kapot schoot.
  13. kan je skateboarden? Nee.
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Nee.
  15. wat voor schoenen heb je aan? Geen.
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nee.
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja.
  18. ben je bezet? Nee.
  19. wil je bezet zijn? Maakt niet uit.
  20. Hond of kat? Hond.
  21. action of hema? Hema
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Nee
  23. heb je een bril? Ja
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Nee
  25. heb je een voetfetish? Nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Nee
  27. wat wil je later worden? Dokter
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Accountant
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Ja
  30. wil jij ook een schildpad? Nee
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Padje
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week Ja.
Reputatie 3
Badge +2
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Meisje
  2. Hoe oud ben je? Bijna 14
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Lesbisch
  4. Draag je make-up? Nee
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Ja, met een passie
  6. en je docent nederlands? Smerige zuiplap
  7. en je docent biologie? Strontwijf
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Ja, mijn ouders eten het ik wil geadopteerd worden
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent. De Romeinen gebruikten pis om hun kleding te wassen
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Stracciatella (idk hoe je het schrijft)
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad. Ik probeerde het lijk van mijn beste vriendin te verstoppen van mijn ouders
  13. kan je skateboarden? Ja
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Ja
  15. wat voor schoenen heb je aan? Converse, de originele
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nee
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja
  18. ben je bezet? Nee
  19. wil je bezet zijn? Nee
  20. Hond of kat? Hond
  21. action of hema? Hema
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Ja
  23. heb je een bril? Nee, ik heb lenzen
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Ja
  25. heb je een voetfetish? Nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Ja
  27. wat wil je later worden? Rechter/psychiator
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Iets medisch
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Ja, echt man
  30. wil jij ook een schildpad? Ja
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Steve
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week. Ja ik vind die andere vragenlijsten echt raar met hoe ver je kan spuiten enz
Reputatie 6
Badge +12

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Hetero
  4. Draag je make-up? Nee
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Nee
  6. en je docent nederlands? Beetje rare man
  7. en je docent biologie? Een beetje saai
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Nee iedereen zijn smaak
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent uhm dat zijn er veel… ik zal er 1 kiezen: Lama en alpaca hebben dezelfde emoji...
  10. wat is je favoriete smaak ijs? passievrucht 
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Uhh nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad ik moest achter mijn sokken aan rennen want die vlogen uit het raam
  13. kan je skateboarden? Nee
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Beetje
  15. wat voor schoenen heb je aan? Geen
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nee
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja
  18. ben je bezet? Nee ik ben op dit moment niet aan het bellen
  19. wil je bezet zijn? Wat is dit voor vraag...
  20. Hond of kat? Kat
  21. action of hema? Hema
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Nee
  23. heb je een bril? Nee
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Uh nee
  25. heb je een voetfetish? Nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Vorig jaar wel...
  27. wat wil je later worden? Paleontoloog
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Vuilnisman
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Nee
  30. wil jij ook een schildpad? Ja
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Schildpad
  32.  vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend?  Uhm………goede vraag... ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week​​​​​​. Bedankt

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

 

Badge +3

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) denk hetro
  4. Draag je make-up? Nee bijna nooit
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands?  Jupp
  6. en je docent nederlands? Ook niet geweldig
  7. en je docent biologie? Heb geen bio
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Nee hoor
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent een er zijn zo'n 1,7 miljard Chinezen
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Yoghurt amarene
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Niet huilen maar dan maak ik zo'n aawwwhaha geluid
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad denk achterna gezeten door angry brids op de manege
  13. kan je skateboarden? Beetje
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Ja
  15. wat voor schoenen heb je aan? Nu geen
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nee nu niet
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja één
  18. ben je bezet? Nee
  19. wil je bezet zijn? Mwoah ben er niet heel erg mee bezig
  20. Hond of kat? Cant choosee
  21. action of hema? Hema
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Ja dat was echt de shit
  23. heb je een bril? Nee lenzen
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Nooit een tegen gekomen
  25. heb je een voetfetish? Nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Euhh hij heeft soms wel zo'n bekertje vast
  27. wat wil je later worden? Geen idee
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Een marketing manager ofzo. Ik wil geen troep verkopen aan mensen
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Ja
  30. wil jij ook een schildpad? Nee
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Padje
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je  cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week ja hoor hartstikke verfrissend

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

 

Reputatie 4
Badge +3

Heb jij vakantie? ik ben jaloers Nee, morgen weer school.

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken Leuk, wil ik ook wel doen.

  1. Jongen, meisje, non-binair, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Een aanvalshelikopter natuurlijk, nee grapje een jongen.:joy:
  2. Hoe oud ben je? Ik ben 12 jaar oud.
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gesnapt word door mijn leraar) ​​​​​​​Weet ik nog niet, maar waarschijnlijk hetero -of biseksueel.
  4. Draag je make-up? Nee.
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Een beetje, maar ik ben er niet slecht in.
  6. en je docent Nederlands? Die wel.
  7. en je docent biologie? Nee, dat is één van mijn lievelingsdocent. 
  8. vind je dat pizza Hawaii illegaal worden? Ja, ananas op een pizza kan gewoon echt niet.
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent Bananen en mensen hebben voor 50% het zelfde DNA. Van TikTok.
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Oreo.
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? ​​​​​​​Nee, maar ik vind het wel schattig.:heart_eyes_cat: 
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad Heel veel rare dromen, die ik niet ga opnoemen.
  13. kan je skateboarden? Ja.
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Ja.
  15. wat voor schoenen heb je aan? Skateschoenen.
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nee, waar gaat dit over.:joy:
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja, wel vriendschappelijk.
  18. ben je bezet? Op dit moment even niet.
  19. wil je bezet zijn? Ja, zeker.
  20. Hond of kat? Sowieso een kat.
  21. action of Hema? Ik weet niet waarom, maar Hema.
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Ja, nu nog steeds eigenlijk.
  23. heb je een bril? Nee en die wil ik ook niet.
  24. vind jij mensen met een voetfetisj ook zo eng? Ja, echt heel eng, maar zij kunnen er ook niks aan doen.
  25. heb je een voetfetisj? Serieus? Nee.
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Nee, maar mijn Latijn docent wel.
  27. wat wil je later worden? Weet ik veel?
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Geen idee.
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Ja, heel vaak.
  30. wil jij ook een schildpad? Niet perse.
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Ninja turtle. Ik kan niks beters bedenken.
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cup maat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week Ja, echt heel leuk. Maar echt serieus ik haat die vraag over mijn penis lengte, want ik weet hem niet.

 

oké dat was het bedankt voor je aandacht Graag gedaan hoor.

 

Badge +1

hee

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? meisje
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) ik weet er veel van af (vind ik, ahum) ik kreeg dit te horen van anderen, ik koos hier niet voor
  4. Draag je make-up? jazeker, mascara, eyeliner (af en toe)
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? ja
  6. en je docent nederlands? is men mentor, ze werkt me op men zenuwen
  7. en je docent biologie? het zelfde (geen mentor)
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? ja
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent n flamingo wordt roze door t eten van garnalen
  10. wat is je favoriete smaak ijs? tony zeezout
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad got raped, abused and killed
  13. kan je skateboarden? geen trucjes, pennyboarden en dan redelijk snel
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? zie 13
  15. wat voor schoenen heb je aan? nu geen schoenen aan, mr k heb nikes en all stars
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? nope
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? ja, de meiden om me heen zeiken fking erg
  18. ben je bezet? ja
  19. wil je bezet zijn? k heb t liefste vriendje op aarde
  20. Hond of kat? kat
  21. action of hema? hema
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? jaaa
  23. heb je een bril? nope
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? k wist ni eens wat t was, lol
  25. heb je een voetfetish? nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? idk, nee
  27. wat wil je later worden? psycholoog of security op t vliegveld
  28. wat wil je later absoluut niet worden? verpleegkundige
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? meestal wel
  30. wil jij ook een schildpad? nee, n boa (slang)
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? 2 dan, juice en wrld
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week hij s wel leuk, gwn leuke random vragen :))
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? jongen
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) hetero
  4. Draag je make-up? nee
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? niet perse
  6. en je docent nederlands? ook niet
  7. en je docent biologie? k heb geen bio
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? ja 
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent bananen zijn krom
  10. wat is je favoriete smaak ijs? hmmmm k denk framboos ofzo
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? nee 
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad ik onthoud mn dromen nooit zo goed
  13. kan je skateboarden? nope
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? ja
  15. wat voor schoenen heb je aan? nu geen, anders gwn sneakers 
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? nee
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? ja
  18. ben je bezet? nee
  19. wil je bezet zijn? jahoor
  20. Hond of kat? kat
  21. action of hema? hema
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? uhh idk
  23. heb je een bril? nee
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? nee
  25. heb je een voetfetish? nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? idk
  27. wat wil je later worden? idk
  28. wat wil je later absoluut niet worden? wc schoonmaker
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? heeeeel soms
  30. wil jij ook een schildpad? nee
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? slome
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week helemaal topple

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht np was leuk :)

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Ehm, ik denk dat ik dit de lastigste vraag vind van allemaal, aangezien ik geen idee heb. Ik weet het echt niet.
  2. Hoe oud ben je? 12​​​​​​
  3. Draag je make-up? nee
  4. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? nee
  5. en je docent nederlands? weet niet kom ik over een paar dagen achter
  6. en je docent biologie? weet ik dus niet
  7. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? neeeeeeee
  8. noem het meest willekeurige feitje dat je kent 
  9. wat is je favoriete smaak ijs? Cookie dough
  10. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Nee
  11. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad.           De raarste weet ik niet maar ik heb laatst gedroomd dat m'n hond me letterlijk opat 😂
  12. kan je skateboarden?      Ja beetje
  13. lijkt het je leuk om te skateboarden?        Zekers
  14. wat voor schoenen heb je aan?   Nike
  15. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nope
  16. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Nope
  17. ben je bezet? Nope
  18. wil je bezet zijn? Nope
  19. Hond of kat? Echt geen idee
  20. action of hema? Action
  21. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Jaaaaa
  22. heb je een bril? Nee, krijg waarschijnlijk wel
  23. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng?    Nee
  24. heb je een voetfetish? Nee
  25. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Weet niet
  26. wat wil je later worden? Hondenfokker en vrijwilliger in een asiel
  27. wat wil je later absoluut niet worden?        Schilder
  28. schrik jij je ook altijd dood van de bel?   Heel soms 
  29. wil jij ook een schildpad?    Jaaaa
  30. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen?        Geen idee
  31. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

 

Reputatie 7
Badge +14

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Ik ben een molecuul 
  2. Hoe oud ben je? 14 
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) idk 
  4. Draag je make-up? een beetje, mascara en lippenbalsem 
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? maar 
  6. en je docent nederlands? ja en nee 
  7. en je docent biologie? NEE DIE IS GEWELDIG!!!!!
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? NEE DAT IS DONDERS LEKKER 
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent wist je dat flamingo’s roze zijn omdat ze roze dieren,zoals garnalen eten? 
  10. wat is je favoriete smaak ijs? stracciatella 
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? JAA 
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad. iets met een heks en twee mannen 
  13. kan je skateboarden? een beetje 
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? jaaa
  15. wat voor schoenen heb je aan? geen 
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? nee 
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend?  ja 
  18. ben je bezet? nee 
  19. wil je bezet zijn? mwa 
  20. Hond of kat? allebei, ze zijn even leuk 
  21. action of hema? HEMAAAA
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? jaaa 
  23. heb je een bril?  nee 
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? een beetje 
  25. heb je een voetfetish? nee 
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? jaa omg 
  27. wat wil je later worden? psycholoog 
  28. wat wil je later absoluut niet worden? natuurkundige 
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? ja maar echt 
  30. wil jij ook een schildpad? jaaa 
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? pippi 
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week ja ik vond hem geweldig 

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

 

Badge +3

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) hetro
  4. Draag je make-up? Nee nooit
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Yup wel een beetje
  6. en je docent nederlands? Hij is wel aardig
  7. en je docent biologie? Ook wel aardig maar geeft vet moeilijke toetsen
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Nee, boeit me vrij weinig wat andere mensen eten
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent eeuuh geen idee
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Ik probeer elke keer wat nieuws maar denk amarene
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Niet echt maar wel "aaaaehhhhwwwhh" zeggen:)
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad dat er een springkussen in de rijbaan van mijn manege stond en dat we met de paarden erop gingen...
  13. kan je skateboarden? Ja, maar vraag niet om trucs
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Ja
  15. wat voor schoenen heb je aan? Geen
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nee ben thuis
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Soort van, maar hij vind me leuk en ik niet hem dus t is een beetje raar
  18. ben je bezet? Nope
  19. wil je bezet zijn? Neh, vind t allemaal wel prima zo sta er wel voor open maar t komt wel ooit
  20. Hond of kat? Allebei:)
  21. action of hema? Hema
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Jaaaa, en ik was stikjaloers toen me zus er een keer een kreeg voord d'r verjaardag
  23. heb je een bril? Nope lenzen
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Beetje wel
  25. heb je een voetfetish? Nope 
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Hij drinkt wel vaak koffie in de les ja...
  27. wat wil je later worden? Geen idee
  28. wat wil je later absoluut niet worden? 9tot5 baan op kantoor achter een computer
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Nee want die is er niet bij ons
  30. wil jij ook een schildpad? Nee 
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Turbo
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

 

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? meisje
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) eerlijk gezegd weet ik het nog niet echt
  4. Draag je make-up? niet echt, ben er zo slecht in haha
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? JA OMG
  6. en je docent nederlands? ja die is dan toevallig wel aardig
  7. en je docent biologie? die is wel oke
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden?  NEE is lekker 
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent  De lul van een blauwe vinvis is 3 meter lang
  10. wat is je favoriete smaak ijs? oreo en eigenlijk alles, ik hou van ijs
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? soms lmao
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad ik droom zo raar altijd maar nu kan ik niet echt iets bedenken.. ik weet nog wel een keertje had ik vampire diaries gebinged en toen had ik gedroomd dat ik met die mensen uit die serie ging vluchten ofso lol
  13. kan je skateboarden? nee :(
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? jaaaaaaaaaaaaaaaaa
  15. wat voor schoenen heb je aan? converse 
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? nope ik ben thuis
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? jaa
  18. ben je bezet? ja
  19. wil je bezet zijn? ik ben bezet
  20. Hond of kat? hond
  21. action of hema? ohnee dit is moeilijk…………...allebei
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine?  nee eigenlijk niet haha
  23. heb je een bril? jap
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng?  JA
  25. heb je een voetfetish? nee ew
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie?  JA
  27. wat wil je later worden? het liefst iets in de muziek
  28. wat wil je later absoluut niet worden? 
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? eigenlijk niet want ik kijk ernaar uit wanneer die gaat haha
  30. wil jij ook een schildpad? ja cute
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? fred
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week ik zweer deze vragenlijst is geweldig. Ik ga er ook zo eentje maken met grappige vraagjes

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

 

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? meisje
  2. Hoe oud ben je? 17
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) lesbisch
  4. Draag je make-up? alleen een beetje op mn wenkbrauwen en af en toe wat mascara
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? uiteraard
  6. en je docent nederlands? mwa, eigenlijk niet
  7. en je docent biologie? ha ik heb bio allang laten vallen
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? misschien
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent er komt niks bij me op
  10. wat is je favoriete smaak ijs? stracciatella
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? nee, een vriendin van me moest wel een keer janken toen ze een dikke kat zag:joy:
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad ik werd achterna gezeten door wolven en toen ze te dichtbij waren gekomen kreeg ik een wolvenkop
  13. kan je skateboarden? uhh… ik kan vooruit rollen zonder direct te pleuren, telt dat?
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? ja, maar ook eng
  15. wat voor schoenen heb je aan? ik heb geen schoenen aan op dit moment
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? nope
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? ja
  18. ben je bezet? half, ik ben met iemand aan het daten maar we hebben nog niet officieel verkering
  19. wil je bezet zijn? ja
  20. Hond of kat? kat
  21. action of hema? hema
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? tuurlijk
  23. heb je een bril? ja, maar draag m bijna nooit
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? niet per se
  25. heb je een voetfetish? nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? vgm zijn alle leraren verslaafd aan koffie
  27. wat wil je later worden? editor of screenwriter, in ieder geval iets in de filmindustrie
  28. wat wil je later absoluut niet worden? basisschooljuf
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? ik zit meestal buiten en dan horen we de bel nauwelijks
  30. wil jij ook een schildpad? jaaa we hebben er ooit bijna twee genomen
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? we noemden de ene Johnny en de ander Debbie
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week ja, was een leuke vragenlijst
Reputatie 3
Badge +2
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Jongen
  2. Hoe oud ben je? Dat hou ik liever voor mezelf als je het niet erg vind ;)
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Straight
  4. Draag je make-up? Neen
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Zekers, zeker die “zinsdelen” en “hoofdzinnen”, Ik snap niet waarom we dat moeten leren...
  6. en je docent nederlands? Ver-Schrik-ke-lijk!!!
  7. en je docent biologie? Die is wel aardig op zich, maar kan heel erg boos worden.
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Ik vind het persoonlijk niet lekker maar laat gewoon iedereen z’n eigen smaak pizza eten! ;)
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent Wist je dat mensen en bananen voor 50% hetzelfde DNA hebben?
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Ik denk citroen of watermeloen, licht eraan wat voor weer het is.
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Niet echt nee.
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad Euh… elke seconde veranderde het scenario, maar ook echt naar de meest random dingen zoals dat m’n bureaulamp ging praten en dat m’n telefoon weg gelopen was. was weird.
  13. kan je skateboarden? Nee
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Denk et wel
  15. wat voor schoenen heb je aan? Op dit moment geen maar normaal gesproken Adidas (geen idee welk “model” ofzo)
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Hij zit niet naast me maar ja hij gaat wel op de meest random dingen stuk om niks.
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja?
  18. ben je bezet? Nee
  19. wil je bezet zijn? Ik ben desperate! 
  20. Hond of kat? Allebei
  21. action of hema? Hema
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Ik geloof dat IEDEREEN die vroeger wou, dus ja.
  23. heb je een bril? Ja, maar ik draag hem zelden omdat ik ‘em lelijk vind.
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Beetje ja
  25. heb je een voetfetish? neen
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Ja
  27. wat wil je later worden? Ik heb echt geen idee
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Dokter / hoe het ook heet als je mensen opereert
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Nee, niet echt. Ik ben het ZO erg gewent :)
  30. wil jij ook een schildpad? Ja, ze zijn zoooooo schattig
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? egg
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week Inderdaad! Het is een keer wat anders! xD

Groetjes!

Reageer