Vraag

Super emotioneel

  • 9 February 2021
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

daar ben ik weer. als je mijn vorige topic hebt gelezen wil ik daar even op verder gaan. Ik voel me echt vreselijk, ik zit alleen maar op mijn kamer en huil om letterlijk alles. Ik denk niet dat het door menstruatie komt die moet namelijk nog komen deze maand. Om alle films die ik zie en om de kleinste dingetje huil ik. Een maand geleden kon ik niet eens huilen. dat klinkt raar maar het kwam er gewoon niet uit. En nu altijd. En ik wil hieruit komen maar hoe? Ik ben ook verliefd op een jongen met een vriendin dus misschien komt het ook een beetje daardoor. En dat ik letterlijk nooit wordt gevraagd om af te spreken. Miss denk je dan dat dat ook niet echt gebeurt in deze tijd, maar wel. Ik heb ook al vaak tegen een vriendin gezegd dat ik mee wil gaan met haar vriendengroepje maar ze vraagt mij de hele tijd niet. 

Heeft iemand tips om vrolijker te worden en minder te huilen?

Liefs


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

hey hey,

Wat naar voor je dat je je zo slecht voelt. Er bestaat een kans dat het komt door het weer, want door dit weerkan je ook heel somber worden. Het kan ook komen doordat alles gewoon ff te veel voor je wordt of door stress.

Je hard bij iemand luchten zou al veel kunnen helpen bijvoorbeeld door even met de kindertelefoon te bellen of et een vertrouwens persson.

hopelijk voel je je snel weer beter :)

liefs secretgirl2003 xx

Reputatie 7
Badge +19

Erover praten kan opluchten. Maar weet dat huilen niet erg is, ookal kan het wel vervelend zijn.

en vraag anders aan je vriendin wanneer ze wil afspreken. Als jij het initiatief neemt zal ze vast wel willen

Reageer