Vraag

Sporten op blote voeten

  • 31 August 2021
  • 12 reacties
  • 658 Bekeken

Badge +1

Hye

Zijn er hier mensen (denk meer meisjes dan jongens) die op blote voeten turnen op school? Dus schoenen en sokken uit! Zo ja ben je een meisje of een jongen? 

Leeftijd?

Waarom turn je op blote voeten?

Doe je nog andere sport(en)

Zo ja welke?

En beoefen je die andere sport(en) ook op blote voeten? 

 

Grtjs


12 reacties

Bij ons op school mag het niet maar ik zit op cheerleading en daar mag het juist wel. ik vindt het soms best wel fijn op blote voeten te cheerleaden vooral als de mat waar we op cheerleaden een beetje koud is. Het enigste onprettige vindt ik als we voor de training zitten te stoeien dat ik heel af en toe me teen in iemands navel heb zitten. Ik ben trouwens een meisje

Reputatie 7
Badge +19

Er zijn vast mensen die op blote voeten turnen. Het kan helpen met grip en sommigen vinden het gewoon fijn. Wel kan het zorgen voor wratten en kan het gevaarlijk zijn. Ik heb een keer tijdens turnen mn teen gebroken omdat ik op blote voeten turnde😂😂😂 maaaaar dat gebeurt alleen de grootste klunzen dus dont worry

Reputatie 6
Badge +7

Turnen gaat bijna altijd op blote voeten. Dan is er meer grip.  

Als het koud is blijven de sokken vaak aan, maar als er echt een oefening moet worden gedaan gaan ze wel uit.

 

Badge +1

@TessaV hoe oud ben je? 

En los daarvan lak je je teennagels soms?

 

Grtjs

Badge +1

@jaivy ben je een jongen of een meisje? En hoe oud ben je?

 

Grtjs 

@TessaV hoe oud ben je? 

En los daarvan lak je je teennagels soms?

 

Grtjs

Ik ben 15 ja af en toe heb ik nagellak op me teennagels maar niet zo vaak.

Badge +1

@TessaV oki bedankt voor te reageren fijne dag verder 👋 bedankt 

Badge +1

Hye,

 

Zijn er hier meisjes die op blote voeten turnen (op school) op school heb je zoiezo lichamelijke opvoeding. Wrm dan (pijn bij het schoenen dragen, scheve tenen, gwn blote voeten leuker...?). En bij andere sporten: dansen, turnen (als hobby), yoga, lopen,...?

 

Groetjes Nordy 

Badge +1

Hye 

Even een vraagje: turnen jullie op blote voeten of op (hiel)sokjes? En wrm? Dansen, yoga, vechtsport,..... kan ook

 

Groetjes 

Reputatie 4
Badge +4

Thuis loop ik inderdaad veel op slippers  zonder sokken . Ik draag nog maar weinig sokken , op school heb ik meestal een panty (bij uniform) , wanneer ik die thuis uittrek heb ik geen zin om die te vervangen door sokken . Ik ben meisje (14) en lak soms mijn teen nagels .

Reputatie 3
Badge +3

Ik turn niet maar ik doe wel aan indoor tennis barefoot edition kun ja Sleen in America echte wedstrijden voor vinden en dan is het nieteens bekent ik heb zelf een voetfetish dus ik vind het wel leuk

Reputatie 2
Badge +1

Ik turn niet maar ik doe wel aan indoor tennis barefoot edition kun ja Sleen in America echte wedstrijden voor vinden en dan is het nieteens bekent ik heb zelf een voetfetish dus ik vind het wel leuk

Emm broertje het is j kun je alleen 

 

en lol ik doe ook aan barefoot indoor tennis

Reageer