Speelt iemand van jullie ook gitaar?

  • 17 August 2013
  • 7 reacties
  • 416 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Iemand van jullie die gitaar speelt?
Ik speel zelf ook, alleen niet heel veel liedjes, ik geef snel op.
Ik leer zelf, dus geen les enzo..
Er staan bij mij thuis vier gitaren *mn vader speelt ook ^^*
Zou trouwens heel leuk zijn als iemand me kon helpen met gitaar, btw, want ik ben nogal een amateur enzo..
Heb helaas 'n slecht gevoel voor ritme.

7 reacties

leg je gitaar eerst aan de kant en doe eerst ritmische oefeningen zoals in de maat klappen zonder ritme ben je nergens
ik hoop dat je een beetje engels kan maar deze site heeft mij veel geholpen :)
www.guitarlessons365.com hier leer je van alles stemmen van gitaar en verschillende deuntjes en heel belangrijk strek oefeningen voor je handen.
(zie nu in een keer dat dit forum al bijna een jaar oud is) maar dan nog is deze site een goed aanrader :)
succes
ik hoop dat je een beetje engels kan maar deze site heeft mij veel geholpen :)
www.guitarlessons365.com hier leer je van alles stemmen van gitaar en verschillende deuntjes en heel belangrijk strek oefeningen voor je handen.
(zie nu in een keer dat dit forum al bijna een jaar oud is) maar dan nog is deze site een goed aanrader :)
succes


ik doe cifra club alles is in het portugees maar dat hoef je niet perse te snappen
leg je gitaar eerst aan de kant en doe eerst ritmische oefeningen zoals in de maat klappen zonder ritme ben je nergens

ja bijvoorbeeld een paar lessen drummen voor het ritmische gevoel
hi!

Ik speel gitaar (en ukelele loll) en ik begrijp je heel goed. Als het op ritme aan komt schuil ik het liefst in een hoekje want ja.... nee uh doei hahah. Maar ik maakte ook niet veel vooruitgang. maar nu. na ongeveer 3 maanden lukt het echt super goed! Ik kan je aanraden om heel veel op youtube te zoeken en te beginnen met de basis noten leren en makkelijke liedjes na te spelen. Ook moet je wel een beetje gedreven zijn. want het komt of course niet vanzelf. vaak oefenen en ja. dat zijn mn tips.
laat me weten of je er iets aan hebt!

Badge

Ja, ik speel gitaar en basgitaar en ik drum en ik zing

1. Je moet niet opgeven want je kunt het.

2. Je moet eerst wat ritme oefeningen doen zodat je een beter ritme gevoel.

3. Dan moet je gewoon rustig aan beginnen en met iets heel erg makkelijks beginnen (als je van Metal houdt dan moet je het liedje Walk van Pantera eens proberen)

4. En zo kan je steeds iets moeilijkers gaan doen en je moet vooral niet opgeven.

 

Groetjes

Ocap12345

Badge

Trouwens ik heb als eerste drumles gehad en daarna zangles en nu heb ik basgitaarles en de gitaar heb ik van mijn vader geleerd, want hij heeft vroeger in een paar bands gespeeld en hij is best wel goed.

Reageer