Speelt iemand van jullie ook gitaar?

  • 17 August 2013
  • 7 reacties
  • 416 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Iemand van jullie die gitaar speelt?
Ik speel zelf ook, alleen niet heel veel liedjes, ik geef snel op.
Ik leer zelf, dus geen les enzo..
Er staan bij mij thuis vier gitaren *mn vader speelt ook ^^*
Zou trouwens heel leuk zijn als iemand me kon helpen met gitaar, btw, want ik ben nogal een amateur enzo..
Heb helaas 'n slecht gevoel voor ritme.

7 reacties

leg je gitaar eerst aan de kant en doe eerst ritmische oefeningen zoals in de maat klappen zonder ritme ben je nergens
ik hoop dat je een beetje engels kan maar deze site heeft mij veel geholpen :)
www.guitarlessons365.com hier leer je van alles stemmen van gitaar en verschillende deuntjes en heel belangrijk strek oefeningen voor je handen.
(zie nu in een keer dat dit forum al bijna een jaar oud is) maar dan nog is deze site een goed aanrader :)
succes
ik hoop dat je een beetje engels kan maar deze site heeft mij veel geholpen :)
www.guitarlessons365.com hier leer je van alles stemmen van gitaar en verschillende deuntjes en heel belangrijk strek oefeningen voor je handen.
(zie nu in een keer dat dit forum al bijna een jaar oud is) maar dan nog is deze site een goed aanrader :)
succes


ik doe cifra club alles is in het portugees maar dat hoef je niet perse te snappen
leg je gitaar eerst aan de kant en doe eerst ritmische oefeningen zoals in de maat klappen zonder ritme ben je nergens

ja bijvoorbeeld een paar lessen drummen voor het ritmische gevoel
hi!