Vraag

skater girl

  • 13 May 2020
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoiii

 

ik heb dus laatst een skateboard gekocht ik ben er al redelijk goed in omdat ik al heel lang doe longboarden (ik kan daar geen ticks op hoor) maar ik blijf hangen bij de ollie.

heeft iemand tips op een betere ollie, of tricks voor beginners.

alvast bedankt 

xxx-mij


6 reacties

hey

 

ik heb ff op yt gekeken daar staan allemaal tricks die je zou kunnen proberen. als je de goede videos kijkt vind je ook filmpjes hoe je het zou moeten doen.

 

groetjes blue 

Reputatie 3
Badge +1

hey

 

ik heb ff op yt gekeken daar staan allemaal tricks die je zou kunnen proberen. als je de goede videos kijkt vind je ook filmpjes hoe je het zou moeten doen.

 

groetjes blue 

bedankt ik ga mn best doen

Heyy

Geloof het of niet. Heb exact hetzelfde probleem. Lukt me maar niet om een deftige ollie neer te zetten. Echt vreselijk.

Groetjs

Kaas123

Reputatie 3
Badge +1

Heyy

Geloof het of niet. Heb exact hetzelfde probleem. Lukt me maar niet om een deftige ollie neer te zetten. Echt vreselijk.

Groetjs

Kaas123

haha same ik kan wel een paar tricks al weet ik niet echt of tricks het goede woord is want het is zo makkelijk. ik heb vandaag weer geoefend en het lukt me bijna een ollie te doen hahah

xxx-mij

Badge

Ik krijg dat board niet omhoog! Iemand tips Hahah

Badge

hoi hoi

 

ik kan wel al olie en ramps enzo maar voor olie moet je met je eigenlijk het volgende doen :

 

stap 1 ga met je achterste voet op het bord staan

stap 2 doe dan met je achterste voet zo op het skateboard je hoe noem je dat er op stampen dat het een stuk in de lucht vliegt zo kom je er uiteindelijk wel en  als dit niet werkt ga gewoon naar een skatepark waar je andere skaters ziet en vraag om hulp 

 

groetjes berendbotje07

Reageer