Vraag

Skater boy

  • 4 July 2020
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Yoo, ik wil graag een skateboard kopen en wil ook zegmaar die type kleding gaan kopen. Ik heb 2 vriendinnen die skaten en longboarden waarmee ik kan alleen ben ik bang dat ik geen skateboard mag van mn ouders…

Heeft iemand tips om het te vragen? Het lijkt me gwn fking leuk om allemaal trucjes te kunnen en gewoon op een avond te skaten en buiten te hangen dus wil het best graag!


3 reacties

Hoi

 

Komt er soms een gelegenheid aan waarop je voor een skateboard kan vragen? Je verjaardag bijvoorbeeld? Anders zou je zelf wat geld bijeen kunnen sprokkelen voor een skateboard. Ik vermoed dat je ouders daar weinig op tegen zullen hebben. Hebben ze dat wel, zouden jullie er afspraken rond kunnen maken. Dat je bijvoorbeeld enkel tot 21 uur naar buiten mag ofzo. 

 

Gr. Kenshin

Ben 2 weken geleden jarig geweest dus kan sws wel zelf kopen. Maar ik dacht vraag eerst mn pa want daar is grotere kans mee dat hij het goed vind! Mn ma is beetje beschermend dus.

Kan zeker, om dit eerst aan je vader vragen. Als je die aan je kant krijgt, kan hij je moeder misschien overhalen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer