Vraag

Sinterklaas surprises

  • 21 October 2021
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi mensen die dit lezen,

 

Misschien vinden jullie dit een beetje vroeg. Ik weet dat het nog een tijdje duurt voordat sinterklaas er aan komt, maar mijn opa wilde graag nu alvast lootjes trekken, omdat hij geopereerd is vanwege kanker en hij wilde graag op tijd kunnen beginnen.

We doen dit trouwens met zijn zeven en, ik mijn zus en zusje, mijn ouders en mijn opa en oma.

Ik heb eigenlijk wat vragen aan jullie, want meningen verschillen over sinterklaas.

 

  1. Vier je sinterklaas?
  2. Maken jullie dan ook surprises?
  3. Doen jullie nog iets op school met sinterklaas?
  4. Zijn jullie gestopt met het vieren? Wanneer?
  5. Heb je nog een leuk verhaaltje over een sinterklaas avond die je nooit zal vergeten?

 

Ik ga eerst:

  1. Ja
  2. Ja
  3. Vorig jaar wel dus ik denk dit jaar ook, waarschijnlijk gaan we een spel spelen en krijgt iedereen een cadeautje van iemand anders.
  4. Nee, ik vier het nog altijd.
  5. Toen ik jong was hoefde ik nog geen surprises te maken, maar toen hebben mijn zus, ik en zusje als surprise allemaal een bestek ding gekregen. Ik een mes, mijn zusje een lepel en mijn zus een vork. Wij vonden het echt heel grappig.

Ik zou het leuk vinden als jullie ook wat vertellen😃

 

Groetjes,

1anoniempje1


6 reacties

Heyy 1anoniempje1👋
 

Jullie zijn er inderdaad lekker vroeg begonnen met de Sinterklaas, maar dat lijkt mij alleen maar leuk! Lekker de gezellig sfeer in huis brengen en extra veel voorpret😃

 

  •  Vier je Sinterklaas?

Ik vier persoonlijk geen Sinterklaas meer. Mijn ouders hadden er geen behoefte meer aan (ik zelf ook niet echt). Wij beginnen nu wel extra vroeg met dingen voor kerst🙃

 

  •  Maken jullie dan ook surprises?

Toen wij nog wel Sinterklaas vierde deden wij zeker aan surprises! Ik moest er ieder jaar wel een stuk of 3 surprises maken voor familie, school en de sportclub haha. 
 

  •  Doen jullie nog iets op school met Sinterklaas?

Nop niet echt.. Toen ik in klas 1 zat hadden we nog een vage viering, maar dat was niets bijzonders we hadden alleen een soort van lunch ofzo. Eigenlijk was de laatste keer dat we echt iets op school deden met Sinterklaas voor mij in groep 8 en dat is al eventjes geleden!

 

  •  Zijn jullie gestopt met het vieren? Wanneer?

Wij zijn gestopt met het vieren van Sinterklaas.. We hebben vorig jaar (2020) nog wel aan schoentje zetten gedaan met wat kleine cadeautjes, ook omdat mijn broertje daar nog jong genoeg voor was. Daar houden we dit jaar ook mee op.  We halen nog wel pepernoten ieder jaar😆


 

  •  Heb je nog een leuk verhaaltje over een sinterklaas avond die je nooit zal vergeten?

Hmm.. Ik heb op de basisschool altijd best wel uitgebreid Sinterklaas gevierd. Ik weet nog dat ik toen een surprise moest maken voor een klasgenootje die heel erg van robots hield. Wij hadden toen een hele grote pieten robot gemaakt voor hem en iedereen uit mijn klas wou heel graag die surprise omdat ze hem zo mooi vonden en dat vond ik erg leuk om te zien😅

 


Leuke vragen hoor!
 

Ik hoop dat jullie een gezellige en leuke Sinterklaas zullen krijgen met zijn allen en alvast veel plezier gewenst :)

 

Groetjes, 

NaamNietBekend 

Hey NaamNietBekend,

Super leuk dat je hebt gereageerd🙂

Groetjes,

1anoniempje1

Reputatie 1
Badge
  1. Vier je sinterklaas? Ja elk jaar 
  2. Maken jullie dan ook surprises?  Om het jaar ene jaar surprises andere jaar een zak
  3. Doen jullie nog iets op school met sinterklaas? Nee zit op de middelbare
  4. Zijn jullie gestopt met het vieren? Wanneer? Nope
  5. Heb je nog een leuk verhaaltje over een sinterklaas avond die je nooit zal vergeten de buurvrouw kreeg de deur niet goed dicht dus wij hoorde die nog

Hoi Gebruikers naampje,

Leuk dat je nog sinterklaas viert, ik hoor dat veel mensen er mee stoppen als ze op de middelbareschool zitten.

Groetjes,

Who.am.I.

Reputatie 7
Badge +14

hey who.am.I, 

wat leuk dat jullie nu al zijn begonnen met sinterklaas vieren! Hoe eerder hoe beter laten we maar zeggen 🙂

 

  1. Vier je sinterklaas? Ja elk jaar met mijn ouders, oom en tante, neefje, oma en de teckel van mijn oma. 
  2. Maken jullie dan ook surprises? ja, we trekken elk jaar lootjes en dan maken er we een gedicht of een surprise bij.
  3. Doen jullie nog iets op school met sinterklaas? vorig jaar hebben we lootjes getrokken en het jaar daarvoor ook zoiets met sinterklaas, alleen ik weet niet of we dit jaar nog iets gaan doen met sinterklaas omdat ik nu in de derde zit. En natuurlijk op de basisschool hebben we uitgebreid sinterklaas gevierd.
  4. Zijn jullie gestopt met het vieren? Wanneer? nee :).
  5. Heb je nog een leuk verhaaltje over een sinterklaas avond die je nooit zal vergeten? ik was vroeger een keer samen met mijn neefje aan het logeren bij opa en oma. We gingen onze schoen zetten en hadden een biertje in de schoenen gedaan voor sinterklaas (waarschijnlijk mijn opa). 

leuke vragenlijst! 

xx Eenmeisje004 

 

Haha,

Bedankt voor je reactie😄,

Who.am.I.

Reageer