rijles

  • 4 August 2020
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, ik zit ergens mee. Ik heb sinds vorig jaar augustus rijles. Ik vind het echt niet meer leuk. Ik heb er al 40 gehad en hij praat nog niet eens over een examen. Ik kijk er weer zo tegen op om te gaan lessen vanavond 😔. Heeft er iemand tips? Of het zelfde probleem? Hoor het graag.


3 reacties

Heyy

Hoeveel lessen in standaard bij jullie in Nederland?

Bij ons in België zijn dat er 20 namelijk. 

Vraag eens aan hem waar je nog moet op letten. Dan kun je op die puntjes extra aandacht besteden.

Groetjs

Heyo,

Je zou zoals hierboven al vertelt werd is vragen aan je rij-instructeur wat er nog fout gaat, of wat beter kan. Als hij geen concrete voorbeelden geeft, of hij vertelt dat het er nog heel veel zijn, dan zou ik je toch willen adviseren om opzoek te gaan naar een andere rijschool. Want als je na 40 keer nog mega veel moet leren en er nog steeds geen vooruitgang is geboekt, dan gaat er volgens mij wel wat verkeerd daar.

See ya!

Spookyzx. 

Het kan ook gewoon zijn dat je gewoon glashard opgelicht wordt. De rijschool wilt je misschien wel helemaal kaalplukken door je zo veel mogelijk lessen te laten doen. Wat zeggen je ouders hiervan? Zij zullen toch ook wel weten dat 40 rijlessen heel ongebruikelijk is. En wat denk je zelf, rijd je goed genoeg om examen te doen?

Groetjess

Reageer