rennen voor gym

  • 21 June 2021
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo iedereen, ik wil graag jullie ervaringen/advies horen.

Voor gym zou ik dus eigenlijk elk jaar 4 kilometer moeten rennen, maar ik zit intussen in de 3e en ik moet het dus dit jaar voor het eerst doen. Nou heb ik nul ervaring met hardlopen en ik heb nog minder conditie. Ik krijg er een cijfer voor en we kregen het vandaag pas te horen voor volgende week. Als ik een voldoende wil dan moet ik het in een halfuur doen, en als ik een onvoldoende haal dan ga ik niet meer over.
HELP ALSJEBLIEFT. Ik ben radeloos en pieker me dood

-Val


2 reacties

Heyy

 

Probeer je er niet al te druk om te maken. Jij gaat doen wat je kan en meer kan je niet doen😉

Dit vak is gelukkig niet het ergste vak en gym telt volgens mij niet super hard mee op je rapport. Je kan deze angst met je gym docent bespreken dan kan die er misschien wat rekening mee houden. Er bestaat een kans dat je docent ook de inzet zal meerekenen en niet alleen kijkt of je binnen de tijd de 4km hebt gerent.  Het komt vast goed👍🏻
 

Groetjes van mij!

Tja, het is nu helaas al te laat om nog  te gaan trainen. Meer dan je best kan je niet doen. Vaak kijken gymdocenten inderdaad naar inzet en motivatie. En zoals NaamNietBekend al aangeeft zou je het ook nog even met de docent kunnen bespreken. En misschien kan je mentor nog wat voor betekenen.Verder lijkt het me sterk dat je door een onvoldoende op gym zou blijven zitten.

Reageer