Rare gewoontes.

  • 21 May 2023
  • 32 reacties
  • 532 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hai @OnlyMe 

Ik heb eigenlijk veel gewoontes 😂 zoals: 

1. Voor ontbijten tandenpoetsen: Zelf vind ik het best normaal hoor! Maar sommigen mensen vinden het raar ofzo.... Ik vind het gewoon fijner om eerst mijn tanden te poetsen en daarna te ontbijten:)

2. Op mijn telefoon de tijd checken en voordat ik het besef al op whatsapp een berichtje aan het typen😂 : Dit is echt een gewoonte dat ik werkelijk niets aan kan doen😂 Soms zit ik alleen ff de weer te checken maar dan zie ik dat ik nieuwe berichten op Whatsapp heb...…

 

Trouwens ik vind champignons best lekker hoor!

Liefs x Banaantje 

Reputatie 7
Badge +12

Grappig allemaal! @OnbekendeAnnoniem  Ik lust ook geen champignons, ik vind dat ook maar een beetje vreemd.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Wow dit heb ik ook! Als je dan een gesprek met iemand voert ga ik alvast wat diegene gaat zeggen, zodat ik alvast kan bedenken wat ik daarop kan antwoorden. Maar als diegene iets anders zegt heeft heel mijn hoofd error, want dat was niet wat ik zelf had bedacht😅

Reputatie 4
Badge +3

Gesprekken in mezelf houden soms tegelijkertijd met een gesprek irl, Als het tegelijkertijd is kan ik me inbeelden wat de andere persoon gaat zeggen en daarop antwoorden zodat ik het gesprek sneller kan voeren. 
Het enige probleem is dat ik soms hardop antwoord geef en dan is iedereen confused.

@OnlyMe Eindelijk iemand die het ook lekker vindt! Ik heb het weleens in iemands zijn topic gezegd en daar hebben werd er alleen maar gezegd van ieuw, gatver, en het is goor. Het is echt heel erg lekker. Zo heeft iedereen weer zijn eigen smaak, want mensen die schimmels (champignon) eten snap ik totaal niet.

Reputatie 7
Badge +12

Bij mij eet ik ook vaak ongekookte pasta, want het is echt heerlijk. En soms als ik in een hele emotionele bui ben, dan stuur ik weleens ‘per ongeluk' berichtjes naar mensen om hun aandacht te vragen, ik ben er nu wel mee gestopt, omdat het gewoon echt raar is.

-OnlyMe

Raarste gewoontes? Tja, geen idee. Ik heb er nogal wat. Ongekookte pasta eten. Dat is denk ik wel de raarste. Tenminste, op het forum werd het best wel raar gevonden. Ik vind het zelf normaal, aangezien me broers het ook doen. Maar goed, dat is denk ik wel een van de raarste.

Oja, zolang je het niet geproefd heb zul je niet zeker weten of ongekookte pasta lekker is of niet.

@OnlyMe en die van jou?

 

Reageer