Rap bedacht

  • 28 July 2016
  • 5 reacties
  • 362 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hhe,
kheb een rap bedacht en opgeschreven. het is echt heel mooi geworden.
alleen heb k 1 prob.
een rap kan niet zonder achtergrondmuziek en ik weet niet hoe ik dat in elkaar kan zetten, weet iemand hoe dat (gratis) kan?
als iemand het zelf ook kan, kan je dan eenbeat bij mijn rap maken? ik stuur dan de tekst ingezongen naarjou

gr

5 reacties

Hey,

Ik weet alleen dat je met "Garage Band", een applicatie alleen via Apple verkrijgbaar, beats kunt maken. Je zult vast wel iets via internet kunnen downloaden. Geen idee of dat veilig is...

Ik hoop dus voor je dat je een Apple tot je beschikking hebt. Ik weet niet of je via deze site beats kunt uitwisselen, want verder contact is verboden i.v.m. privacy.

Gr. Pin
Hoe ik muziek maak (alles kan trouwens ; rap,country,house,pop, r&b alles met deze app)
Met de app Music Maker Jam
Je krijgt de hiphop/rap(toevallig 😉 gratis en dan kan je nog 3 extra gratis stijlen kiezen ( tussen 100 verschillende muziekstijlen en opties)
Reputatie 4
Badge +5

Je zou Garage Band kunnen downloaden en gewoon wat beats kunnen maken/bedenken en daar vervolgens je rap op proberen te maken.

Op YouTube staan ook toffe beats waarmee je je rap veel beter kan maken.

Je kunt kiezen uit trap beats (een beetje harder) slow (langzaam) en upbeats

Hopelijk heb je hier wat aan!
Experimenteer er vooral lekker op los!

Hopelijk wordt je later een bekende rapper!
Ga lekker door!
You can do it!
Liefs,

Daniël

Hallo daantje2003 :)

Ik raad je aan om op recentere topics te reageren aangezien dit een topic is die 3 jaar oud is en het account is opgeheven van degene die dit topic heeft geopend. Dit topic verschijnt nu onnodig in de '’actieve topics'’.

-TheMightySlayer <3

Hi TheMightySlayer,

Het is zeker wel nuttig om een oud topic een nieuw leven in te blazen. Zo kunnen de zielen die wel de zoekfunctie gebruiken dit topic met de nieuwe, nog steeds relevante, reactie vinden! Zij kunnen hier daadwerkelijk iets aan hebben. Als je niet meer zou mogen reageren op oude topics, zou de KT de topics wel sluiten. Reacties die later komen kunnen zeker nuttig zijn.

Dat het in de "actieve topics" verschijnt, tja. Beter dan seksvragenlijsten niet waar? Je zal er altijd dingen zien die je niet leuk vindt.

In ieder geval, laten we hier geen discussie starten. Dit us niet de juiste plek. Ik wilde alleen ook even mijn mening hierover in dit topic gooien, zodat degene die 'm ooit nog leest, ook de andere kant ziet.

Gr. Pin

Reageer