Vraag

Random vragenlijst deel 6! (35 vragen + laatste deel)

  • 11 October 2023
  • 22 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Random vragenlijst deel 6 

  1. Hoe gaat het met je? 

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv) 

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv) 

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009) 

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje) 

  1. Heb je stress voor school? 

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? 

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan? 

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl) 

  1. Knuffel van mij! 

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) 

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? 

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan? 

  1. Waar zou je naartoe gaan? 

  1. Hoelang zit je al op het forum? 

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan? 

  1. Welke social media heb je? 

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp? 

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? 

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld? 

  1. Voor wie heb je enorm veel respect? 

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? 

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) 

  1. Wat je leukste herinneringen? 

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe? 

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe? 

  1. Wat staat op je bucketlist? 

  1. Hoe begroet jij je vrienden? 

  1. Hoe draag jij je haar? 

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...) 

  1. Geef een compliment aan jezelf! 

  1. Wat is je favoriete seizoen? 

  1. Wat is je oogkleur? 

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel? 

  1. Wil je nog wat kwijt? 

Bedankt voor het invullen!

 

Liefs,

  1.  

22 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Random vragenlijst deel 6 

  1. Hoe gaat het met je? Goed.

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv)  Actrice en schrijfster

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv) 12:21:12

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009) Om gelukkig te zijn.

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje)  Wel goed, heb nu toetsweek.

  1. Heb je stress voor school? Ja, wel voor toetsen, en ik kan me niet geweldig concentreren, dat is de reden dat ik gedeeltelijk thuis werk.

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt?  Prima, het is niet zoveel en meestal krijg ik het in de les al af.

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan?  Ik zit op toneel, allemaal verschillend per rol die je speelt, maar meestal kan je bij de normale lessen gewoon je eigen kleding aan hoor!

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl)  Geen idee, oud denk ik.

  1. Knuffel van mij! Dank! Knuffel terug!

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) Ik heb een bril, en ik ben verbazing wekkend sterk ondanks mijn geringe lengte (1,45)

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? Dat ik op vakantie was in Schiermonnikoog en dat we met zo een tweelingfiets gingen fietsen. Ik was 2, ik had altijd gedacht dat het een droom was, maar het was echt.

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan?  Hemel natuurlijk.

  1. Waar zou je naartoe gaan? Wat bedoel je met deze vraag?

  1. Hoelang zit je al op het forum? sinds maart geloof ik? een paar maanden dus.

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan?  Over mijn leven, dingen wat me interreseren.

  1. Welke social media heb je?  Niks, Ik heb signal, geen google, maar duckduckgo en fennex, ik heb dus een account voor die verhalen website, en hier op het forum, maar dat is het dan wel.

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp?  Toneel denk ik.

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? Problemen en prive zaken.

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld?  8/9/10 uur per nacht.

  1. Voor wie heb je enorm veel respect? R mijn mentor van de Octopus (nepnaam)

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? Ik heb trauma’s en hoogtevrees, ik heb autisme en verder is mijn moeder soms echt wel eng.

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) dat ik heel extravert ben en altijd iedereen wil helpen, als ik zie dat iemand pijn heeft, of als iemand vervelend behandeld word, dan ben ik vaak de enige persoon die voor diegene opkomt, de rest staat vaak toe te kijken, maar ik neem het op voor die persoon, en ik zorg ervoor dat die pesters wel even op hun donder krijgen. Vaak betrek ik de ruzie dan ook op mezelf. (niet slim, maar ik ben het aan het af leren, en het is wel fijn voor degene die gepest word) Ik ben niet bang voor een stelletje kleuters, ookal zijn ze dan misschien vaak een kop groter dan ik, in mijn eentje kan ik behoorlijk intimiderend zijn.

  1. Wat je leukste herinneringen?  Mijn mooiste herinneringen zijn dan toch wel degene van mijn tijd op de Octopus (nepnaam)

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe?  Naar America, Engeland (Hogwarts van Harry Potter wil ik heel graag nog een keer naar toe) en Hollywood, Bollywood en overal waar ik me kan bedenken.

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe? Nee, nog nooit, wil het wel heel graag een keer doen.

  1. Wat staat op je bucketlist? Ik heb geen bucketlist, ik wil mijn leven leven, mijn dromen waarmaken en gelukkig zijn.

  1. Hoe begroet jij je vrienden? Hoi, Goede morgen etc.

  1. Hoe draag jij je haar? Los, met haarband, in een knot of als staart, heel soms vlechtjes voor feestjes of na de kapper.

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...) fiets.

  1. Geef een compliment aan jezelf! Ik ben goed zoals ik ben.

  1. Wat is je favoriete seizoen? Lente, als alles weer tot leven komt.

  1. Wat is je oogkleur? groen met bruine spikkeltjes.

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel?  ja, ik geloof allemaal.

  1. Wil je nog wat kwijt? Leuke vragenlijst!

Bedankt voor het invullen! Graag gedaan!

 

Liefs,

  1.  

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower,

Random vragenlijst deel 6 

  1. Hoe gaat het met je?  wel prima 

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv) weet ik niet 

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv) 14.07

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009)  -

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje) deze week goed, leuke activiteit.

  1. Heb je stress voor school?  jaa normaal wel

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? veeeel

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan?  nee

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl)  weet ik niet 

  1. Knuffel van mij!  jij ook terug

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) ow, dat weet ik niet 

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? -

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan?  de hemel 

  1. Waar zou je naartoe gaan? -

  1. Hoelang zit je al op het forum? sinds juli (3 maanden als ik ksn tellen)

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan?  -

  1. Welke social media heb je? WhatsApp,  YouTube, instagram en snapchat maar daar doe ik niks mee

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp? -

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? ik lig over niks wakker :)

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld? 9 uur

  1. Voor wie heb je enorm veel respect? voor iedereen die aardig is

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? donker een beetje

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) -

  1. Wat je leukste herinneringen?  -

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe?  ja, ik zou graag naar Spanje / Italië of daar ergens willen ​​

  2. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe?  nee

  3. Wat staat op je bucketlist?  heb ik niet

  1. Hoe begroet jij je vrienden?  dat kan enorm wisselen 

  1. Hoe draag jij je haar? -

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...)  gewoon met de fiets 

  1. Geef een compliment aan jezelf! ik heb vandaag goed meegeholpen  en ik heb afgelopen dagen 2 badges verdient :)

  1. Wat is je favoriete seizoen?  qua weer lente, qua feestdagen winter

  1. Wat is je oogkleur? bruin / donker bruin

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel?  ja ik denk alle of hooguit eentje niet

  1. Wil je nog wat kwijt? ik ga kijken of ik wel alle vragenlijsten van jou heb gedaan. Het was weer een leuke vragenlijst

Bedankt voor het invullen!

 

Liefs,

  1.  

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +11

Voor de duidelijkheid, met vraag 14 bedoel ik of je naar hemel of hel gaat, dus bij die daarvoor vraag ik waar je heen WILT gaan en vraag 14 waar je heen GAAT, ik bedoel het niet boos, alleen voor de duidelijkheid.

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +17

1. Hoe gaat het met je? Op zich wel goed.

2. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv) Docent Engels

3. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv) 13:55

4. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009) Op dit moment, dat m’n vriendje en ik nog lang bij elkaar blijven

5. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje) Wel goed.

6. Heb je stress voor school? Normaal niet maar ik ben net begonnen met een nieuwe opleiding dus dat is wel spannend en stressvol.

7. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? Het is best veel. Ook veel leeswerk en zo.

8. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan? Ik zit sinds kort op jiujitsu. Als je wilt weten hoe de kleding er uit ziet moet je ff googlen op ‘jiujitsu kleding’

9. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl) Hopelijk een leuke baan en nog steeds samen met vriendje.

10. Knuffel van mij! Knuffel terug

11. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) idk, ik heb een klein litteken tussen m’n wenkbrouwen. Dat dus I guess

12. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? Met de koelkast spelen

13. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan? De hel. Daar zijn tenminste de leuke mensen.

14. Waar zou je naartoe gaan? De hemel lijkt me echt een van de saaiste plekken. De hel dan maar dus. Gelukkig bestaan ze allebei niet.

15. Hoelang zit je al op het forum? Sinds november 2022. Bijna een jaar dus. De tijd gaat echt snel.

16. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan? Over m’n vriendje denk ik.

17. Welke social media heb je? Insta en tiktok

18. Wat vind jij het meest interessante onderwerp? Muziek

19. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? Ik heb wel eens last van slapeloosheid maar daar kan ik dan niet direct een reden voor bedenken.

Toen het een tijdje geleden even niet zo lekker ging tussen mij en mn vriendje heb daar wel van wakker gelegen.

20. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld? Tussen de 6 en 7 uur. Eigenlijk wel te weinig.

21. Voor wie heb je enorm veel respect? Eigenlijk voor iedereen die zichzelf durft te zijn en zich niks aantrekt van de meninkjes van anderen.

22. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? Ik ben echt bang voor spinnnen.

23. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) Ik ben, denk ik, best aardig en zorgzaam.

24. Wat je leukste herinneringen? Vakanties met familie. En 14-02-2023 (daar moet je dit topic ff voor lezen 😄


25. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe? Ik zou nog wel eens naar New York willen.

26. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe? Ja, naar Spanje.

27. Wat staat op je bucketlist? Die heb ik niet.

28. Hoe begroet jij je vrienden? Gewoon met yo of hoi en zo.

29. Hoe draag jij je haar? Beetje haarlak er in. Verder doe ik er niet zo veel mee.

30. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...) Met de fiets en trein.

31. Geef een compliment aan jezelf! Lekker bezig.

32. Wat is je favoriete seizoen? Herfst (niet te warm en niet te koud, meestal)

33. Wat is je oogkleur? Bruin

34. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel? Zo te zien is dit de eerste. Ik ga de andere ook wel ff doen.

35. Wil je nog wat kwijt? Ik hoop dat je een goede dag hebt.

Bedankt voor het invullen! Graag gedaan.

Reputatie 7
Badge +14

Random vragenlijst deel 6 

  1. Hoe gaat het met je?  Goed hoor met jou ook ? Ik ♥️ je tekeningen!

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv)  zorgverlener 

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv)  18:20

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009) dat de mensen ooit gewoon samen kunnen leven op deze planeet 

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje)  goed!  Ik vind het leuker dan ik dacht 

  1. Heb je stress voor school?  Nee ik houd me rustig en doe gewoon mee :)

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt?  Gaat goed, soms wel veel 

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan?  Ja voetbal, en ik heb daar een shirt, korte sportbroek, kniekousen en kicksen voor. Dat zijn voetbalschoenen. En Scouting heb ik een beige shirt of polo, blauwe kniebroek en sokken en das en cap voor. Met meestal stevige schoenen.  Erg mooi vind ik. 

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl)  ik hoop als lieve geduldige bescheiden persoon

  1. Knuffel van mij!  Terug!! 

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk)  haha of ik uniek ben, weet ik niet maar ik heb lang haar nu, en ringen om en soms make up. Thuis ook rokje aan..

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt?  Een kassaatje met speelgoed geld en een houten trein. Heb ik nog bewaard.

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan?  Hemel

  1. Waar zou je naartoe gaan?  Avalon uit Koning Arthur.

  1. Hoelang zit je al op het forum?  2 maand denk ik

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan?  Veranderen en hoe fijn dat is

  1. Welke social media heb je?  Alleen een google account met abbo gekregen van mijn moeder zodat ik Cloud, foto's,  youtube music enzo zonder reclame heb. Ik mag en wil verder geen socials.

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp?  Zelfoverschatting van de mensen.

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker?  Mijn afgelopen 3 jaar.

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld?  7 tot 8 uur laatste tijd. 

  1. Voor wie heb je enorm veel respect?  Mijn moeder, mijn juf uit groep 8, mijn besties en jou, en jullie hier. 

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders?  Ik lig vaak wakker als ik heel nare dingen op tv zie. En ik ben bang om straf te krijgen en om mensen verkeerd te behandelen.

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) . Ik zet mezelf graag opzij voor anderen 

  1. Wat je leukste herinneringen? Vakanties, waardering krijgen, afscheid gr 8 met de knuffel die ik kreeg ( spin met hartjes aan elk pootje, huilen joh haha) nadat ik zo was veranderd. En de eerste scouting opkomst die super leuk was.

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe? Ja naar het Noorderlicht lijkt me mooi

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe?  Nee nooit.

  1. Wat staat op je bucketlist?  Make over boy to girl en lopen naar de bergen.

  1. Hoe begroet jij je vrienden?  Hoi *naam* of hey *naam* hoe issie? 

  1. Hoe draag jij je haar?  Lang en los

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...)  fietsen

  1. Geef een compliment aan jezelf! Je houd je aan je afspraken! En je doet het goed.

  1. Wat is je favoriete seizoen?  Lente. Zo mooi.

  1. Wat is je oogkleur?  Blauw grijs

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel?  Ja volgens mij allemaal 😊

  1. Wil je nog wat kwijt?  Wat leuk dat je steeds weer een lijst maakt! En wat kun jij geweldig tekenen! 

Bedankt voor het invullen!

Graag gedaan@Natureflower  ! 

Liefs,

Liefs Tover xxx

 

Hoi@Natureflower ,

Random vragenlijst deel 6 

  1. Hoe gaat het met je? Niet zo goed, maar ik voel me fysiek op dit moment even iets beter. 

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv)  geen idee

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv)  18:30

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009)  Op dit moment: dat mijn moeder zo snel en goed mogelijk hersteld. En ook dat ik zelf me snel weer goed ga voelen.

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje)  Prima

  1. Heb je stress voor school? Soms 

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? Huiswerk valt wel mee, de toetsstof is wel echt heel veel...

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan?  Nee

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl) Geen idee

  1. Knuffel van mij! Thx, je krijgt er een terug🤗

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) Haarkleur

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? Dat ik in een buggy zat.

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan?  Hemel

  1. Waar zou je naartoe gaan? -

  1. Hoelang zit je al op het forum? Bijna 11 maanden :)

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan? Geen idee

  1. Welke social media heb je?  WhatsApp 

  2. Wat vind jij het meest interessante onderwerp?  -

  3. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? Over mijn moeder, en over dat ik me al zolang niet goed voel.

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld?  9 uur

  1. Voor wie heb je enorm veel respect? Ik denk een vriendin van mijn moeder, ik kan niet teveel vertellen ivm herkenbaarheid maar zij doet ontzettend veel voor anderen. Ze heeft ME en doet veel te veel. Daardoor is ze vaak extreem moe.

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders?  Ik durf absoluut niet in Achtbanen. 

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) Ik denk behulpzaamheid.

  1. Wat je leukste herinneringen? 

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe?  Misschien Engeland

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest?Nee

  2. Wat staat op je bucketlist?  Heb ik niet

  3. Hoe begroet jij je vrienden? Meestal hoi.

  1. Hoe draag jij je haar? 

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...)  Fiets

  1. Geef een compliment aan jezelf! 

  1. Wat is je favoriete seizoen? Zomer

  1. Wat is je oogkleur? Blauw/groen

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel? Volgens mij allemaal. 

  1. Wil je nog wat kwijt? 

Bedankt voor het invullen! Graag gedaan!

 

Liefs,

        M.

 

Reputatie 7
Badge +14

Aanvullend vraag 17 whatsapp heb ik ook 😊

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +9
  1. Hoe gaat het met je? Goed! 

  2. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv) Architect of iets in de creatieve richting
     
  3. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv) Het is nu 23:31

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009)  Gewoon gelukkig leven, gaat tot nu goed. Ik wil later een fijn huis, een auto die vertrouwbaar is, een leuke vrouw en ook kids, ik wil ook iets goeds bijdragen aan de wereld

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje) Het gaat nu goed op school, alleen is de overstap naar bovenbouw nogal groot en heb ik het nu heel druk 

  1. Heb je stress voor school? Ja haha, maar dat gaat wel weer weg. Stress komt grotendeels door mezelf (ik stel mijn huiswerk heel vaak uit) 

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? Ik vind het prima te doen

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan? Ik doe voetbal, ik trek daarvoor voetbalschoenen, voetbalsokken, scheenbeschermers en een t-shirt sws en dan kijk ik of ik een lange of korte broek draag 

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl) Als het goed is net klaar met mijn studie 

  1. Knuffel van mij! Dankje :) 

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) Ik vind dat ik een unieke en mooie lach heb 

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? Op de peuterspeelzaal spelen 

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan? Liefste hemel natuurlijk, maar dat bepaald ik zelf niet 

  1. Waar zou je naartoe gaan?  Durf ik niet te zeggen haha

  1. Hoelang zit je al op het forum? Ik zit sinds ik 12 ben op het forum en sinds 14 actief. Toen ik 12 was had ik een ander account maar ik ben mn inlog daarvan kwijt lmfao

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan? Ik heb geen idee, maar ik denk iets over mentale gezondheid ofzo haha of liefde idk 

  1. Welke social media heb je? Ik gebruik sociale media heel weinig, ik heb accounts op snap, insta, yt, tiktok en bereal maar op mijn telefoon heb ik alleen whatsapp staan

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp? Op dit moment vind ik natuurkunde heel erg leuk/fascinerend en vind ik grafisch ontwerp heel interessant 

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker?  Over mijn crush lmfao 

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld? Veel te weinig, afgelopen week zo’n 4-5 uur per dag. Maar tijdens school slaap ik zo’n 6-7 uur per dag en dut ik nog 1 uurtje overdag. 

  1. Voor wie heb je enorm veel respect? Voor mijn ouders 

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? Ik heb hoogtevrees lol

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) Mijn energie, want ik ben heel erg druk maar ook heel rustig tegelijk. 

  1. Wat je leukste herinneringen? Ws op vakantie toen ik jonger was :) 

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe? Ik zou graag de hele wereld over reizen lol, maar als ik meost kiezen dan zou dat een koud natuurland zijn als noorwegen of ijsland of groenland ofzo 

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe? Ja, plek is in azie maar hou ik prive ivm anonimiteit 

  1. Wat staat op je bucketlist? Ik zou zeggen met mn vrienden op vakantie want dat lijkt me wel geinig

  1. Hoe begroet jij je vrienden? Ik zeg meestal “OMG, daar hebben we...” of “Ha - loo”

  1. Hoe draag jij je haar? Ik heb korte haren en draag ze over mn voorhoofd 

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...) Ik ga met fiets 

  1. Geef een compliment aan jezelf! Je bent hartstikke goed bezig !

  1. Wat is je favoriete seizoen? Winter 

  1. Wat is je oogkleur? Bruin

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel? Nadanoppes

  1. Wil je nog wat kwijt? Ja ga na deze vragenlijst aan huiswerk eindelijk haha

Reputatie 5
Badge +1
  1. Hoe gaat het met je? - Goed!!!

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv) - Archeoloog

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv) - 09:05

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009) - Rijk worden (-;

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje) - Goed!!! Nog geen onvoldoendes dit jaar.

  1. Heb je stress voor school? - Nope, zit nu in mijn toetsweek en alleen nog maar hoge cijfers

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? - Te veel!!!

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan? - Nope, geen sport

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl) - Studie afgerond, werk, huis en 2 katten!!!

  1. Knuffel van mij! - Knuffel terug!!!

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) - Heb een wijnvlek (soort van vage moedervlek) op m’n voorhoofd.

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? - Dat ik van de trap af viel )-:

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan? - Hemel

  1. Waar zou je naartoe gaan? - Hemel, denk ik... hoop ik...

  1. Hoelang zit je al op het forum? - 2 dagen (-:

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan? - Mijn leven

  1. Welke social media heb je? - Snap, Insta, Facebook & X/Twitter

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp?  - Alles!!!

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker?  - Lang verhaal (ik ben vroeger mishandeld en uit huis gezet door mijn moeder en kreeg daar therapie voor, die is nu gestopt en we zijn nu aan het kijken voor nieuwe therapie)

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld? - 8 uur

  1. Voor wie heb je enorm veel respect? - Mijzelf (-;

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? - Ik heb PTSS

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) - Ik help graag mensen

  1. Wat je leukste herinneringen? - Mijn 4de verjaardag!!!

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe? - Curaçao & Ibiza

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe? - Ja, Spanje

  1. Wat staat op je bucketlist? - Naar Egypte!!!

  1. Hoe begroet jij je vrienden? - JO!!!

  1. Hoe draag jij je haar? - Fluffy haar, naar voren

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...) - Fiets

  1. Geef een compliment aan jezelf! - Je bent slim

  1. Wat is je favoriete seizoen?  - WINTER!!! want… KERST!!!

  1. Wat is je oogkleur? - Blauw

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel? - Nope, dit is mijn eerste (-:

  1. Wil je nog wat kwijt? - Leuke vragenlijst (-:

Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe gaat het met je?  Goed wel, steeds beter eig. Ik hoop met jou ook!

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv)  eco boer maar ook iets technisch in de zorg 🤔 dat wordt nog puzzelen xd

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv)  11:42

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009)  Ruimte voor iedereen!

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje) Goed, veel werk maar het is te doen.

  1. Heb je stress voor school?  Veel minder dan  de eerste 2 jaar.

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt?  is te doen. Ik werk soms vooruit 😊

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan?  Ja karate, daarvoor heb ik een wit pak met een bruine band.  En voor scouting  een wit zwarte baret, blauwe blouse of polo, donkerblauwe korte broek en sokken en hoge schoenen, of bootschoenen. En een geel rode sjawl

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl)  Dan studeer ik wss in Enschede of Wageningen. Ik hoop dat ik dan een vrolijke student ben XD

  1. Knuffel van mij! Vanzelfsprekend krijg jij er dan 2 terug! ;)

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) Ik ben getint, en heb donkere haren, lijk wat “vrouwelijk” en ben bv op mijn benen nauwelijks behaard ;P En getint is grappig want ik heb NL-Friese-Schotse voorouders,ook nog Duits,  iig Europees. Ik ben er gelukkig mee, al zeg ik het zelf haha

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? In de trap treintjes van de Efteling zitten.

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan?  Als ik dat zelf mahg kiezen wil ik ook even in de hel kijken of de slechterikken ook echt hun verdiende loon krijgen en dan gauw naar de hemel 😉

  1. Waar zou je naartoe gaan?  Hemel. Of net als @Tover01 naar Avalon, dat verhaal is zo mooi. Overigens waren de vrouwen daar de baas ! :)

  1. Hoelang zit je al op het forum?  anderhalf jaar

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan?  Ik zou de wappies, rednecks en racisten zo graag eens de oren wassen met een goeie tekst XD

  1. Welke social media heb je?  Google, Office, Whatsapp, signal, verder geen. Ik wil ze niet, brengt ellende vind ik . Daarmee zeg ik niet dat een ander dat niet mag hoor!

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp?  Gezagsverhoudingen, klimaat en ook waarom mensen problemen ontkennen.

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker?  Waar het naartoe gaat met al die bosbranden, vervuiling en oorlogen.

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld?  7 à 8 uur

  1. Voor wie heb je enorm veel respect?  Ouders, familie, mijn mentor, een leidster van de scouts, mijn bff's, mijn buurmeisje van 16 die in haar eentje ons winkeltje kan runnen, mijn patrouilleleidster bij de scouts(ook 16), alle mensen op dit forum die open en eerlijk zijn en anderen oprecht willen helpen.

  2. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? ja ik neig soms naar depressie en sociale angst maar ik kan er mee omgaan en weet hoe ik het moet tekkelen.

  3. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk)  ik hoop dat ik sociaal ben en lief voor anderen, bescheiden.

  4. Wat je leukste herinneringen? kamp, vakanties, steun van familie en vrienden toen het moeilijk ging. survivals met kleine groepjes in de heuvels. Highland games.

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe?  Canada, naar een gebied met eindeloze bossen. Bohemen komt ook al aardig in de buurt (O-Duitsland/Tsjechië)

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe?  Ja, Schotland, maar we varen nu meestal als we gaan.

  1. Wat staat op je bucketlist?  Highland games meedoen in Schotland zelf. heb het hier al eens gedaan, erg leuk.

  1. Hoe begroet jij je vrienden?  Hoi! Of Gooooooeeedemoorrrrgen ! Zulke dingen xd

  1. Hoe draag jij je haar?  los en stijl. kam het wel maar verder geen toevoegingen er in

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...)  fietsen 12 km

  1. Geef een compliment aan jezelf! Mensen komen graag voor advies bij mij haha.  Op school gaat het prima,  en de cijfers zijn goed, en ik kan goed met dieren.

  1. Wat is je favoriete seizoen?  Zomer, dan gebeuren de meeste leuke dingen als kamp enzo.

  1. Wat is je oogkleur?  Donkerbruin

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel?  Ik geloof allemaal :)

  1. Wil je nog wat kwijt?  Net als @Tover01 , petje af en kniebuiging voor jouw tekeningen, wat mooi! Die van de anderen trouwens ook!

Bedankt voor het invullen!

You're welcome!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

Ik zal de lijst zelf ook even invullen :-)

  1. Hoe gaat het met je?  Wel goed, beetje stomme dag gehad, maar verder goed

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @AnoniemxvZeebioloog, mode-ontwerpster en als dat allemaal niet lukt, heb ik mijn vriendin beloofd om samen een mafia te starten :-)

  1. Hoe laat is het nu? (Met dank aan @Anoniemxv15:37

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009Dat al deze problemen die de mensen hebben gecreëerd worden opgelost

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @Maiskolfje ) Wel goed, de maatwerkuren zijn weer begonnen, wat erg fijn is (maatwerkuren zijn normaal 2x per dag, en je kan er bv huiswerk maken)

  1. Heb je stress voor school?  Soms, maar het is erg geminderd

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? Voor de meeste vakken wel oké, maar Latijn is echt te veel

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan? Ik zit op scouting en aikido: 

    aikido
    Ik heb nog geen installatie gehad, ik ben wel APL, maar wij hebben geen tekens. Ik moet alle dingen nog krijgen

     

  2. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @AskygirlWeet ik niet, ik ben iemand die 1 ding tegelijk neemt

  3. Knuffel van mij! Bedankt! ;-p

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) Ik heb een moedervlek precies in het midden van mijn neus, ik heb 3 moedervlekken die precies op 1 lijn zitten met dezelfde afstand van elkaar, net als de riem van Orion, en ik en 3 moedervlekken in een perfecte driehoek 

  2. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? Ik die op de trap werd gezet na een driftbui, het is echt gebeurt, maar gek genoeg herinner ik het in een derde persoon. Ik kan mezelf dus zien vanaf de zijkant.

  3. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan? Uhm, waar mijn vriendinnen heen gaan

  1. Waar zou je naartoe gaan? Twijfel geval, waarschijnlijk naar hemel, maar hel zou me ook niks verbazen

  1. Hoelang zit je al op het forum? Sinds 2 dagen voor mijn verjaardag, over 2 dagen 2 maanden

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan? Over hoe stoer LHBTQ+ is

  1. Welke social media heb je?  WhatsApp en ik heb een YouTube kanaal

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp? Dolfijnen, en gewoon alles in de natuur en wat leeft

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? Alle ingewikkelde problemen op de wereld

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld? 9-10 uur, zoals het beste is voor iedereen van mijn leeftijd

  1. Voor wie heb je enorm veel respect? Iedereen op het forum, ik kan nu niemand anders bedenken

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? Ik ben bang als ik in het bos in het donker ben, dat komt door mijn fantasie, ik word daarom snel bang zodra ik er echt over nadenk wat allemaal fout kan gaan. Ook heb ik claustrofobie. Soms heb ik last van faalangst

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) Ik ben soms nogal agressief, vooral naar mensen die mijn vrienden pijn doen. En ik kan goed luisteren 

  1. Wat je leukste herinneringen? Alle herinneringen met mijn vrienden

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe? Japan, maar dan moet ik eerst de taal uitvogelen

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe? 1x toen ik 2 was, naar Tenerife

  1. Wat staat op je bucketlist? Naar Japan en met vrienden naar de Efteling

  1. Hoe begroet jij je vrienden? Ligt aan de vriend, met een vriendin geven we elkaar een hand, en knijpen we zo hard mogelijk, totdat iemand stop zegt, en die heeft verloren. Met een andere vriend leg ik 3x snel achter elkaar mijn hand op zijn hoofd, en hij bij mij, en mijn bestie en ik geven elkaar een knuffel

  1. Hoe draag jij je haar? Los of in een staart, soms nog iets anders, voor een bruiloft ofzo

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...) Fiets, en soms word ik gebracht omdat mijn ouders dan in de stad werken

  1. Geef een compliment aan jezelf! Je bent erg sociaal! 

  1. Wat is je favoriete seizoen? Lente, ik vind het prachtig hoe alles weer tot leven komt

  1. Wat is je oogkleur? donkerbruin/zwart

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel? Ik heb ze allemaal gedaan en gemaakt!

  1. Wil je nog wat kwijt? Ik kwam er op school achter dat mijn vriendin last heeft van een aandoening waardoor ze bleker is, en soms flauwvalt bij het sporten of duizelig wordt. En bij mijn 6 weekse module sport zit ik met mijn pester, waarschijnlijk ga ik dit morgen tegen mijn coach zeggen

Bedankt voor het invullen!

Liefs,

  1.  
Reputatie 5
Badge +1
  1. Hoe gaat het met je? wel prima op dit moment

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv) Weet ik nog niet zeker, maar het lijkt me leuk om dieren te onderzoeken

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv) 18:30

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009) Goede vrienden krijgen waarmee ik goed kan praten

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje) prima

  1. Heb je stress voor school? ja, vooral door die toetsen, want de stof is veel meer geworden dan de vorige jaren.

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? vaak te veel, ik ben soms de hele dag bezig met mijn huiswerk, maar krijg het dan toch niet af

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan?  nee, niet meer, want ik heb daar de tijd niet meer voor door school

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl) Ik denk dan dat ik net ben afgestudeerd aan de universiteit, en ik hoop ook dat ik mijn eigen huis heb en een paar huisdieren.

  1. Knuffel van mij! Ook een knuffel aan jou!

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) Mijn haar, denk ik

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? Toen ik 2 was had ik een knuffeltje dat boven mijn bed hing, ik moest melk drinken en daarna ging ik koprollen maken op mijn bed.

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan? de hemel

  1. Waar zou je naartoe gaan? Ik hoop de hemel

  1. Hoelang zit je al op het forum? sinds 2 februari 2023

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan? over specifieke problemen waarmee ik zit en waar nog niet zo veel aandacht voor is

  1. Welke social media heb je? Youtube, Twitter, Tumblr, Reddit (maar ik post bijna niks op social media) en Whatsapp

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp? Op dit moment het gedrag van dieren, psychologie en het internet

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? stress van school

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld? 8 uur

  1. Voor wie heb je enorm veel respect? dokters/artsen, verpleegsters, brandweer, politie, mensen die werken in de zorg, en mensen die vrijwilligerswerk doen

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? weet ik niet zeker, ik vermoed dat ik een vorm van autisme heb, maar ik heb me nog niet laten testen

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) Ik hou niet van roddelen en ik ben aardig tegenover anderen

  1. Wat je leukste herinneringen? Groep 3 van de basisschool, schoolkamp in groep 7, zingen tijdens Sintmaarten, naar het strand gaan

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe? Ja, Duitsland (ben er al een keer geweest, maar nog niet in de stad), Noorwegen en misschien ook Rusland en Mongolië

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe? Ja (ik zeg even niet welk land, wegens anonimiteit)

  1. Wat staat op je bucketlist? heb ik niet

  1. Hoe begroet jij je vrienden? Hoiii!

  1. Hoe draag jij je haar? in een staartje of los

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...) Fiets en heel soms met de tram

  1. Geef een compliment aan jezelf! Ik ben vaak gefocust en ik ben vaak kalm

  1. Wat is je favoriete seizoen? Winter

  1. Wat is je oogkleur? donkerbruin

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel? nee, volgens mij is dit mijn eerste

  1. Wil je nog wat kwijt? Leuke vragenlijst! misschien ga ik ook je andere vragenlijsten doen!

Reputatie 6
Badge +3

Random vragenlijst deel 6 

  1. Hoe gaat het met je? Oh gaat best oke hoor, ik ben midden in mijn toetsweek dus heb het wel een beetje druk.

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv)  Ik denk dat ik mischien tandarts ga worden, ik maak geen grap mijn hele familie is bijna tandarts of ortho of zoiets. Als het goed is hebben we iets van 28 tandartsen, ik vind het wel leuk om zo door te gaan en het nog groter te maken en ik kan gwn mijn moeders bedrijf overnemen.

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv) Als het goed is 20:49

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009) Dat iedereen een gleukkig en blij leven mag hebben <3.

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje)  Zoals ik al zei ik zit in mijn toetsweek, ik heb morgen alleen nog duits moet eig gaan leren maar ik ben deze vragenlijst aan het invullen.

  1. Heb je stress voor school? Ja, ik liep heel erg achter paar weken geleden en ik had langer dan 2 weken geen vrije tijd en leerdde tot snachts.

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt?  Oh echt super veel niet normaal mijn school, mijn school heeft mijn roosters verlengt en dan heb ik 3 dagen tot 16:15 D:  en dan verwachten ze dat je voor avond eten klaar ben ofzo. 

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan? Ik zit op tennis, ik doe meestal gewoon tenniskleren aan.

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl) Over 10 jaar ben ik 23, dus denk ik dat ik aan het studeren ben misch een vriendin of niet geen idee.

  1. Knuffel van mij! Thx!, knuffel terug <3 (:

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) Geen idee eig.

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? Ik denk toen ik 3 jaar was en dat ik bij mijn kinderdagverblijf  toen we buiten mochten spelen bij een plantenpot met mijn vrienden deden alsof het een raket was en toen waren we de astronouten (: 

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan?  Naar de hel (nee grapjegrapje. naar de hemel natuurlijk)

  1. Waar zou je naartoe gaan? Weet niet ik denk hemel, want ik ben christelijk maar dat weet je nooit zeker.

  1. Hoelang zit je al op het forum? ik zat half jaar geleden veel op dit forum, ik was het vergeten maar ben nu back. 

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan? Weet niet eig.

  1. Welke social media heb je? Haha dit is best grappig, want mijn ouders enz die vinden dat heel gevaarlijk en zeggen dat ik niet eens snapchat mag. Dus eigenlijk heb ik alleen whatsapp en yt.

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp?  Vooral dingen over cultuur van andere landen of geloof, want het is anders en leuk om te zien dat iedereen ‘normaal’ anders opvat. 

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? Ik probeer lucid dreaming(zoek maar op als je niet weet) en ik zit steeds na te denken over wat en hoe en of het wel lukt, want het lukt nooit ): .

  2. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld? 7-8 uur per dag, veel ste weinig eigenlijk.

  3. Voor wie heb je enorm veel respect? Voor mijn opa denk, ik vind dat hij heel erg goed advies geeft en veel heeft meegemaakt enzo. 

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? Ik weet efe niet hoe dat heet, maar ik kan echt niet stil zitten ik heb altijd iets nodig om te tikken te draaien of rond lopen ofzoiets.

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) Ik vind dat ik altijd heel beleefd kan overkomen.

  1. Wat je leukste herinneringen?  Dat ik met mijn crush vroeger bij mijn groep 8 kamp samen op een bankje op het balkon zaten met zons ondergang helemaal alleen, jamer genoeg moest ik het heel snel verpesten en was het moment alleen voor eventjes….

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe?  JAPANNNN (:

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe? Oh wel vaker ik weet niet alles meer maar ik ben voor het laatst naar croatie geweest.

  1. Wat staat op je bucketlist? Naar japan gaan, een vriendin krijgen ooit en gezond en blij zijn in de toekomst.

  1. Hoe begroet jij je vrienden? meestal boks of zegmaar die ene soort van high 5 maar dan wat lager waar je altijd van die harde klappen krijg ik weet niet hoe dat heet.

  1. Hoe draag jij je haar?  meestal naar achter, soms gel

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...) Met de fiets, en soms zoals vandaag in de keiharde regen.

  1. Geef een compliment aan jezelf! Um. ik ben echt nutteloos dus ik weet echt niks ik ben ook maar een mens (:

  1. Wat is je favoriete seizoen? sws winter, want dan heb je kerst, sinterklaas, nieuwjaar, mijn  verjaardag, verjaardag van mijn broertje en soms… sneeuw. 

  1. Wat is je oogkleur? bruin.

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel? nee nog niet ik wist niet eens dat je meer had dit is mijn eerste. 

  1. Wil je nog wat kwijt? Veel plezier en suc6 met de rest van je leven, en ook veel suc6 en plezier met je tekenen ze zijn echt mooi (:

Bedankt voor het invullen! Thx, was een leuke vragen lijst fijne dag nog verder!

 

Liefs,

  1. Ook liefs van mij.

 

Reputatie 3
Badge
  1. Hoe gaat het met je? Eigenlijk best wel goed!
  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv) Misschien iets met rechten maar verder heb ik echt geen flauw idee.

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv) 20:46

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009) Dat mensen wat aardiger voor elkaar zijn.

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje) Ik denk best goed.

  1. Heb je stress voor school? Ja best veel, vooral omdat ik het graag goed wil doen.

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? Ik vind dat het wel meevalt, maar voor Latijn en Grieks is het echt heel veel.

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan? Ik weet niet of het echt een sport is maar ik ga drie keer per week naar de sportschool en ik heb dan meestal gewoon sport kleding aan. Ik doe ook aan paardrijden en mountainbiken.

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl) Ik hoop gelukking.

  1. Knuffel van mij! Dankje!!!

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) Ehhh… dit weet ik niet zo goed.

  2. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? Ik denk de geboorte van mijn jongere broertjes

  3. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan? Liever naar de hemel

  4. Waar zou je naartoe gaan? Waarschijnlijk naar de hel

  5. Hoelang zit je al op het forum? Niet heel lang, ik lees liever andermans verhalen dan dat ik antwoord

  6. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan? Ik heb echt geen flauw idee...

  1. Welke social media heb je? Whatsapp en  Snapchat

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp? Heel raar misschien maar de geschiedenis van mode, en alles dat maar te maken met feminisme

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? Waarschijnlijk dingen waar ik niks aan kan doen

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld? Tussen de 5 en 8 uur, en ik weet dat dat te weinig is voor iemand van mijn leeftijd :)

  1. Voor wie heb je enorm veel respect? Ik vind dat je altijd iedereen moet respecteren maar als je mij niet respecteert respecteer ik jou ook niet.

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? Ik heb faalangst en het gedeald met depressies.

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) Ik denk dat ik goed kan luisteren maar ook heel goed over mezelf kan praten als je er maar naar vraagt (soms ook als je dat niet doet:) ) Ik probeer anderen altijd eerst te helpen en dan help ik mezelf pas. Ik ben aardig en lief (mag je dat over jezelf zeggen?)

  1. Wat je leukste herinneringen? Ik denk gewoon met vrienden leuke dingen doen en herinneringen met mijn familie.

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe? Ik zou heel graag nog naar Indonesië en Australië willen

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zo ja, waar naartoe? Nee

  1. Wat staat op je bucketlist? Reizen, uit een vliegtuig springen en ik denk gewoon mezelf zijn

  1. Hoe begroet jij je vrienden? Ligt eraan wie, sommige gewoon hoi en bij anderen een heel uitgebreide begroeting.

  1. Hoe draag jij je haar? Los, in een staart, in een knot. Ik heb niet echt een voorkeur

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...) Met de fiets 

  1. Geef een compliment aan jezelf: Ik ben trots op je

  1. Wat is je favoriete seizoen? Ik denk de lente, omdat dan de winter weer voorbij is en alles bloeit maar ik houd ook heel erg van de herfst, ik vind de kleuren heel erg mooi.
  1. Wat is je oogkleur? Groen

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel? Nee, sorry

  1. Wil je nog wat kwijt? Nou: Ik vind het heel vervelend dat veel mensen me niet respecteren wie ik ben en dat ik dan iets/iemand anders moet zijn. Ik weet ook niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan. Daarnaast hoor ik nu bij een vriendengroep waar ik me niet echt thuis voel en waar ik niet helemaal tussen pas (andere style en andere blik op het leven)

Maar doei!!!

Y.

Reputatie 7
Badge +3

Random vragenlijst deel 6 

  1. Hoe gaat het met je?  Niet echt geweldig, ben heel erg moe

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv)  juf, op een basisschool 

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv)  13:27

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009)  gelukkig zijn

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje)  goed!

  1. Heb je stress voor school?  Nee

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt?  Best veel, maar dan heb ik afleiding dus top

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan?  Neej

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl)  getrouwd

  1. Knuffel van mij!  Dankje, knuffel terug!!

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk)  ik vind dat ik mooie ogen heb

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt?  Ehmm dat ik op vakantie was met mn ouders en opa en oma

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan?  Hemel!

  1. Waar zou je naartoe gaan? 

  1. Hoelang zit je al op het forum?  Paar maanden

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan?  Hoe ik me voel 

  1. Welke social media heb je? Whatsapp

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp?  Geen id eig

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker?  Over dat ik binnenkort maar psycholoog ga, en gesprekken die ik heb

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld? 7/8 uur 

  1. Voor wie heb je enorm veel respect?  Mijn mentor

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? Moeder heeft kanker gehad, en ik ben depressief

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk)  ik denk dat ik aan andere denk als ze het moeilijk hebben

  1. Wat je leukste herinneringen?  Vakantie samen met mn nichtje 

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe?  Maar hawaii

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe? Nee

  1. Wat staat op je bucketlist? Naar hawaii

  1. Hoe begroet jij je vrienden?  Heeej

  1. Hoe draag jij je haar? Staart

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...)  fiets, 3 min 

  1. Geef een compliment aan jezelf! Knap dat je je mentor berichtje hebt gestuurd dat je met m wilde praten

  1. Wat is je favoriete seizoen? Zomer 

  1. Wat is je oogkleur? Bruin

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel?  Geen id eig

  1. Wil je nog wat kwijt? Super leuke vragenlijst!!!

Bedankt voor het invullen!

 

Liefs,

  1.  

 

Reputatie 7
Badge +13

Random vragenlijst deel 6 

  1. Hoe gaat het met je?  Goed

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv)  Graag gedaan :) YouTuber 

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv)  😃 19:47

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009)  YouTuber worden

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje)  goed ig

  1. Heb je stress voor school?  Soms met huiswerk 

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt?  Irritant 

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan?  Judo en zwemmen (zwemmen geen kleding en Judo een pak met daaronder een onderbroek aan verder niks.

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl) een beginnende YouTuber 

  1. Knuffel van mij! Thanks :)

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) idk

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? Dat ik tegen een stoel in de auto zat te schoppem

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan?  Hemel ofc

  1. Waar zou je naartoe gaan?  Las Vegas 

  1. Hoelang zit je al op het forum?  Ik denk 2 weken ofzo 

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan?  Idk

  1. Welke social media heb je? YouTube, WhatsApp, voorderest mag ik niks ;(

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp?  Seksualiteit 

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? Seksualiteit 

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld?  9 tot 10 uur

  1. Voor wie heb je enorm veel respect?  Een klasgenoot 

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders?  Nee gelukkig niet

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk)  wil ik liever niet vertellen 

  1. Wat je leukste herinneringen?  Geen

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe?  Las Vegas 

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe? Ja, naar Cyprus 

  1. Wat staat op je bucketlist?  Ghosthunten 

  1. Hoe begroet jij je vrienden?  Hoi of yo

  1. Hoe draag jij je haar?  Normaal 

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...)  fiets 

  1. Geef een compliment aan jezelf! Oke!

  1. Wat is je favoriete seizoen?  Begin lente, dus zonder al de insecten 

  1. Wat is je oogkleur? Groenblauw 

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel?  1tje denk ik maar ik ga de andere ook doen binnenkort 

  1. Wil je nog wat kwijt? Een vraag, moet ik een topic maken over mijn relatie's?

Bedankt voor het invullen!

 

Liefs,

​​​​​

 

Reputatie 5
Badge +2
  1. Hoe gaat het met je?  ik ben een beetje moe

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv)  oncoloog

  1. Hoe laat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv)  08:50

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009)  oncoloog worden

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje)  goed

  1. Heb je stress voor school?  ja

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? wel oke

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan?  ja, tennis, sportkleding

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl)  sterker dan dat ik nu ben. 

  1. Knuffel van mij!  jij ook een hele hele hele dikke knuffel van mij

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk)  mijn haarkleur

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt?  zoo, ehmm, ik denk toen ik met mijn vriendinnen zo hard heb gelachen dat we er een uur later nog pijn van hadden

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan?  naar de hemel

  1. Waar zou je naartoe gaan?  nu? naar mn vriendin

  1. Hoelang zit je al op het forum?  2 jaar ofzo

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan?  over je alleen voelen

  1. Welke social media heb je?  tt, insta, snap, enz

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp?  geneeskunde

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? over hoe ik me moet gedragen

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld?  8-9u

  1. Voor wie heb je enorm veel respect?  voor mijn ouders

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders?  ik weet het niet zo goed

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk)  mijn eerlijkheid

  1. Wat je leukste herinneringen?  - 

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe?  ja, maakt niet uit

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe?  nee

  1. Wat staat op je bucketlist?  in een luchtballon zitten

  1. Hoe begroet jij je vrienden?  yo/moi

  1. Hoe draag jij je haar? los of in een lage staart 

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...)  fiets

  1. Geef een compliment aan jezelf!  je hebt echt mooie ogen!

  1. Wat is je favoriete seizoen?  ik vind ze allemaal leuk

  1. Wat is je oogkleur?  groen

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel?  nog niet

  1. Wil je nog wat kwijt?

Reputatie 7
Badge +9
  1. Hoe gaat het met je?  een stuk beter

  2. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv) ik wil niks worden want ik wordt kinderarts

  3. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv) 07:09

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009) dat er nooit meer gepest en gevochten wordt

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje) ik heb allemaal stomme kindjes in de klas, ik ga telkens in een vriendengroepje tijdens de pauze ergens zitten waar we niet mogen zitten en ik ga in pauze en tussenuren van het plein af. dus het gaat fantastisch

  1. Heb je stress voor school? ja, ik moet 2 toetsen inhalen en ik heb volgende week een toetsenweek

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? teveel. maar zo is het 3e jaar nou eenmaal

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan? 

    ik zit net als @Natureflower op scouting. ik ben helaas nog geen PL of APL maar ik ben eerste vrouw. wij hebben ook niet zo'n teken maar wij hebben lintjes. we zitten namelijk in ploegen en bij elke ploeg hoort een kleur en als PL zijnde een zwart lintje en als APL zijnde een wit lintje

     

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl) heel verschillend. de ene keer een hele drukke vrouw die helemaal strest en de andere keer een vrouw die gewoon lekker aan het werk is

  1. Knuffel van mij! 

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk) mijn bruin/goud kleurige haar (wel geverfd)

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? ik ben helaas heel veel vergeten maar de eerste herinnering die ik zeker weet dat ik die niet heb vervalst in mijn hoofd is dat mijn vader een motor ongeluk had. het is niet de eerste maar het is wel de meest actieve in mijn hoofd

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan? hemel natuurlijk

  1. Waar zou je naartoe gaan? waarschijnlijk gewoon de hemel

  1. Hoelang zit je al op het forum? geen idee. de tijd gaat zo snel

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan? over mijn gevoelens, over mensen die mij hebben pijn gedaan en hoe ik die mensen karma geef

  1. Welke social media heb je? facebook en WhatsApp

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp? medisch spul

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker? ik weet niet. ik ben de laatste tijd zo lang aan het leren dat ik geen tijd meer heb om wakker te liggen

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld? 8 tot 9 uur slaap

  1. Voor wie heb je enorm veel respect? mensen die zichzelf kunnen zijn zoals mijn broer

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders? ik heb een trauma maar daar heb ik het liever niet teveel over want het doet me pijn als ik er op een bepaalde manier over praat. ik weet dat ik er juist over moet praten om het te verwerken maar ik heb mijn eigen manieren om dingen te verwerken.

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk) dat ik dingen op een bepaalde manier een speciale plek kan geven

  1. Wat je leukste herinneringen? dat weet ik niet. er zijn veel stomme dingen gebeurd dat ik lastig de leuke nog kan vinden

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe? ik wil naar schotland. daar is 1 bepaald eiland en dat is een eiland met mijn naam

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe? nee helaas niet

  1. Wat staat op je bucketlist? 1. een bucketlist 2. parachute springen met mijn vader 3. in een luchtballon met mijn ouders 4. bungeejumpen

  1. Hoe begroet jij je vrienden? gewoon zo van hi of hallo

  1. Hoe draag jij je haar? als ik door het dorp loop waar ik woon heb ik vaak mijn haar onder een pet zodat alles uit mijn nek is, en op school gewoon los of in een staart

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...) meestal gewoon fiets

  1. Geef een compliment aan jezelf! je bent goed in huiswerk uitstellen

  1. Wat is je favoriete seizoen? lente. het is niet perse mijn favoriete maar het is de minst erge. want de herfst is nat, de winter is koud en de zomer is te heet

  1. Wat is je oogkleur? grijs blauw achtig

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel? volgensmij bijna alle ik weet het alleen niet zeker meer

  1. Wil je nog wat kwijt? ik denk dat wij elkaar allemaal beter kennen dan onze vrienden die niet op  het forum zitten.

Reputatie 5
Badge +1

Random vragenlijst deel 6 

  1. Hoe gaat het met je?:  wel goed

  1. Wat wil je later worden? (Met dank aan @anomiemxv) :  Piloot

  1. Hoelaat is het nu? (Met dank aan @anomiemxv) :  op moment van schrijven 13:09

  1. Wat is je grootste wens? (Bedacht door @ikweethetnietmeer2009):  Dat mensen me normaal zien

  1. Hoe gaat het op school? (Deze en de volgende 4 vragen zijn met dank aan @maiskolfje) :  slecht

  1. Heb je stress voor school? :  zeker

  1. Wat vind je van de hoeveelheid huiswerk die je krijgt? :   te veel (frans, wiskunde en nederlands vooral)

  1. Zit je op een sport? Zoja, welk soort kleding doe je daarvoor aan? :  Niet officieel

  1. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? (Met dank aan @Askygirl) :  Als ik dan nog leef? Naja ik hoop dat ik iemand heb gevonden en dat ik tenminste een goed leventje heb/

  1. Knuffel van mij!:  ?

  1. Wat maakt jou uniek? (Uiterlijk):  Hoe klein ik bem

  1. Wat is één van de eerste herinneringen die je hebt? :   Dat ik op het vliegtuig zat naar Curacao toen ik 2,5 was.

  1. Als de hemel en hel echt bestaat, waar zou jij heen willen gaan? :  Hemel

  1. Waar zou je naartoe gaan?:  Idk

  1. Hoelang zit je al op het forum? :  net een paar dagen

  1. Als je een lied kon maken, waar zou het over gaan? :  Idrk

  1. Welke social media heb je? :  Snapchat, Tiktok, Insta, X (twitter), Facebook, Youtube? Whatsapp? idrk of dat social media is.

  1. Wat vind jij het meest interessante onderwerp?:  Vliegen

  1. Waar lig jij de laatste tijd het meeste over wakker?:  Gwn het eenzame gevoel en stress door school

  1. Hoeveel slaap krijg je gemiddeld?:  3-6 uur per nacht.

  1. Voor wie heb je enorm veel respect?:  Mn moeder

  1. Heb je een fobie/trauma/stoornis/iets anders?:  Arachnofobie, sociale angst, trauma door mn vader en een groeistoornis.

  1. Wat maakt jou speciaal? (Innerlijk):  Idk? Mijn respect voor iedereen zeggen veel/

  1. Wat je leukste herinneringen?:  Alles dat leuk is om te doen. Bvb groep 8 kamp, of toen we met heel groep 8 naar de efteling gingen..

  1. Zou je graag nog willen reizen, zo ja waarnaartoe?:  Japan en Curacao, Ook Ierland lijkt me leuk!

  1. Ben je ooit met het vliegtuig geweest? Zoja, waar naartoe?:  Jaa! Curacao.

  1. Wat staat op je bucketlist?:  Skydiven!

  1. Hoe begroet jij je vrienden?:  Gwn naar ze toe lopen en hallo zeggen ig? Niks speciaals

  1. Hoe draag jij je haar?:  Het is 9/10 keer een rotzooi.

  1. Hoe ga je naar school? (Fiets, auto enz...):  Auto

  1. Geef een compliment aan jezelf!:  Kan niks bedenken

  1. Wat is je favoriete seizoen?:  Zomer

  1. Wat is je oogkleur?: breun

  1. Heb je mijn andere vragenlijsten gedaan? Zoja hoeveel?: nee

  1. Wil je nog wat kwijt?:  Wees jezelf en wees niet bang om jezelf te uiten!

Bedankt voor het invullen!

 

Liefs,

  1.  

Was een leuke vragenlijst!
Joejoe

Reputatie 7
Badge +13

Wil je nog meer vragenlijsten maken @Natureflower ? Vind het leuk om ze te maken!

Reputatie 7
Badge +11

Ik denk dat ik nu meer vragenlijsten ga maken van 1 onderwerp, maar ik heb nog geen ideeën, dus voel je vrij om ze te geven! 

Fijn dat je ze zo leuk vindt!

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +17

@Natureflower  knap dat je telkens weer met een leuke lijst komt! Misschien kun je nog specifieke vragen over hobby, kunst, kleding, sport, of een soort doen durf waarheid maken.  Of situaties schetsen en dan laten invullen wat je zou doen als…

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer