random vragen voor iedereen

  • 22 September 2020
  • 19 reacties
  • 328 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy, tijdje terug dat ik dit gedaan heb maar ik heb weer wat vraagjes voor jullie!! Het zijn hele random vragen en de volgorde klopt ook niet wss. Maar ja geef niet haha. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie antwoorden!

Maar eerst eff de standaard vragen 😂

1) geslacht?

2) leeftijd?

3) voor wie/wat zou jij wakker worden?

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij?

5) wat was je mooiste droom ooit?

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan?

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft?

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb?

9) ben je gelukkig?

10) wat zou je ooit nog graag willen doen?

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!!

Ciaoo x me


19 reacties

Reputatie 3
Badge +3

1) geslacht? Meisje 

2) leeftijd? 14 

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? Goh, best veel eigenlijk. Alles wat ook maar iets te maken heeft met Johnny Orlando (ik ben een grote fan) en m'n online besties. 

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? Bakken, koken, lezen, Het Sprookjesbos, zingen/muziek, m'n online besties (Ja, alweer) en acteren :) 

5) wat was je mooiste droom ooit? Ik heb ooit een droom gehad waarin ik op Zweinstein zat en verkering had met Draco Malfoy

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? Ja. M'n online sister en m'n online bestie (en mogelijke crush)

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? Ik was ooit aan het praten met een vriendin van me en midden in het gesprek zegt ze: "Your company warms my heart." Het is nu al een paar maanden geleden maar het is nog steeds iets waar ik aan denk. Gisteren zei m'n nichtje ook iets superliefs. Ze had een oude tekendoos en ze wilde hem niet meer. Ze zei tegen mij: "Ik moest meteen aan jou denken :))" 

​​​​​​8) wat is het mooiste wat je ooit gekregen heb? Toen ik acht was hield ik van Tinkerbel. Ik was zelfs bezig met het bouwen van een feeënhuisje. Maar toen ik 12 was gooide mijn vader het weg omdat hij verhuisde en hij vondt het" te veel om mee te nemen"Mijn moeder zag hoe verdrietig ik was en kocht een Fairy Garden voor me die ik in een bloempot kon zetten. Ik ben er nog steeds echt blij mee. Ze maakt ook heel vaak tassen en zo voor me ^^

9) ben je gelukkig? Er zijn wat dingen waar ik niet zo blij mee ben maar daar heb ik geen controle over dus ik ben best gelukkig :3

​​​​​​10) wat zou je ooit nog graag willen doen? Ik wil graag nog naar Australië en Toronto. Ik wil ook Johnny Orlando en al m'n online vriendinnen ontmoeten. Ik wil ook actrice/zangeres worden. Ik hoop dat het ooit allemaal lukt. 

Ja, Ik heb nog een vraag voor je: Ben jij gelukkig? Ik hoop van wel. En als je nu niet gelukkig bent: Het komt allemaal wel goed <3

XOXO 

~BreezyOcean 

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

 

Heeyy heel erg bedankt voor je antwoorden, fijn te lezen dat het goed met je gaat.

Ja ik ben redelijk gelukkig, zeker na alles wat ik heb meegemaakt. Beter kan altijd vind ik, maar ik ben blij met wat ik heb en kan😊

Ciaoo x me

Badge +1

1) geslacht?

man

2) leeftijd?

12

3) voor wie/wat zou jij wakker worden?

millie bobby brown ik kijk veel stranger things

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij?5) wat was je mooiste droom ooit?

ik word blij als iemand anders blij is😁

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan?

iedereen die ik aardig vind en ja

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft?

idk

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb?

Mijn leven

9) ben je gelukkig?

ja

10) wat zou je ooit nog graag willen doen?

beroemdheden ontmoeten

Heeyy, tijdje terug dat ik dit gedaan heb maar ik heb weer wat vraagjes voor jullie!! Het zijn hele random vragen en de volgorde klopt ook niet wss. Maar ja geef niet haha. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie antwoorden!

Maar eerst eff de standaard vragen 😂

1) geslacht? man

2) leeftijd? 16 jaar

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? personen wie ik om geef

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? Knuffels c:

5) wat was je mooiste droom ooit? Een droom waar ik knuffelde en zoende met mijn vriendin.

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? Ja, me ex, huidige vriendin

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? Hele paragraven geschreven over waarom iemand van me hield

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? Een dag met mijn nu ex, het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien.

9) ben je gelukkig? Soms

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? Meer knuffels 

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!!

Ciaoo x me

 

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy, tijdje terug dat ik dit gedaan heb maar ik heb weer wat vraagjes voor jullie!! Het zijn hele random vragen en de volgorde klopt ook niet wss. Maar ja geef niet haha. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie antwoorden!

Maar eerst eff de standaard vragen 😂

1) geslacht? meisje 

2) leeftijd? 14

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? pizza 

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? me vrienden 

5) wat was je mooiste droom ooit? dat een crush mn vriendje was 

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? mn crush 

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? you are the special star in my dimension

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? een iphone denk ik xd

9) ben je gelukkig? wisselend 

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? gelukkig in een relatie zijn 

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!!

Ciaoo x me

 

Reputatie 7
Badge +19

Heyhoi

1) geslacht? Jongen

2) leeftijd? 13

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? Maccie sws en chickyys😜

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? Als andere mensen blij zijn :)

5) wat was je mooiste droom ooit? Ik vergeet me dromen altijd lol

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? Iedereen om wie ik geef

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft?  “Je bent een sterk persoon met een goed hart”

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb?  Vrienden/familie en een kans om te leven

9) ben je gelukkig? Hmm weet ik niet echt

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? Streaken

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!!

Ciaoo x me

1) geslacht?  meisje

2) leeftijd?12

3) voor wie/wat zou jij wakker worden?  chrush, ava max (beetje obsesd van haar)

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij?  chocola en als ik niet ongesteld ben😉

5) wat was je mooiste droom ooit?  weer terug bij mn moeder (ben al vier jaar pleegkind)

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? chrush, moeder

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? dat mn vriendin er altijd voor me is

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb?  een veilige leef ruimte

9) ben je gelukkig?  soms (soms heb ik de neiging om zelfmoord te plegen) De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke en/of choquerende inhoud of links op het forum.

10) wat zou je ooit nog graag willen doen?  Naar amerika, australië en canada

 

hoe gaat het met jou?

 

Badge +1

Heeyy, tijdje terug dat ik dit gedaan heb maar ik heb weer wat vraagjes voor jullie!! Het zijn hele random vragen en de volgorde klopt ook niet wss. Maar ja geef niet haha. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie antwoorden!

Maar eerst eff de standaard vragen 😂

1) geslacht? meisje

2) leeftijd?12

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? Voor voetbal

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? Voetballen, lezen/schrijven

5) wat was je mooiste droom ooit? Ik droom niet heb alleen maar nachtmerries

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? Ja, het is heel verschillend, de ene keer m´n oma en de andere keer aan iemand die ik op tv heb gezien ofzo.

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? Er wordt nooit zo veel tegen mij gezegd

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? Geen idee

9) ben je gelukkig?  Mood Swings, maar nu niet echt

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? Ik wil een keer heel graag Billie ontmoeten of J.K Rowling (schrijfster Harry Potter) Of nog een keer op een voetbalveld staan en dat mensen mij waarderen als ik daar sta.

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!!

Ciaoo x me

 

Heeyy, tijdje terug dat ik dit gedaan heb maar ik heb weer wat vraagjes voor jullie!! Het zijn hele random vragen en de volgorde klopt ook niet wss. Maar ja geef niet haha. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie antwoorden!

Maar eerst eff de standaard vragen 😂

1) geslacht? Meisje

2) leeftijd? 14

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? De mensen die om mij geven sowieso en om wie ik geef 

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? Mijn beste vriendinnen, want die zijn er echt voor me geweest en wat ik nodig had enzo, verder nog zomer(vakantie) en de zon 

5) wat was je mooiste droom ooit? Weet ik niet meer

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? Ik denk sowieso wel heel vaak aan bepaalde mensen , maar aan een wel heel vaak.  Ik kan niet de namen noemen vanwege de privacy regels

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? Ik hou van jou tot aan de maan en terug

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb?

Alle mensen die geluk brengen in mijn leven , en die geven mij dan ook weer dingen

9) ben je gelukkig? Dat hangt echt volledig af van dingen die er gebeuren

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? Op vakantie naar verre landen waar ik normaal nooit kom zoals egypte;  bungeejumpen, skydiven

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!!

Hoe gaat het nu?

Ciaoo x me

-Mila-

Heeyy, tijdje terug dat ik dit gedaan heb maar ik heb weer wat vraagjes voor jullie!! Het zijn hele random vragen en de volgorde klopt ook niet wss. Maar ja geef niet haha. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie antwoorden!

Maar eerst eff de standaard vragen 😂

1) geslacht? - meisje

2) leeftijd? - 14

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? - atm niemand echt

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? - van dingen betekenen voor lgbtq+ gelijkheid en jongeren een stem geven.

5) wat was je mooiste droom ooit? - droom? dat ik mn beugel er uit mocht terwijl ik m eigk nog een paar maanden moest. sounds stupid, maar dat was echt een mooie. ook de enige die ik nog weet.

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? - op dit moment aan mijn ex. it sucks.

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? - “jij hebt mijn leven gered.”

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? - een kettinkje van mijn moeder met een kaartje waar op stond; “mooi mens, komt helemaal goed met jou.”

9) ben je gelukkig? - op dit moment niet, currently getting over a break up.

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? - i dont know

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!!

Ciaoo x me

 

Reputatie 1
Badge +1

Heeyy, tijdje terug dat ik dit gedaan heb maar ik heb weer wat vraagjes voor jullie!! Het zijn hele random vragen en de volgorde klopt ook niet wss. Maar ja geef niet haha. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie antwoorden!

Maar eerst eff de standaard vragen 😂

1) geslacht? Meisje

2) leeftijd? 12

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? Gratis shoppen

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? Afspreken met vriendinnen of gewoon sushi eten 

5) wat was je mooiste droom ooit?kan ik me niet herinneren 

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? aan m’n toekomstige klasgenoten en m’n familie

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? Dat ik een leuke lach heb en dat ik goed advies geef

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? ehh m’n skateboard

9) ben je gelukkig? ja

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? De wereld rondreizen

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!!

Ciaoo x me

 

1) geslacht? Jongen

2) leeftijd? 16

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? Meisje van school haha

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? sporten/chillen

5) wat was je mooiste droom ooit? idk

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? niet echt

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? niet echt iets :/

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? geen idee

9) ben je gelukkig? niet echt :(

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? soort van wereldreis

Reputatie 3
Badge +2

1) geslacht? Nonbinair

2) leeftijd? 13

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? Anime

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? Alweer, anime

5) wat was je mooiste droom ooit? Ik droom niet

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? Nee

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? Idk

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? De Sims vampierenpakket.

9) ben je gelukkig? nee

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? een croissantje eten

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!! nope

Reputatie 3
Badge +2

1) geslacht? jongen

2) leeftijd? 14 bijna 15

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? levensbedrijgende situatie, snackbui, dorst en dat soort dingen

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? niet

5) wat was je mooiste droom ooit? Ik heb altijd heel erg ingewikkelde lange dromen dus yenzij je een half film script wil beschrijf ik het niet.

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? los van familie en vrienden denk ik vaak aan personages uit boeken

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? dat ik foto model kan worden

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? weet ik niet

9) ben je gelukkig? gaat wel

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? weet niet

Reputatie 3
Badge +2

Heeyy, tijdje terug dat ik dit gedaan heb maar ik heb weer wat vraagjes voor jullie!! Het zijn hele random vragen en de volgorde klopt ook niet wss. Maar ja geef niet haha. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie antwoorden!

Maar eerst eff de standaard vragen 😂

1) geslacht? Transjongen 

2) leeftijd? 12

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? Mensen die mij nodig hebben, mrbeast murch, m&m’s en iets leuks doen met familie of vrienden.

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? Iets leuks doen met vrienden en familie, zwemmen, lezen en films kijken

5) wat was je mooiste droom ooit? Weet ik niet

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? Nee

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? “Het maakt voor ons niet uit wat voor label er op jou geplakt word, we houden altijd van je. Maar we snappen ook dat het voor jou wel uit maakt, dus: dag kleindochter, hallo prachtige kleinzoon!”

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? Een shirt met daarop een logo wat ik zelf gemaakt heb en toestemming om als jongen naar kamp te gaan.

9) ben je gelukkig? Meestal wel

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? Parachute springen

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!! Wil jij jouw eigen vragen ook voor ons beantwoorden??

Gr. Felix 

 

Badge

1) geslacht? Meisje

2) leeftijd? 14

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? Aardappels met bloemkool

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? Samen zijn met mijn vriendje

5) wat was je mooiste droom ooit? *is, een gelukkig gezin krijgen

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? Ja, mijn ouders. Ze zijn 5 jaar geleden overleden

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? Mijn moeder zei: "je bent mooi zoals je bent." Ik was een paar jaar geleden heel er onzeker over mijm lichaam omdat toen ik 4 was, was er brand waardoor ik allemaal brandwonden/littekens op mijn lichaam heb. 

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? Een ketting met de vingerafdrukken van mijn vader en moeder

9) ben je gelukkig? Nee

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? Op vakantie met mijn vriend

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy, tijdje terug dat ik dit gedaan heb maar ik heb weer wat vraagjes voor jullie!! Het zijn hele random vragen en de volgorde klopt ook niet wss. Maar ja geef niet haha. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie antwoorden!

Maar eerst eff de standaard vragen 😂

1) geslacht? Transjongen 

2) leeftijd? 12

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? Mensen die mij nodig hebben, mrbeast murch, m&m’s en iets leuks doen met familie of vrienden.

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? Iets leuks doen met vrienden en familie, zwemmen, lezen en films kijken

5) wat was je mooiste droom ooit? Weet ik niet

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? Nee

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? “Het maakt voor ons niet uit wat voor label er op jou geplakt word, we houden altijd van je. Maar we snappen ook dat het voor jou wel uit maakt, dus: dag kleindochter, hallo prachtige kleinzoon!”

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? Een shirt met daarop een logo wat ik zelf gemaakt heb en toestemming om als jongen naar kamp te gaan.

9) ben je gelukkig? Meestal wel

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? Parachute springen

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!! Wil jij jouw eigen vragen ook voor ons beantwoorden??

Gr. Felix 

 

bedankt voor het antwoorden!

tuurlijk wil ik hem met mijn antwoorden invullen voor jullie:

1) geslacht?

meisje

2) leeftijd?

15

3) voor wie/wat zou jij wakker worden?

mijn vriendje/beste vriendin/eten

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij?

genieten met mensen die k lief heb

5) wat was je mooiste droom ooit?

dat ik gelukkig was

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan?

overleden familieleden en mijn vriendje

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft?

jij bent mooier van binnen en buiten dan jijzelf ziet/denkt

8) wat is het mooiste wat je ooit gekregen heb?

liefde

9) ben je gelukkig?

beetje

10) wat zou je ooit nog graag willen doe

op vakantie met vrienden

Reputatie 7
Badge +14

Heeyy, tijdje terug dat ik dit gedaan heb maar ik heb weer wat vraagjes voor jullie!! Het zijn hele random vragen en de volgorde klopt ook niet wss. Maar ja geef niet haha. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie antwoorden!

Maar eerst eff de standaard vragen 😂

1) geslacht? Meisje 

2) leeftijd? 14 

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? Voor sushi en voor m’n poes Roosje 

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? van muziek en de slappe lach 

5) wat was je mooiste droom ooit? ik heb er zoveel haha 

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? aan m’n vader en moeder en m’n vrienden 

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft?  Je hebt altijd alles bij je en wil het graag aan iedereen geven 

8) wat is het  mooiste wat je ooit gekregen heb? Geluk

9) ben je gelukkig? Ja 

10) wat zou je ooit nog graag willen doen? De wereld rondreizen en skydiven 

 Heb je nog vragen voor mij, stel maar!!

Ciaoo x me

 

Reputatie 3
Badge +3

1) geslacht? Meisje 

2) leeftijd? 14 

3) voor wie/wat zou jij wakker worden? Goh, best veel eigenlijk. Alles wat ook maar iets te maken heeft met Johnny Orlando (ik ben een grote fan) en m'n online besties. 

4) waarvan word jij echt heel vrolijk/blij? Bakken, koken, lezen, Het Sprookjesbos, zingen/muziek, m'n online besties (Ja, alweer) en acteren :) 

5) wat was je mooiste droom ooit? Ik heb ooit een droom gehad waarin ik op Zweinstein zat en verkering had met Draco Malfoy

6) denk je vaak aan bepaalde mensen? Zo ja wie dan? Ja. M'n online sister en m'n online bestie (en mogelijke crush)

7) wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? Ik was ooit aan het praten met een vriendin van me en midden in het gesprek zegt ze: "Your company warms my heart." Het is nu al een paar maanden geleden maar het is nog steeds iets waar ik aan denk. Gisteren zei m'n nichtje ook iets superliefs. Ze had een oude tekendoos en ze wilde hem niet meer. Ze zei tegen mij: "Ik moest meteen aan jou denken :))" 

​​​​​​8) wat is het mooiste wat je ooit gekregen heb? Toen ik acht was hield ik van Tinkerbel. Ik was zelfs bezig met het bouwen van een feeënhuisje. Maar toen ik 12 was gooide mijn vader het weg omdat hij verhuisde en hij vondt het" te veel om mee te nemen"Mijn moeder zag hoe verdrietig ik was en kocht een Fairy Garden voor me die ik in een bloempot kon zetten. Ik ben er nog steeds echt blij mee. Ze maakt ook heel vaak tassen en zo voor me ^^

9) ben je gelukkig? Er zijn wat dingen waar ik niet zo blij mee ben maar daar heb ik geen controle over dus ik ben best gelukkig :3

​​​​​​10) wat zou je ooit nog graag willen doen? Ik wil graag nog naar Australië en Toronto. Ik wil ook Johnny Orlando en al m'n online vriendinnen ontmoeten. Ik wil ook actrice/zangeres worden. Ik hoop dat het ooit allemaal lukt. 

Ja, Ik heb nog een vraag voor je: Ben jij gelukkig? Ik hoop van wel. En als je nu niet gelukkig bent: Het komt allemaal wel goed <3

XOXO 

~BreezyOcean 

heyy  BreezyOcean 

wat fijn dat je best gelukkig bent en zulke lieve mensen om je heen hebt <3

ik ben redelijk gelukkig ja, dankjewel voor het vragen

 

 

 

 

Reageer