Vraag

Racestuur


Badge

Hallo

Ik zou graag beginnen met simracen van F1 2020 op de ps4 maar ik ben compleet nieuw hierin en heb dus geen idee wel racestuur ik moet kopen.

Heeft iemand een idee wat een goed stuurtje is voor onder de 200 euro?

Alvast bedankt


4 reacties

Reputatie 2
Badge +3

hey ik heb pas een racestuur gekocht met jouw budget zou ik de thrustmaster t150 rs force feedback doen man die is erg goed of net boven je budget 250 euro de g29 driving force

Reputatie 2
Badge +3

@CrAzE_JaGGa 

hoiiii

wat @Zaxy inderdaad al zei. de logitech g29 driving force is een heel goed stuur. zelf heb ik hem ook en ik ben er zeeer tevreden mee. de force feedback is goed, er is mogelijkheid om er een shifter (schakelpook) bij te kopen en de details zoals de led lampjes voor het schakelen zijn ook wel gaaf. hij ligt inderdaad wel boven de 200 maar het is het geld zeker waard.

Ik raad zelf Logitech aan, ik heb zelf een best wel gedateerde Logitech G25 uit 2006. Maar krijgt nog steeds firmware updates enzo, en veel nieuwere games geven er nog steeds support voor. Maar omdat jij een veel groter budget hebt dat ik mijzelf zou geven, raad ik aan om een nieuwer type te halen. Er zijn best wel wat goede Logitech G series sturen, veel succes met je zoektocht!

Reageer