Raar (zwem)feestje

  • 20 March 2022
  • 8 reacties
  • 532 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn vriend was jarig en hield een feestje. Ik kreeg een uitnodiging op school. Op deze uitnodiging stond: ‘Trek oude kleding/schoenen aan die vies mogen worden. En neem reserve kleding/schoenen mee en doe die in een plastic zak. Neem ook een andere plastic zak mee. De activiteit is een verrassing.’ We kwamen bij de jarige aan en jarige pakte alle cadeautjes uit en we kregen een stuk taart. Toen moesten we alle reserve kleding in de auto zetten en de jas, horloge, telefoon en andere elektronica erbij stoppen. We moesten een blinddoek om en werden in de auto gezet. Iedereen had de plastic zak gewoon vast. We wisten niet waar we naartoe gingen. De locatie was het zwembad (wij wisten het niet). We stapte uit de auto en gingen we in een soort polonaise naar binnen. We moesten de blinddoek omhouden. We moesten gaan zitten en onze voeten omhoog doen. Onze schoenen werden schoongemaakt met een bezem. Toen gingen we naar ‘verrassing’. We werden op de rand gezet. We hadden nog steeds die plastic zak vast. Ik vroeg wat moeten we met de plastic zak doen en ik kreeg een antwoord terug dadelijk gewoon mee spelen. En toen mochten we onze blinddoek afdoen en we kregen een klein duwtje van de vader van de jarige. De verrassing was zwemmen met kleding. Het hele bad was voor ons. Ik vond het zwemmen heel leuk. Ik vond het wel een beetje raar op zo’n manier. Hierna kleden we ons om de reserve kleding die lagen in het kleedlokaal en een hand lag erbij van de jarige.


8 reacties

Hoe zouden jullie dit vinden? Wat zou ik tegen mijn vriend zeggen op school? Wat vinden jullie van (zo'n) verrassingen? Wat vinden jullie van het idee van zo'n blinddoek? Ik snap eigenlijk niet waarom we het om moesten doen -> ik kon helaas niet de reactie zien omdat mijn vriend ook geblinddoekt was. Snap jullie mijn gedachten?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi heel apart idd. Maar jullie hadden wel lol toch? Die plastic zak zat dan vol lucht en dan elkaar meppen als een kussengevecht ? Klinkt wel chill XD.

Groetjes Julian X

 

Om eerlijk te zijn had ik niet de juiste kleding aan. Als ik het van te voren wist had ik mij (oude) sport/gym kleding aangedaan. Het was heel leuk er was zeker lol. We hadden gegleden op de glijbanen met kleding natuurlijk. Er waren ook duikplank, hiervan hadden we ook gebruik van gemaakt. Ook was er een bubbelbad. In het bad waar je normaal baantjes zwemt, waren wij 'ingeduwd' en hadden spelletjes gedaan met de plastic zak. We hadden ermee gedreven. Lucht vangen en met die lucht drijven. Het andere ding was dat we op zo'n vlot moeten zitten. Met die plastic zakken deden we lucht vullen en elkaar meppen. Wie in het water viel was af. We hadden dit spel ook gedaan een met die slurven (flexibeam). 

Klinkt leuk toch? Zou ik ook wel willen doen!😉

Reputatie 7
Badge +5

Ik ook! 

Ik vind het wel leuk klinken hoor! Heb ook wel eens zoiets meegemaakt maar dan gewoon bij buiten water en niet in een zwembad

Ik vond het wel heel leuk om te zwemmen met kleding aan te zwemmen en de spelletjes met die plastic zak (drijven + soort kussengevecht), Ook waren de glijbanen. Dat is het probleem niet. Maar aantal dingen vond ik helemaal NIET leuk, dat was ook gelijk wel raar. Namelijk de blinddoek en dat de jarige niet wil vertellen wat we gingen doen, zodat ik de juiste kleding kon aan doen. Ik had niet de juiste kleding aan, dat had ik ook al geschreven in het vorige reactie. Ook vond ik nog een ding NIET leuk, maar dat heb ik vergeten te vertellen. Het was dat iedereen ook een plastic regenponcho aan moesten doen, dit was ook in dat hok waar onze schoenen werden schoongemaakt. De vader hielp ons met het aandoen van die regenponcho, want we hadden die blinddoek nog steeds om. De regenponcho was om ons op het verkeerde been te zette -> zodat we echt geen idee wat we gingen doen. In de uitnodiging stond (en de vader heeft dat ook eens gezegd) dat je vies kan gaan worden. Hierna waren wij naar de verrassing (= zwembad) gegaan in een soort polonaise en werden op de rand gezet (dit had ik ook al vertel in mijn verhaal). Toen de 'verrassing' onthuld was (nadat we in het water zijn geduwd) toen mochten we het uitdoen, want de vader vond het niet meer nodig. Begrijpen jullie mij (waarom ik het vind)? En als iets niet zo duidelijk is of je wilt meer informatie, mag je ook doorvragen. Ik ben benieuwd om jullie mening(en)/tips/reacties te horen.

Groetjes,

AlapaZwem

Met een regen poncho in het water geduwd worden lijkt me niet echt veilig dus ik snap dat je dat niet leuk vond. 
Dat de jarige niet vertelt wat je gaat doen hoort er volgens mij een beetje bij, hoewel de meeste hun mond niet kunnen houden, dus dat vind ik niet zo raar.

Reageer