pyjama dag

  • 18 April 2022
  • 9 reacties
  • 380 Bekeken

Hee allemaal

 

ik heb een vraagje ik heb wel is vaker een pyjama dag dan loop ik gewoon de hele dag in mijn pyjama of onesie ik kleed me dan gewoon niet om doen jullie dit ook wel eens? Ik ben een jongen en 16 jaar oud 


9 reacties

Hey ja hoor zeker wel. Bij druilerige regendagen als ik verder niks heb dan loop ik de hele dag in de pon en badjas of pyjama. Soms best fijn ! Slofjes aan en chillen haha ;)

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tisjeboy ,

 in het weekend of in de vakantie doe ik ook wel zoiets. Ik heb alleen geen pyjama omdat ik bloot slaap, maar net als nu trek ik mijn onderbroek (boxer) dan aan en ik ben al uren wakker en loop nog steeds in mijn onderbroek rond.

We zitten nu met (een deel van) het gezin broodjes te eten en ik ben niet de enige die alleen een onderbroek aan heeft. Strakjes ff douchen en dan kleed ik me wel aan, maar dit is gewoon lekker. Soms kruip ik dan ook wel eens onder een dekentje voor de tv ofzo.

Niks mis mee, toch?

 

@Sanny  ja, lekker met mijn Mickey Mouse sloffen aan chillen

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ook soms. Hou ik mn shirtje aan boxer en dan sla ik de ochtendjas om.  Maar meestal na een tijdje wil ik toch even naar buiten. Ik ben laatst toen ik corona had wel een keer in de ochtendjas met mn blote beentjes in  nn houten klompen geschoten en buiten gaan zitten erg charmant ;) maar dat kon me niks schelen haha. Laarzen zou ook erg handsome zijn XD

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +19

Ja hoor best vaak! Echt chill FF niks doen.

Wilhelmavemela.

Reputatie 4
Badge +3

Heeyy @Tisjeboy zoals andere ook aangaven is dat helemaal niet raar ofz het is soms gwn even fijn om niet om te kleden en gwn chillen niks geks aan :)

Groetjes van mij

Reputatie 7
Badge +17

Hoi soms doe ik dat ook aan het begin van de avond alvast. Als je toch niet meer weg hoeft ofzo. lekker in je boxer en badjas om en dan chillen haha ;)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Tisjeboy

Dat doe ik ook heel vaak. In het weekend of in de vakantie. Is lekker chill om gewoon de hele dag in pyjama rond te lopen. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7

ik mag dat nooit van mijn ouders maar bij oma wel dus dan doe ik dat ook gewoon dan hou ik gwn me pyjama aan. erg fijn!

Reputatie 7
Badge +19

Oh ja toevoeging:

Is helemaal niet raar.

Wilhelmavemela.

Reageer