Post je Knutselwerken!

  • 18 March 2024
  • 20 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Hey allemaal!!!

ik heb gezin dat mensen post je tekeningen en gedichten hebt gedaan. wat nou als je hier fotos van kartonnen huisjes of klei gebouwen post? of miss papieren vliegtuigen???

id dit idee jatten van iemand want anders srry (ik krijg waarschijnlijk niet zoveel reacties als @Natureflower maar ik hoop tenminste dat paar mensen reageren!

Fijne dagen en groetjes @Kingboy 🤠👑

 

Ps: dankjwel voor als iemand reageert!!!


20 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hey. Leuk, een nieuwe kunst-topic! ik hou van tekenen en heb deze hond gemaak:)

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Kingboy 

Ik zal vanmiddag wel ff kijken of ik iets in elkaar kan flansen.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

 

 

P.S. Cool @Julie09! Jij hebt talent! 🥰😘

 

Reputatie 7
Badge +3

Hey @Julie09  en @Wees Jezelf Bij Noah 

@Julie09 : super mooie tekening! love it!!!!

en @Wees Jezelf Bij Noah  al iets in elkaar geflanst?😅

fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠

Reputatie 7
Badge +12

Ja, maar nog niet op de foto gezet ;)

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 5
Badge

Hoi

Ik kan vanmiddag mijn papieren vliegtuigen op de foto zetten (ben nu op school). Het is een klein beetje uitdehand gelopen met mijn collectie.

@I_NeedHope 

 

Reputatie 7
Badge +3

Hey @I_NeedHope 

kan niet w8en om je papieren vliegtuigen te zien!

 

Fijne dagen en groetjes @Kingboy 🤠👑

Reputatie 5
Badge

HOI @Kingboy 

Ben net terug, ik heb ff een selctie van mijn favs anders zou ik echt heeeeel veel fotos moeten maken. Als je dit nou ook interesant vind er zijn twee boeken van een schrijfer ( de schrijfer heeft ook het wereldrecord langste in de lucht) ik zou de naam van het boek niet noemen helaas vanwege reclame op het forum en dat mag niet.

 

Reputatie 5
Badge

@Kingboy 

Ik heb net een nieuw vliegtuigje gevouwen en het was de beste tot nu toe iets van 30 meters ver en ik zal kijken waneer ik een foto kan maken van hem. Ik vind het fijn om mijn hooby’s te delen want in deze tijd die ik nu zit is dit heel fijn.

@Kingboy 

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb een houtje beschilderd :)

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 5
Badge

Wow  @Wees Jezelf Bij Noah 

Ik vind dat best knap want hout is erg ruw en daar kan je niet zo makkelijk op schilderen. Ik vind het toch goed gelukt.

Liefs @I_NeedHope 

Reputatie 7
Badge +3

Hey @I_NeedHope  en @Wees Jezelf Bij Noah 

@I_NeedHope  ik kan niet w8ten om het te zien!! (ik zit nu ook niet in een hele leuke tijd)

@Wees Jezelf Bij Noah  leuk gedaan!!!💗

 

fijne dagen en groetjes @Kingboy 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Kingboy 
Ik wel even zeggen dat ik je lang niet hebt gezien.

Hoe gaat het ermee? Hopelijk zie ik je weer terug je was heel goed bezig!!!

Groetjes ItzJustin

Reputatie 7
Badge +3

Hey @Kingboy 

Super bedankt dat je het door hebt 🤠🥺

hoe gaat het ermee? nou ja...ik weet het niet echt 

bedankt voor: '’je was heel goed bezig'’

Ik zal hier een andere topic over maken oke? want mag natuurlijk niet off-topic

Fijne dagen en groetjes @Kingboy 🤠👑💗

Reputatie 7
Badge +3

Trouwens, iemand anders nog leuke kunstwerken?

Reputatie 7
Badge +12

Hey ! Ik heb mijn handen (met hulp) “vertekend” en er een bloem in gehouden, misschien ga ik het proberen te kleien. Of echt met verf te maken.

Liefs, Tover xxx

Tover bloem

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @I_NeedHope ,

 

een beetje laat, maar ik zie net dat je schrijft dat je de titel van het boek niet mag noemen omdat dat reclame maken is.  Je mag best de titel van een boek noemen hoor, dat valt niet onder reclame, behalve natuurlijk wanneer je het boek zelf geschreven hebt en je het graag wil verkopen 😆

Goed dat je de forumregels zo serieus neemt! En noem gerust de titel van het boek als je wil.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

Super mooi @Tover01 !  Dat zou vast mooi zijn als schilderijtje. Leuk dat je je eigen handen als "model” gebruikt.  Ik vind het een mooi kunstwerk.

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Tover01  jouw mooie tekening zou ook passen in de topic van @Natureflower  samen met deze topic omdat het een tekening is én je het dus echt van je handen hebt gemaakt dus ik neem aan een foto. Die mag hier helaas niet maar eig is het dus iets voor beide topics 😉

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hey !  Ja inderdaad @Tartan14 ,  had ook gekund XD. Ik weet alleen niet of dat mag, dezelfde drawing nog een keer in een ander topic posten. Ik twijfelde eerst ook, omdat ik @Natureflower natuurlijk ook  niet over wil slaan ;) ik gun jullie allebei een mooi topic, maar omdat ik mijn handen en een bloem heb gebruikt leek het me ook een knutselwerk 😊

Liefs, Tover xxx

@moderator, is dat toegestaan, dezelfde "tekening”in een ander topic posten?

Reputatie 7
Badge +12

@Tover01 

Dat is toegestaan.

Heb ik ook gedaan met m'n profielfoto.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer