Skip to main content

Post je anonieme foto's!

• May 17, 2026
  • 30 reacties
  • 606 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 31, 2026

Haha lief! Ik wil toch een klein feitje in de pedantry corner gooien 😊 hommels hebben wel een angel en kunnen venijnig steken als ze zich bedreigd voelen. Doen ze bijna nooit, maar pak je ze vast dan dus wel ⚡maar verder zijn ze goedig van aard hoor. 

Tot zover mijn wijsneus momentje sorry 🤭🫣

En nog even een lekkernijtje. Monchou 😋

Groetjes Tartan X 

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 31, 2026

Dit zijn een paar foto's die ik vanaf mijn telefoon heb gedownload op mijn laptop speciaal voor jullie. Ze zijn allemaal gemaakt tijdens mijn vakantie in Chengde China vorig jaar. De bovenste foto is van het mini pota la paleis in Chengde. De andere twee zijn gemaakt in de Pu Nin Si tempel wat tot de dag van vandaag de heiligste grond is waar ik ooit ben geweest. Deze tempel is ook een van de redenen die mij heeft aangespoord om me te bekeren naar het boeddhisme. ☸

Ik hoop dat jullie de foto's mooi vinden.

Vriendelijke groet

35 bomen

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 31, 2026

@35 Bomen wow! Is mooi daar :)

2 nieuwe van mij..😊 :

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 31, 2026

@Cantaloupe dat is het zeker.

Ik heb helaas geen foto van de hoofd tempel van het complex die had je echt moeten zien.

Is die foto van die "flying freek'’ echt of is die geëdit ? ik kan het niet echt goed zien.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 31, 2026

@35 Bomen het is echt..😊 Hier kun je het beter zien :) https://youtu.be/mOEoIFuxv1M?si=wJl0r0h_1MEkEr0T&t=73