Pokémon kaarten

  • 16 June 2020
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 14 en ik word er een beetje mee gepest op school dat ik nog iets met mijn Pokémon kaarten doe. Ik ben er zeer gehecht aan en ik zou ze ook voor geen goud verkopen. Ik heb er laatst een Instagram account voor aangemaakt, waarin ik de kaartjes ook zelf maak. Dat account heeft op instagram nu al bijna 700 volgers. Ben ik de enige van mijn leeftijd die nog zo aan zijn/haar (of iets daartussenin) van zijn Pokémonkaarten houdt? 

Ik hoor het graag!


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

IK KLIKTE ZO SNEL MOGELIJK

GAST DAT IS *ZO* COOL

ik verzamel ze zelf ook nog steeds, en ik speel de card game ook wel eens met vrienden. Echt jammer dat we geen info uit kunnen wisselen. Ik zou echt graag willen zien wat je allemaal van die kaartjes maakt. Trek je niks aan van die mensen, jij doet waar je van houdt en dat is het allerbelangrijkste! 

 

Stay awesome!

-Koekiemonster

Heyy

Ik heb er ook nog altijd een paar, al mocht ik er nooit van m’n ouders. Die vinden dat geldverspilling en dat soort zooi. Ik  heb ooit eens een paar gekregen van vrienden en dan bv 1 goeie weggegeven voor 2 minder goeie. Nu doe ik er ook niks meer mee omdat voor zover ik weet m’n vrienden geen meer hebben dusja.

Groetjs

Ik vind het echt niet gek dat jij ze nog verzameld, ik verzamelde ze tot voor kort ook nog en ik ben 17.

Reageer