Skip to main content
Vraag

Pokémon Go wie speelt het nog?

• June 9, 2024
  • 30 reacties
  • 284 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • September 24, 2026

Ik heb tijdens go fest ook een shiny mewtwo Y gevangen, hij was alleen niet zo goede iv als die van jou ​@Seashell, ik heb laatst een beetje zitten traden met vrienden in de hoop op een shundo, nog niet gelukt maar heb wel een shiny rhyperior 13/14/13 en een shiny mega gengar 14/13/14, en de coolste een shiny charizard 14/14/15. Heb inmiddels ook een aantal hundos  erbij, snorlax, indeedee, lotad, en ook een purified haxorus.

Forum|alt.badge.img+1
  • September 24, 2026

Ik had laatst een friend request van iemand maar die was ineens weg, ik snapte niet echt wat daar gebeurde, weet een van jullie wat dat kan zijn?

Seashell
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • September 25, 2026

Hoe bedoel je dat? Dat die ineens weg was... Meestal als ik een friend request heb voeg ik de persoon toe en staat hij in de lijst van vrienden. Maar misschien is de persoon gestopt en heeft zijn/haar acc verwijderd of laten verwijderen... Geen idee

Leuke Pokémon met mooie stats👍🏻

Seashell 😘

Forum|alt.badge.img

Hey, ik speel af en toe ook!

Zo ja welk level ben je- 40

wat is je huidige buddy- shiny magicarp

wat is je meest bijzondere/zelzame en wat is je favoriete Pokemon? Ik denk mijn hundo mega mewto met 3000+ cp

Forum|alt.badge.img+1
  • September 27, 2026

​@Seashell 
Ja gwn ik kreeg de melding en toen opende ik de app stond daar de naam en kon ik terugvliegen maar klikken deed niks toen restarte ik de app maar daarna niks van terug te zien.