paranormaal vragen lijst

  • 13 July 2023
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5
  • Praat goed mee
  • 138 reacties

Hallo allemaal. 
 

soms zie je wel eens vilmpjes van paranormalen dingen. En dan vraag ik me af. Is dit echt. Of dan hoor ik iets van iemand. Zo heb ik een paar vragen onder me kaar gezet. 

1: weet je wat paranormaal is. Ja gaan vaar vraag twee. Nee vraag het dan in dit topic 

2: heb je ooit iets paranormaals meegemaakt?  Zo ja. Wat was het dan. 
3: als je een filmpje kijkt. Hoe zie jij dan dat het echt of nep is. 
4: geloof je dat er in dat er meer is dan dat we weten in de zin van paranormale dingen? 
5: als je op vraag 2 nee heb beandwoord. Ga dan verder. Heb je het een keer thuis mee gemaakt. 
6: doe je ook iets in het vak van paranormale dingen? 

bedankt voor het invullen. 
 


8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy

1: weet je wat paranormaal is. Ja gaan vaar vraag twee. Nee vraag het dan in dit topic  ja

2: heb je ooit iets paranormaals meegemaakt?  Zo ja. Wat was het dan.  Ik heb soms dat ik voor dat iemand iets zegt dat ik weet wat ze gaan zeggen maar dan heel specifiek. Niet gokken ofzo maar ik weet het 100% zeker.
3: als je een filmpje kijkt. Hoe zie jij dan dat het echt of nep is.  Filmpjes en foto’s zijn heel

erg makkelijk te bewerken. Je kan aan het filmpje zelf vaak niet zien of het echt is, maar wel aan de context. Als het ergens op het internet staat is het wss niet echt.
4: geloof je dat er in dat er meer is dan dat we weten in de zin van paranormale dingen? Zou zomaar kunnen. Ik ben zelf atheïst (ik geloof niet) maar ik weet niks zeker. Maar ik maak me er niet heel druk om.
5: als je op vraag 2 nee heb beandwoord. Ga dan verder. Heb je het een keer thuis mee gemaakt.  Ja bij mijn moeder.
6: doe je ook iets in het vak van paranormale dingen? Nee

 

als laatste wil ik nog even zeggen dat je heel voorzichtig moet zijn met wat je gelooft! Het internet is vol met onzin en nepverhalen die heel echt lijken.

byee!!

Reputatie 3
Badge

Hey, Ik kan hier mijn verhaal kwijt. Luister... ik heb soms dat ik een pepaald beeld zie van iets of iemand heel random. En dan uiteindelijk gebeurt of zie ik precies het zelfde wat er op dat beeld staat van 3 dagen geleden ofzo. Dus ik weet niet of dit iets paranormaals is maar het is wel raar.

Reputatie 5
Badge +5

Om eerlijk te zijn. Dit heb ik en mijn ouders ook. Dit is ( voor mij dan) niet perse gek. Maar vaak moet je er wel at mee doen. Als je bijvoorbeeld leen beeld krijgt dat er iets ergs gebeurt. ( noem eens wat ) dan moet je de tijd daarna gaan proberen is te voorkomen. Of wat er in het beeld mis ging. In het echt anders doen. 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo allemaal. 
 

soms zie je wel eens vilmpjes van paranormalen dingen. En dan vraag ik me af. Is dit echt. Of dan hoor ik iets van iemand. Zo heb ik een paar vragen onder me kaar gezet. 

1: weet je wat paranormaal is. Ja gaan vaar vraag twee. Nee vraag het dan in dit topic . Ja ik weet het wel maar ik denk dat sommige dingen ook paranormaal kunnen lijken terwijl ze achteraf goed te verklaren zijn.

2: heb je ooit iets paranormaals meegemaakt?  Zo ja. Wat was het dan.  Nee eig niet. Wel eens gedacht dat er iets geks was in het bos 's nachts en dat bleek dan gewoon een uil te zijn. 
3: als je een filmpje kijkt. Hoe zie jij dan dat het echt of nep is. Dat zie je vaak niet maar ik denk altijd dat als het met een boel sensatie wordt gebracht en veel uitroeptekens enzo dat het dan vast onzin is. 
4: geloof je dat er in dat er meer is dan dat we weten in de zin van paranormale dingen?  Geloven niet direct maar je kunt ook weer niet alles zomaar uitsluiten. Maar geesten van overledenen die zich (vaak nog gekleed ook) aan mensen laten zien dat vind ik netjes gezegd niet echt geloofwaardig. Ik merk er iig nooit iets van .
5: als je op vraag 2 nee heb beandwoord. Ga dan verder. Heb je het een keer thuis mee gemaakt.  Nee niets onverklaarbaars.
6: doe je ook iets in het vak van paranormale dingen?  Ik heb geen gevoelens in die richting maar ik zoek het ook niet actief op. 

bedankt voor het invullen. 

Graag gedaan hoor! 

Groetjes liefs Tartan X 
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Is her ook paranormaal als ik de aanwezigheid voel van iets of iemand terwijl ik alleen ben? Ik denk dat iedereen dat gevoel wel kent van toen ze klein waren. Dat er een monster onder je bed zit of in de kast. Ik weet niet wie de boeken van de ijzer reeks heeft gelezen maar in het eerste deel wordt uitgelegd hoe als ik me voel. Alsof ik tussen meerdere werelden zit. Soms zie ik ook snel wat voorbij flitsen waarvan ik later denk, er was waarschijnlijk niks.

Reputatie 3
Badge

Om eerlijk te zijn. Dit heb ik en mijn ouders ook. Dit is ( voor mij dan) niet perse gek. Maar vaak moet je er wel at mee doen. Als je bijvoorbeeld leen beeld krijgt dat er iets ergs gebeurt. ( noem eens wat ) dan moet je de tijd daarna gaan proberen is te voorkomen. Of wat er in het beeld mis ging. In het echt anders doen. 

Nou het gaat meestal om beelden die ik niet goed kan zien. Zoals ze zijn wazig of het is mistig of het regend en dat soort dingen. En ja soms gebeurt er ook iets ergs op die beelden. Dus ik probeer die dingen te vermijden. Alleen wel jammer dat er geen tijd en datum bij staat. Dus nu zit ik steeds met het gevoel dat het elk moment fout kan gaan!

 

Reputatie 5
Badge +1

Hallo allemaal. 
 

soms zie je wel eens vilmpjes van paranormalen dingen. En dan vraag ik me af. Is dit echt. Of dan hoor ik iets van iemand. Zo heb ik een paar vragen onder me kaar gezet. 

1: weet je wat paranormaal is. Ja gaan vaar vraag twee. Nee vraag het dan in dit topic

2: heb je ooit iets paranormaals meegemaakt?  Zo ja. Wat was het dan. :  Meerdere keren. Een keer zag ik op mijn opa’s verjaardag een schaduw op zolder, eentje die heel erg op hem leek. En sinds die dag heb ik hem meerdere keren gezien, gehoord en gevoeld. Dus ik weet dat hij er is.
Ook heb ik een keer gehad dat ik als enigste op de school kleedkamer was. En toen werd er een tas door de kamer heen gegooid.

3: als je een filmpje kijkt. Hoe zie jij dan dat het echt of nep is.: De reacties! Ik ben echt fan van sam and colby. En met hun nieuwste video toen Sam moest huilen zag ik gewoon dat zijn reactie echt was. 

4: geloof je dat er in dat er meer is dan dat we weten in de zin van paranormale dingen? : ja

5: als je op vraag 2 nee heb beandwoord. Ga dan verder. Heb je het een keer thuis mee gemaakt. : Ja

6: doe je ook iets in het vak van paranormale dingen?: Nee

bedankt voor het invullen. 
 

 

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb ook al sinds ik 6 was dat ik een vrouwelijke stem mijn naam hoor zeggen in een kalme toon.
Ik heb er nooit wat mee gedaan en ik ben er nu ook gewoon gewend aan.

​​​​​​

Reageer