Ouders zijn Moslim maar ik voel me aangetrokken tot Christendom

  • 14 April 2020
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Badge

Hey..dus Mijn ouders zijn beide moslim maar de laatste tijd ben ik meer aangetrokken tot het christendom (ik weet dat het geen geloof is maar de band met jezus...) ..als er iemand is die me er wat meer over wilt

vertellen of advies heeft dankjewel!! ❤️


4 reacties

Hey,

Ik kon niet precies opmaken of je meer over het christendom wilt weten ( zo ja: https://fascinerend.nl/bewustzijn/levensbeschouwingen/het-christendom/ ) of dat je je wilt bekeren tot het Christendom? Ik weet niet of je ouders heel open zijn over andere geloven en jou keuze zullen accepteren. Heb je broers of zussen? Neem een van hun in vertrouwen (als je dat durft) en pols samen met diegene of je ouders het zullen accepteren. Als je broer/ zus denkt van wel, zal ik de gok wagen en eerst vragen wat ze van het Christendom vinden. Later kan je vertellen dat je erin geïnteresseerd bent. Heel veel succes en hou ons op de hoogte! :)

Hoihoi!
heb je nog hulp/advies nodig?
Laat het me even weten, ik maak graag tijd voor je vrij!

 

Groetjes, Jent

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou er gewoon over praten met mensen die je vertrouwt, en het als je het durft is het ook het beste als je het gewoon aan jouw ouders verteld. En vooral doen waar jij je goed bij voelt, als dat het christendom is, is dat helemaal goed.

Reputatie 6
Badge +12

Ik zou erover praten met mensen die je vertrouwd!

Reageer