Vraag

ons nieuwe cheerleader outfit trekt veel bekijks

  • 28 August 2021
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zoals de meeste weten zit ik op cheerleading alleen ons nieuwe outfit is in mijn ogen en in nog een paar meiden iets te bloot en we zijn geneigd onze vorige gewoon aan te trekken. Dit kostuum bestaat uit een topje waar je dus een knoop in moet maken en een mega kort rokje terwijl de vorige gewoon uit een sport bh en een sport broekje bestond. Het bekijks is met name tijdens trainingen we hebben heel veel meiden die na onze trainingen komen kijken maar sinds dat we dat nieuwe outfit hebben komen er op eens ook jongens kijken wat we dus zeer onprettig vinden.


5 reacties

Het lijkt me handig om dit even (met je team) bij je/jullie coach en/of bestuur aan te geven. Je vindt het immers niet als enige vervelend, dus ik denk dat ze er wel iets mee zullen doen. Zo niet, betrek er dan ouders bij, want het moet hoe dan ook anders. Succes!

Reputatie 6
Badge +7

Vertel het aan je ouders en trainers.

Trek samen op, zodat ze weten dat jij niet één ‘zeur’ bent. 

Het kan zijn dat iemand in het bestuur of de leiding heeft bedacht dat dit leuk is, maar als de hele groep zich er niet prettig bij voelt, trekken ze het zelf maar aan!

Het lijkt me handig om dit even (met je team) bij je/jullie coach en/of bestuur aan te geven. Je vindt het immers niet als enige vervelend, dus ik denk dat ze er wel iets mee zullen doen. Zo niet, betrek er dan ouders bij, want het moet hoe dan ook anders. Succes!

Onze coach snapt het probleem opzich wel alleen het bestuur van die club niet dit zijn dus outfits wat je in dit cheerleader team krijgt. Ze zijn sowieso bij onze cheerleader club af en toe gestoord bezig vorig jaar toen er niet binnen mocht getraind worden moesten we allemaal buiten trainen. We mochten tijdens de training buiten geen eens ons wedstrijd vest aan houden we moesten allemaal trainen in onze cheerleader outfit wat bestond uit een sport bh en sport broek. Het was gewoon mega koud toen we die trainingen buiten hadden maar klagen had toch geen zin onze trainer had maar wel handdoeken voor ons mee genomen om een beetje warm te blijven.

Vertel het aan je ouders en trainers.

Trek samen op, zodat ze weten dat jij niet één ‘zeur’ bent. 

Het kan zijn dat iemand in het bestuur of de leiding heeft bedacht dat dit leuk is, maar als de hele groep zich er niet prettig bij voelt, trekken ze het zelf maar aan!

Dit outfit heeft hoe dan ook het bestuur bedacht ze denken dit kunnen 15 jarige tieners wel aan hebben. Als ze dit de 21 jarige laten dragen zeg ik oke wel vet kan op die leeftijd met cheerleading maar dit vindt ik gewoon helemaal niks. We moeten die outfits ook aan tijdens wedstrijden en we moeten ze aan als we gaan cheerleaden bij de plaatselijke voetbalclubs waar we tijdens de rust met onze nieuwe team waar ik in zit een beetje stunts doen. Soms denk ik waarom zit ik nog op cheerleading aan de andere kant vindt ik het gewoon ook nog wel te gek als we het tijdens wedstrijden goed doen dat we ons kwalificeren voor WK's in Amerika.

Onze coach snapt het probleem opzich wel alleen het bestuur van die club niet dit zijn dus outfits wat je in dit cheerleader team krijgt.

Fijn dat de coach wel meedenkt. In dat geval lijkt het me handig om een eenheid te vormen met het team, de ouders én de coach. Het is nou niet zo dat jullie het bestuur af willen zetten, jullie willen slechts andere outfits. Denk je dat je genoeg mensen meekrijgt?

Reageer