Vraag

Onprettig om te lezen?

  • 24 April 2020
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey people! Ik ben een verhaal aan het schrijven en ik vroeg me af of het misschien onprettig is om een verhaal te lezen waarvan het eerste deel alleen maar uit dagboekaantekeningen bestaat die bíjna letterlijk uit mijn eigen dagboek komen🤫.  

Het verhaal is dus, zoals je leest, gebaseerd op de gebeurtenissen uit mijn eigen leven. Tot een bepaald punt dan. Er zijn heel wat dingen gebeurd bij mij😂 maar jammer genoeg niet hetgeen wat ik het állerliefste wilde. Maar goed. In die dagboekaantekeningen wordt beschreven hoe ik het meisje Tenley (niet de echte naam) voor het eerst zie en denk dat ze een jongen is, hoe ik er daarna achter kwam dat ze níet een jongen was maar een meisje en hoe ik probeerde contact met haar te leggen. Maar in mijn dagboekaantekeningen wordt dat allemaal vrij beknopt en soms ook erg kort uitgelegd, dus ik weet niet of het dan wel helemaal goed te volgen is. 

Wat denken jullie? Moet ik gewoon doorgaan en kijken wat mensen ervan vinden? Of zal ik mijn 11 hoofdstukken (allemaal dagboekaantekeningen van meestal niet meer dan 600 woorden)  nú aanpassen of misschien zelfs helemáál opnieuw schrijven?

Xx, Nanoka😘


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb zelf ook een tijdje geschreven, en ik vind dat je de dagboekaantekeningen beter kan gebruiken als richtlijn voor elk hoofdstuk. Alleen de dagboekaantekeningen lezen is heel vaag als je er niet bij was en zeker als degene je niet kent

 

Waar kan ik het boek lezen trouwens?

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Koekiemonster,

Ik weet niet of ik een pdf mag bijvoegen en neem het risico voor de zekerheid dan ook maar even niet😅. Het verhaal is namelijk te lang om zo hier te typen.  

Xx, Nanoka

Reageer