Ondergoed of naakt? Boys & Girls

  • 10 September 2015
  • 19 reacties
  • 2006 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy, ik vraag me af wat jullie het lekkerst vinden als je bijv alleen thuis bent. 
Loop jij dan liever in ondergoed(lingerie) of naakt??

groetjes Rick!!:o

19 reacties

Gewoon in mijn normale kleding denk ik ;p.
Meestal trek ik gewoon een joggingsbroek aan en een hemd. 
Ik zou sowieso niet in mijn ondergoed gaan lopen want dadelijk komt er iemand langs c':.
Alleen mijn boxer
Ik loop altijd rond in mijn favoriete hazenpak, het staat misschien vreemd want het is eigenlijk voor carnaval maar de stof is zo lekker....
Alleen in mijn boxer 😛.
Ik loop thuis rond in een pikachu onesie^^
Lekker warm en ik heb het gevoel dat ik er overal mee kan slapen. (Niet dat ik dat al kan :3 )
naakt hihi:rolleyes:
vaak in ondergoed, maar het liefst naakt.
Ondergoed.
Trui en joggingsbroek 😕
Of naakt of in onderbroek maar niemand vond het gek als ik pogo speel loop ik op blote voeten en in een korte broek en hemd dussss
Badge
@Anymous

Waarom naakt als je alleen bent thuis? Ik ben in de zomer buiten in de tuin met mijn pa, ma of zusje.

Een keer ging de bel dacht ik dat het mijn pa was die de sleutels huisdeur was vergeten na zijn kantoorbaan.
Was het de postbode die een pakje voor de buren had..😳
Ik stond naakt voor de deur en hij was een Arabische man ik denk Morrokaan. Hij keek effe wel naar mijn geslachtsdeel zei zo van jongen ben je net uit bad of doe je boxer tenminste aan! . Ik ben moslim en het is haram om een andere man naakt te zien. Vrouwen vindt hij niet erg best scheinheilig. Maar ik vergeef je bij de naam van Allah want je verwacht geen vreemden😇

Heyy, ik vraag me af wat jullie het lekkerst vinden als je bijv alleen thuis bent. 
Loop jij dan liever in ondergoed(lingerie) of naakt??

groetjes Rick!!:o

Naakt, is lekker luchtig 😜 

Reputatie 3
Badge +4

Het is gewoon heel fijn om naakt te zijn, ookal voelt dit misschien heel raar. 
Je moet doen wat jij leukt vind, dit werkt het best ;)

 

Veel plezier!

Als ik alleen thuis ben draag ik soms alleen een slip, soms helemaal niets

Badge

Ik ben een meisje en draag zelf meestal gewoon een korte sport broek en een BH. Meer eigenlijk niet… Volgens mij kan het allemaal gewoon want je bent toch alleen thuis. Totdat er iemand langs komt...

Badge

Hoi

Ik ben een meisje en ik draag nooit een bh omdat ik dat iritant vind en als jongens je tepels zien is dat lekker geil

Reputatie 4
Badge +3

@Anymous

 


Waarom naakt als je alleen bent thuis? Ik ben in de zomer buiten in de tuin met mijn pa, ma of zusje.

Een keer ging de bel dacht ik dat het mijn pa was die de sleutels huisdeur was vergeten na zijn kantoorbaan.
Was het de postbode die een pakje voor de buren had..😳
Ik stond naakt voor de deur en hij was een Arabische man ik denk Marokkaan. Hij keek effe wel naar mijn geslachtsdeel zei zo van jongen ben je net uit bad of doe je boxer tenminste aan! . Ik ben moslim en het is haram om een andere man naakt te zien. Vrouwen vindt hij niet erg best schijnheilig. Maar ik vergeef je bij de naam van Allah want je verwacht geen vreemden😇

 

Nou kijk dit is dus een hele goede reden waarom jij dus altijd iets bij de hand moet hebben, voordat er iemand langs komt, maar inderdaad wel een beetje vreemd dat hij het dan níét erg vind als het een naakte vrouw is? Lijkt mij niet iemand die écht gelovig is, want een vrouw naakt zien in de Islam is volgens mij echt verboden (ik ben zelf geen Moslim). Maar nu over mijzelf, want ik loop thuis altijd naakt rond, dus ja, maar ik heb altijd iets klaar liggen wat ik eventueel aan kan.

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 3
Badge +3

Hoi

Ik ben een meisje en ik draag nooit een bh omdat ik dat iritant vind en als jongens je tepels zien is dat lekker geil

ja ik vind  het ook geil om een meisje haar tepels te zien

 

Beide

Reageer