Skip to main content

Olympische spelen


Hoi allemaal,

Ik zit nu naar de openingsceremonie te kijken.

Naar welke sport kijken jullie uit?

Liefs @NoahLovesYou 

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @NoahLovesYou,

Ik kijk eigenlijk niet heel veel naar de Olympische spelen, maar het staat wel aan op de tv bij ons en ik vind het zwemmen altijd leuk om te zien en het hardlopen vind ik ook wel grappig. Welke sport kijk jij zelf eigenlijk naar uit?😊

Liefs, ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +18

Ik kijk bijna nooit sport dus de Olympische spelen volg ik ook niet. M’n vader en broer kijken wel dus af en toe krijg ik er iets van mee.

De ‘grappigste’ sport vind ik de vijfkamp. Een rare combi van schieten, schermen, zwemmen, paardrijden en hardlopen.

ik kijk soms mee als het al aanstaat op TV maar ik vind zwemmen wel geinig

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, ik vind vooral alle sporten mooi die je anders nooit te zien krijgt. Bijvoorbeeld schermen, roeien, surfen, zeilen, judo en ook baanwielrennen. En nog wel meer hoor. Handbal is ook heel snel en spannend. Etcetera etcetera 😉😊 helaas is karate geen olympische sport geworden maar ik volg verwante sporten dus wel. Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ja ik vind het wel vet! Ik ga de teamsporten een beetje volgen en ook dingen als boogschieten vind ik mooi. En natuurlijk judo want dat doe ik zelf ook ☺️😉 ik vond de opening best mooi vooral dat virtuele paard met die dan weer echte amazone. 

Liefs, Tover xxx

Hey allemaal,

Mijn moeder kijkt het altijd heel fanatiek!

Daarom kijk ik meestal wel mee.

Ik ga waarschijnlijk wel hardlopen of speerwerpen ofzo kijken. Atletiek (o.a. hordelopen) vind ik ook wel leuk.

Ik vind het wel echt onzin dat het olympische Komitee breaking (soort break dance) als sport heeft afgelast. Ze vinden namelijk dat het geen sport is. En dat ze het zelf hebben bedacht.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 4
Badge +1

Ik kijk erg uit naar het breakdancen! Zo tof dat het een olympische sport is geworden! Ik ben zelf ook een danseres (moderne dans) en ik vind echt dat dans als een sport moet worden gezien, en niet als hobby!😅

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, ik werd blij van alle goede resultaten natuurlijk. Maar wie mij ietsje kent zal vast niet verbaasd zijn dat ik vooral van de stoel ging voor de medailles van Marit Bouwmeester en Annelous Lammerts (zeilen en surfen kortgezegd xd) en de geweldige roei prestaties! Haha daar ligt mijn gevoel echt bij 🤭. Maar al het andere ook hoor zoals het baanwielrennen. Wat een sport. 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Ik vond de 4x400 meter gemengde estafette van een paar dagen terug wel echt bijzonder om te zien vooral hoe Femke Bol in die 400 meter van 4e naar goud wist te rennen! Echt heel knap! En hoe Sharon van Rouwendaal goud pakte op de 10km openwaterzwemmen was ook echt bijzonder dat is dan weer mijn passie haha😉

Sowieso is iedere prestatie van iedere sport die er is echt super goed en ook al haal je geen medaille de olympische spelen halen lijkt mij al een hele eer! Ik doe het ze iig niet na haha😅

Liefs, ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @NoahLovesYou,

Ik ben een beetje laat, maar ik heb de laatste week van de Spelen vooral gekeken naar de atletiek-onderdelen, maar ook wel naar baanwielrennen en de marathon van Sifan Hassan.

Groetjes, Monkeyboy08

Hoi allemaal!

Ik vond de marathon van Sifan Hassan ook wel indrukwekkend!

Atletiek is wel echt mijn favo onderdeel!

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer