Nostalgideon vragenlijst

  • 22 April 2023
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi iedereen,  dit is EenTeddybeerFan hier. met een nostalgideon vragenlijst! Een nostalgideon is een persoon met een gevoel voor cartoons/series die hij/zij vroeger keek. Klaar voor?

3…

2…

1… Af!

 

  1. Wat is je leeftijd?
  2. Wat is je personaliteit?
  3. Beschrijf jezelf in 3 woorden

Nu komen de nostalgideon-vragen! Veel plezier! :)

  1.  Keek je Disney XD? Zo ja welke series?
  2. Hoe waren de series?
  3. Keek je Nickelodeon toen je klein was? Welke series keek je toen?
  4. Hoe was Nickelodeon vroeger?
  5. Keek je Disney Channel? Wat waren je lievelingsseries?
  6. Hoe vond je Disney Channel?​​​​​​​

Er komen nu vragen met de series die ik vroeger keek (er komen alleen 5 :(  ). Succes met invullen!

  1. Keek je ¨Vang Blake!¨  ?
  2. Keek je ¨Broodschappers¨?
  3. Keek je ¨Wanders Wereld¨ ?
  4.  Keek je ¨Camp Lakebottom¨?
  5.  Keek je ¨Rekkit Rabbit¨?

​​​​​​​En nog een bonusvraag:

  1. Vond je de vragenlijst leuk?

​​​​​​​En dat was het. Veel succes met deze dag en nog een prettige leven!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @EenTeddybeerFan

Hier komen mijn antwoorden: 

1. 16
2. ik ben introvert

3. behulpzaam, aardig, verlegen

 

4. Ja, ik keek zoveel series op Disney XD. Denk aan duckTales, lab rats, grafity falls, groen in de stad, Kim Possible, Phineas and Ferb etc. 
5. heel leuk 

6. Alleen bij opa en oma. Wij hadden thuis geen Nickelodeon. SpongeBob, the Thundermans, Henry Danger, Huize Herrie, Totally Spies etc. 
7. Beter dan nu ofc 

8. Zeker keek ik Disney Channel. Mijn favoriete series waren De middelste van zeven, miraculous, K.C undercover, Jessie, summercamp, descendants,  Girl meets world en Star vs het kwaad. 
9. Het was mijn favoriete zender

 

 

10. ​​​​​​​nee 

11. ja 

12. ja

13. Ja 

14. Ja 

 

15. Heel leuk ​​​​​​​ :) 

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Eenmeisje004 ,  wat leuk dat je ook Groen in de Grote Stad kijkt! Dat is ook een van mijn lievelingsseries (helaas staat het niet in mijn profiel). Ik keek ook Gravity Falls, DuckTales en de andere series!

Over mijn ervaring met Nickelodeon:

Ja, ik snap dat het beter dan nu is. We kunnen Nicktoons nu alleen ontvangen met een pluspakket, en ik wil ZO GRAAG Best & Bester kijken! Middenkost Post is per 24 april vervangen door de Transformers, en dat vind ik niet leuk. Nickelodeon vroeger was ook echt leuk, vooral Broodschappers, Big Geit Banaan Krekel en de vormgeving van 2013 tot 2017. Welkom in de Wayne Toren is ook geweldig, alleen staat het niet meer op allebei de zenders (Nickelodeon en Nicktoons).

Over mijn ervaring met Disney Channel:

Helaas kijk ik het niet veel. Ik vind Miraculous niet leuk, maar ik vind het wel leuk dat jij het kijkt. En Star vs het kracht van het kwaad dan? Dat is wel erg leuk! 

Ik heb een tip voor je: Ken je de Wayback Machine? Je mag van mij ¨disneyxd.disney.nl¨ opzoeken en dan ergens rond 2012-2015 kijken, want daar zitten wel leuke series in! 

Veel succes met Disney Channel kijken!

-EenTeddybeerFan, 12 jaar

Reageer