Vraag

nooit naar feestjes

  • 23 March 2022
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heee, 

ik ben een meisje van 16 en ben eigenlijk nog nooit naar een gezellig feestje gegaan met vrienden ofso. Ik merk heel erg dat iedereen om me heen het doet en ik zou het denk ik ook wel leuk vinden. Ik ben alleen heel erg verlegen en onzeker en heb veel last van social axiety, ik maak niet zo snel vrienden en ik ben bang dat dat dus mis gaat. Ook word ik nooit uitgenodigd op feestjes.. ik vroeg me af of meer mensen van mijn leeftijd dit hebben? en hoe vinden jullie het of hebben jullie tips etc. 

xx


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Tja, ik denk dat heel veel mensen daar last van hebben ( Waaronder ik ) Als je feestjes niks vindt hoef je er natuurlijk ook niet heen. Misschien heb je 1 goede vriend waarmee je een keer samen mee kan gaan? 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb zelf vaak het gevoel gehad dat ik heel erg werd bekeken door anderen op een feestje, wat niet zo was.  Inmiddels gaat het wel weer wat beter, maar ik vind het leuker om een serie te kijken dan om naar een feestje te gaan. 

Reputatie 5
Badge +2

Bij mij is dat ook zo! Nu gaat het wel beter ik heb op m'n bijbaantje echt super veel lieve vrienden en daar spreek ik ook weleens mee af

Ik heb gwn de mensen die ik echt mag gevraagt op mn eigen verjaardag rn dat was echt gezelig!!!

Reputatie 5
Badge +2

Probeer vrienden te maken meid!! T komt goed

Hou zelf een feestje met klasgenoten, familie, vriend(inn)en en collega's die leuk zijn. Je kunt kiezen wat je gaat doen. Misschien wordt je door die mensen wat bij jouw op het feestje zijn ook uitgenodigd. Als je niet tegen drukte kan, kun je ook iedereen apart uitnodigingen en dan activiteit wat hij/zij heel leuk vindt. Vraag ouders om hulp (altijd)! Heb je vragen, stel ze maar gerust!

Reageer