Skip to main content

Hoi ik loop nu al anderhalf jaar rond met dromen over dat ik word mishandeld ik heb het Niet is het echt meegemaakt maar ik voel de pijn. Als het even niet gaat wil ik mezelf pijn doen of uit het raam springen ( ik woon namelijk 8 hoog). En ik heb het tegen mijn ouders gezegd ik ben alleen bang om het hele verhaal te vertellen. Een paar kinderen uit mijn klas weten het maar ik weet niet wat ik nu moet doen.

heeft er iemand tips want ik weet het echt niet meer 😩

heey ik weet niet hoelang deze hier al onbeantwoord staat dus eerst ff mn excuses voor dat het wss pas laat rea en ik zou vragen aan je ouders of school of ze je kunnen helpen door mensen te zoeken die ervoor ogeleid zijn om je te helpen je ouders zouden een therapist kunnen regelen of met je naar je huisarts gaan die kan helpen en op meeste middelbaren heb je wel een 'vertrouwenspersoon’ die je dan kan helpen of je mentor als dat geen opties zijn zou ik elke keer als je de neiging hebt om jezelf pijn te doen of te springen zeggen van 'ik doe het pas nadat ik die ene opdracht heb ingeleverd’ of 'nadat ik spel heb gedaan met mijn familie of vrienden’ vaak als je dat dpet verschuif je het en nadat je dan zoiets hebt gedaan heb je er vaak geen zin meer in veel succ6 en laat me weten of je het iets vind!!💕

Hoii,

War naar zeg! Ik vind het al heel erg knap van je op de 1ste plaats dat je een deel ervan aan je ouders hebt verteld. Het lijkt mij ook heel naar om die dromen te hebben! (Ik heb zelf nog nooit zo'n droom gehad) maar het lijkt me ook heel pijnlijk.. Ik heb niet echt een advies voor je helaas (sorry) maar misschien moet je eens bellen of chatten met de kindertelefoon dat helpt echt geloof me! En probeer stap voor stap die droom eerst te bedwingen door bijvoorbeeld elke dag voor dat je gaat slapen aan leuke dingen te denken. Of je probeert te kunnen lucide dromen (ik weet niet of ik het goed schrijf) maar dat houd in dat je een soort van zelf kan bepalen wat je droomt! Zoek maar eens op op Google of youtube daar vind je er heel veel over! Maar als je dat wilt kunnen is de eerste stap om 's ochtends als je wakker wordt op te schrijven wat je hebt gedroomd en proberen het elke keer te onthouden wat je droomt. Daarna ga je proberen voordat je gaat slapen te denken waar ja aan wilt dromen dus bijvoorbeeld: aan een superheld zijn ofzo. Als je vaak die droom hebt dat je mishandeld wordt probeer dan overdag die droom elke keer een goed einde te geven dus bijvoorbeeld: je maakt het goed in je droom met degene die jou heeft mishandeld in je droom of je gaat naar de politie in je droom enzovoorts. En pleeg alsjeblieft geen zm je bent geweldig en goed zoals je bent en er zijn heel veel mensen die om je geven<3

Gr. Annoniem_meisje

Reageer