Vraag

naaktstrand

  • 28 June 2020
  • 6 reacties
  • 545 Bekeken

Badge

Hallo allemaal

 

Mijn opa en oma vroegen of ik ook weer een keer mee wou naar het naaktstrand maar ik hoefde niet  perse in mijn nakie maar als ik mee ga wil ik dat het liefst wel gewoon naakt maar ik ben 14 dus ik zit er nogal mee stel ik krijg opeens een stijven of er zijn alleen maar oudere mensen wat moet ik doen ze zien mij al heel lang niet meer naakt vroeger toen ik jong was ging ik altijd mee wat zouden jullie doen 


6 reacties

Heyo,

Als jij het leuk vind om met je opa en oma mee te gaan zou ik er gewoon voor gaan! Waarschijnlijk lopen daar vooral wat ouderen mensen rond, maar misschien zie je ook wel leeftijdsgenoten? En dat je een stijve krijgt op dat strand lijkt me niet heel gek, en ik denk ook niet dat mensen daar gek van gaan opkijken. Je zou eventueel een handdoek bij je kunnen houden. Als je dan een stijve krijgt dan kan je snel je handdoek om je middel doen zodat het minder opvalt. 

Je zou ook aan je opa en oma kunnen vragen of zij weten of daar ook leeftijdsgenoten rondlopen of dat er echt alleen maar oudere mensen zijn. 

Uiteindelijk is het belangrijkste dat je samen met je opa en oma een leuke tijd hebt daar, en ik zeg altijd maar zo geniet er nu nog maar extra goed van voordat het te laat is.

See ya!

Spookyzx.

hey, ik ben het eens met de reactie van spookyzx.  Ik wou hetzelfde zeggen😋.

 

En nee het is echt niet gek om daar een stijve te krijgen. En misschien lopen daar wat oudere mensen maar er zullen zoals spookyzx al zei vast wel leeftijdsgenoten bij zijn. En anders maakt het toch niet uit denk ik. En ja als je het leuk vind mort je het gewoon doen . En als je er prettiger bij voelt kun je ook voor de zekerheid een zwembroek meenemen. En dan kun je altijd nog kiezen. 

Ik zelf ga niet naar het naaktstrand,  maar vorig jaar toen ik in Spanje op vakantie bij het strand rondliep (het was geen naaktstrand) zag ik genoeg vrouwen die toploos aan het zonne waren (dus zonder bh) en zelf maakt het mij niks uit , maar naast zag ik een man van denk iets in de 30 met een stijve en (hij had wel een zwembroek aan)niemand zei er iets van , dus denk dat dat het op een naaktstrand ook niet uitmaakt. En anders kun je altijd nog iets pakken wat 't bedekt. Zoals @Spookyzx al zei een handdoek. Of iets anders als een badjas of een onderbroek weer aandoen. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Badge

Dankjewel voor de tips maar moet ik me dan ook nog scheren helemaal 

 

Hey @Spetterpoep .

Graag gedaan! 

 

Of je dan moet scheren moet je zelf weten. Je moet doen waar je je prettig bij voelt.  Er zullen vast mensen zijn die niet scheren dus dat maakt denk ik niks uit.

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyo,

Of je je wilt scheren ligt helemaal aan jou. Ik denk dat de meeste ouderen mensen zich niet scheren. Maar zoals Gebruiker C al zei moet je doen wat je zelf het fijnst vind. 

See ya!

Spookyzx. 

Je moet lekker zelf bepalen of je je schaamhaar wilt scheren.

 

mij lijkt het naaktstrand wel chill maar nog nooit gedaan

Reageer