Skip to main content

Muziek vragenlijstje

• July 3, 2019
  • 55 reacties
  • 1144 Bekeken

Toon eerste bericht

55 reacties

• October 25, 2021

1. Luister je veel naar muziek? En waarom? Ja het maakt me nlij
2. Welke muziek genre vindt je het mooist? Zoals klassiek, rock, pop. Billie eilish
3. Welke muziek genre vind je het slechts? Het minst mooiheavy metal ig of maar niet echt perse
4. Wat is je lievelings artiest of band? Maak een top 3. 
Billie

olivia rodrigo

k3 want k3 is een vibe alleen de oude
5. Welk liedje luister je als je depri bent? Happier than ever
6. En welke als je boos bent? Happier than ever
7. En welke als je verdrietig bent? Happier than ever
8. En welke als je juist blij bent? Happier then ever
9. Heb je Spotify?ja
10. Zo ja, wat is het laatste nummer dat je hebt opgeslagen? Mamase van k3
11. Welke heb je als laatste geluisterd?. Xanny van billie
12. Wat is je 1e nummer dat je had opgeslagen? ( deze staat helemaal onderin). Frozen ket it go
13. Wat is de mooiste nummer uit je playlist? Happier than ever
14. En wat is de raarste/ vreemdste nummer? Berend botje jk
15. Heb je ook een nummer in je playlist waar je eigenlijk nooit naar luistert? Welke is dat? Ja weet ik niet meer heb het verwijded
16. Hoe luister je muziek? Via koptelefoon, oordopjes, radio, draadloze speaker, pc, etc airpods
17. Ooit naar een muziek event of festival geweest? Nee ga ik wel
18. Ja? Welke? Nee, zou je naar 1 toe willen gaan, en welke? Jaaaaaaaa billieeee
19. Doe je zelf iets in de muziek? Je mee tetteren
20. Zou je later iets willen doen in de muziek branche?
Nee

• November 3, 2021

Heyo,

Keer wat anders dan alleen depri gedoe.
Ik luister best veel muziek, en jullie waarschijnlijk ook wel, dus ik dacht laat ik is een vragenlijstje maken. (Ja ik weet dat er meerdere van dit soort er zijn, maar die zijn al best oud).

1. Luister je veel naar muziek? En waarom? Heel veel, het maakt mijn leven zoveel beter. Ik leef oprecht voor mijn famillie en muziek.
2. Welke muziek genre vindt je het mooist? Zoals klassiek, rock, pop. Klassiek, absoluut. 
3. Welke muziek genre vind je het slechts? Het minst mooi. Ik zelf heb echt een hekel aan nederlandse rap. Heeeel soms kan er nog wel een pop nummer doorheen maar hou eigenlijk echt alleen van klassiek.

1. Sergei Rachmaninoff
  2. Op Dit moment Brahms
  3. Maybe debussy? Opzich luister ik echt naar heeeeel veel componisten…
    5. Welk liedje luister je als je depri bent? Rachmaninoff piano concerto no.3
    6. En welke als je boos bent? Shostakovich symphony no.5 laatste deel
    7. En welke als je verdrietig bent?OOK RACHMANINOFF PIANO CONCERTO NO.3
    8. En welke als je juist blij bent? Brahms capriccio in b minor (of rachmaninoff piano concerto no.3 LMFAO )
    9. Heb je Spotify? Zekerweten!!
    10. Zo ja, wat is het laatste nummer dat je hebt opgeslagen? Gedownload of wat bedoel je?? Dan prokovief piano sonata no.7 
    11. Welke heb je als laatste geluisterd? Brahms vioolconcert
    12. Wat is je 1e nummer dat je had opgeslagen? ( deze staat helemaal onderin). William bolcom, graceful ghost rag
    13. Wat is de mooiste nummer uit je playlist ?RACHMANINOFF PIANO CONCERTO NO.3 LMFAOOO14. En wat is de raarste/ vreemdste nummer? probably shosta symphony no.5 lmao15. Heb je ook een nummer in je playlist waar je eigenlijk nooit naar luistert? Welke is dat? Haydn symphonieen 16. Hoe luister je muziek? Via koptelefoon, oordopjes, radio, draadloze speaker, pc, etc Vooral oordopjes en speaker17. Ooit naar een muziek event of festival geweest zeker!! Een optreden van Yuja Wang met Shostakovich piano concerto no.2!! Something i’ll never forget… in hetzelfde concert ook nog Rachmaninoff symphonic dances!!! Geweldige dag! 18. Ja? Welke? Nee, zou je naar 1 toe willen gaan, en welke? Zie hierboven19. Doe je zelf iets in de muziek? Zeker, speel piano en componeer.20. Zou je later iets willen doen in de muziek branche? Absoluut, ik ben van plan naar het conservatorium te gaan (muziekopleiding) en componeren, dirigeren en piano te studeren. 
  4. leuke vragen!! 
    Dat waren de vragen. Als je geen Spotify hebt of gebruikt, dan kan je ook muziek van YT gebruiken of van een andere muziek streamplatform. Ook als sommige vragen te dicht bij jou staan, waardoor mensen je kunnen herkennen, dan hoef je natuurlijk ook die vraag niet te beantwoorden!
  5. Thnx alvast voor het invullen!!

See ya!
    Spookyzx

Heyo,

Ik luister best veel muziek, en jullie waarschijnlijk ook wel, dus ik dacht laat ik is een vragenlijstje maken. (Ja ik weet dat er meerdere van dit soort er zijn, maar die zijn al best oud).

1. Luister je veel naar muziek? En waarom? ja omdat het mooi is en soms maakt het me blij of gewoon tegen verveling tijdens normale dingen enzo
2. Welke muziek genre vindt je het mooist? Zoals klassiek, rock, pop. ik heb een muzieksmaak van hier tot tokio dus ik vind bijna alles leuk van indie tot 70's rock en 80's pop, pop van nu blablabla
3. Welke muziek genre vind je het slechts? Het minst mooi country..
4. Wat is je lievelings artiest of band? Maak een top 3. lastig maar ik heb er 3 die eigenlijk de plaats delen: djo, queen en frenna (heel gemixt ja)
5. Welk liedje luister je als je depri bent? van alles soms olivia rodrigo en soms tom odell of juist iets om me blijer te maken iets meer up-beat zegmaar
6. En welke als je boos bent? good 4 u- olivia rodrigo
7. En welke als je verdrietig bent? zelfde als 5
8. En welke als je juist blij bent? alles echt van boef tot abba
9. Heb je Spotify? ja
10. Zo ja, wat is het laatste nummer dat je hebt opgeslagen? carry the name- djo
11. Welke heb je als laatste geluisterd?. nu luister ik toevallig djo- end of beginning
12. Wat is je 1e nummer dat je had opgeslagen? ( deze staat helemaal onderin). here with me- d4vd
13. Wat is de mooiste nummer uit je playlist? queen- love of my life of djo- potion/end of beginning of mj- earth song
14. En wat is de raarste/ vreemdste nummer? deze banger: ze kunnen zeggen wat ze willen
15. Heb je ook een nummer in je playlist waar je eigenlijk nooit naar luistert? Welke is dat? vast wel eentje van boef
16. Hoe luister je muziek? Via koptelefoon, oordopjes, radio, draadloze speaker, pc, etc draadloze oortjes (k heb airpods gevraagd voor me verjaardag dus laten we hopen dat ik ze krijg)
17. Ooit naar een muziek event of festival geweest? ja 1 hele skere maar k wil heel graag sparen om naar djo te gaan
18. Ja? Welke? Nee, zou je naar 1 toe willen gaan, en welke? frank boeie me ma vind dat vooral mooi ik vind wel leuk hoor maar gewoon niet echt waar k tegenwoordig naar luister
19. Doe je zelf iets in de muziek? ik heb drum en zangles gehad en nu ga ik op elekrische gitaarles (volgende verjaardag ga k vragen voor een lichtroze gave gitaar😝)
20. Zou je later iets willen doen in de muziek branche? ja maar die wereld is tegenwoordig zo stressvol ik zou tuurlijk in een band willen zingen ofzo (heb ook plankenkoorts dus lijkt me moeilijk...)

Dat waren de vragen.
Als je geen Spotify hebt of gebruikt, dan kan je ook muziek van YT gebruiken of van een andere muziek streamplatform. Ook als sommige vragen te dicht bij jou staan, waardoor mensen je kunnen herkennen, dan hoef je natuurlijk ook die vraag niet te beantwoorden!

Thnx alvast voor het invullen!! natuurlijk echt superleuke vragenlijst (ik vind altijd hele.. vergaande vragenlijsten maar..) deze is gewoon superleuk!

See ya!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 18, 2026

Heyo,

1. Luister je veel naar muziek? En waarom? JA Omdat muziek gwn best is
2. Welke muziek genre vindt je het mooist? Zoals klassiek, rock, pop. GRUNGEEEEEE
3. Welke muziek genre vind je het slechts? Het minst mooi . Nederlands talig

1 NIRVANAANAANANA

2 Guns and roses

3 Mettelica ig

5. Welk liedje luister je als je depri bent? You know youre right - Nirvana
6. En welke als je boos bent? Heartshaped box - nirvana
7. En welke als je verdrietig bent? You know youre right - nirvana
8. En welke als je juist blij bent? Frances farmer will get her revenge on seattle - Nirvana
9. Heb je Spotify? Premium ja
10. Zo ja, wat is het laatste nummer dat je hebt opgeslagen? Blew live (Live and Loud) Nirvana
11. Welke heb je als laatste geluisterd?. Serve the servants - nirvana
12. Wat is je 1e nummer dat je had opgeslagen? ( deze staat helemaal onderin). Idk
13. Wat is de mooiste nummer uit je playlist? You know youre right
14. En wat is de raarste/ vreemdste nummer? I hate myself and i want to die - nirvana
15. Heb je ook een nummer in je playlist waar je eigenlijk nooit naar luistert? Welke is dat? polly - nirvana
16. Hoe luister je muziek? Via koptelefoon, oordopjes, radio, draadloze speaker, pc, etc -  Pc en Speaker + Subwoofer
17. Ooit naar een muziek event of festival geweest?  8 keer
18. Ja? Welke? Nee, zou je naar 1 toe willen gaan, en welke?

1 K3

2 Raccoon

3 Raccoon ( 2e keer)

4 Coldplay

5 Flemming

6 Korn

7 Coldplay (2e keer)

8 Ik ga nog naar  Guns and roses tribute

19. Doe je zelf iets in de muziek? Electrisch gitaar
20. Zou je later iets willen doen in de muziek branche? Ja frontman van grunge band (zanger en electrisch gitaar_

Dat waren de vragen.
Als je geen Spotify hebt of gebruikt, dan kan je ook muziek van YT gebruiken of van een andere muziek streamplatform. Ook als sommige vragen te dicht bij jou staan, waardoor mensen je kunnen herkennen, dan hoef je natuurlijk ook die vraag niet te beantwoorden!

Thnx alvast voor het invullen!!

See ya!
Spookyzx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 27, 2026

1. Luister je veel naar muziek? En waarom?

Ja heel veel, ik vind het gewoon heel erg fijn.

2. Welke muziek genre vindt je het mooist? Zoals klassiek, rock, pop.

Pop

3. Welke muziek genre vind je het slechts? Het minst mooi

Country 

Billie Eilish

Olivia Rodrigo

Sombr

5. Welk liedje luister je als je depri bent?

Wildflower en listen before I go

6. En welke als je boos bent?

Happier than ever en the Greatest

7. En welke als je verdrietig bent?

Ook wildflower en listen before I go

8. En welke als je juist blij bent?

Lunch, guess, the diner, bad idea right?

9. Heb je Spotify?

Ja

10. Zo ja, wat is het laatste nummer dat je hebt opgeslagen?

Making the bed

11. Welke heb je als laatste geluisterd?.

Ben nu NDA aan het luisteren

12. Wat is je 1e nummer dat je had opgeslagen? ( deze staat helemaal onderin).

CHIHIRO

13. Wat is de mooiste nummer uit je playlist?

TV

14. En wat is de raarste/ vreemdste nummer?

Guess en all-American b*tch

15. Heb je ook een nummer in je playlist waar je eigenlijk nooit naar luistert? Welke is dat?

Where is my husband! En 7 years

16. Hoe luister je muziek? Via koptelefoon, oordopjes, radio, draadloze speaker, pc, etc

Draadloze oortjes, koptelefoon of telefoon

17. Ooit naar een muziek event of festival geweest?

Niet echt, alleen Breda Barst

Breda barst, en ik zou graag naar lowlands en Pinkpop willen. Maar vooral Coachella 

19. Doe je zelf iets in de muziek?

Nee

Nee

Dat waren de vragen.

Thnx al

vast voor het invullen!!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 15, 2026

Heyo,

1. Luister je veel naar muziek? En waarom?

Ja heel veel, weet ik niet vind het gwn leuk

2. Welke muziek genre vindt je het mooist? Zoals klassiek, rock, pop.

Alternative pop

3. Welke muziek genre vind je het slechts? Het minst mooi

Country, ik krijg daar echt de kriebels van

THE DINER

CHIHIRO

NDA

5. Welk liedje luister je als je depri bent?

The grudge en listen before i go

6. En welke als je boos bent?

Happier than ever

7. En welke als je verdrietig bent?

THE GREATEST

8. En welke als je juist blij bent?

LUNCH en bad idea right?

9. Heb je Spotify?

Ja

10. Zo ja, wat is het laatste nummer dat je hebt opgeslagen?

So american

11. Welke heb je als laatste geluisterd?.

Stateside + zara larsson

12. Wat is je 1e nummer dat je had opgeslagen? ( deze staat helemaal onderin).

CHIHIRO

13. Wat is de mooiste nummer uit je playlist?

The grudge

14. En wat is de raarste/ vreemdste nummer?

Guess (featuring Billie Eilish)

15. Heb je ook een nummer in je playlist waar je eigenlijk nooit naar luistert? Welke is dat?

7 years

16. Hoe luister je muziek? Via koptelefoon, oordopjes, radio, draadloze speaker, pc, etc

Koptelefoon, draadloze oortjes of gwn vanaf mijn telefoon.

17. Ooit naar een muziek event of festival geweest?

Niet echt alleen Breda barst

Nee mr zou graag naar Coachella of naar een concert willen gaan

19. Doe je zelf iets in de muziek?

Nee

Nee

Dat waren de vragen.

Thnx alvast voor het invullen!!

See ya!

Doei doei

Spookyzx