Vraag

Muziek tips


Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal, ik ben 12 en een transjongen en heb een vraagje: heb jij suggesties voor leuke liedjes of artiesten? Ik hou namelijk erg van muziek, maar wil wel eens iets anders horen.

Ik heb trouwens ook nog een muziek tip voor jou: de artiest Snelle en liedjes afraid of the dark van Chef’special en when you love someone van James TW. 
Alvast bedankt!


8 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Pff vershillende stijlen verschillende keuzes… zelf hou ik erg van Disney songs (en films!!!). 

Reputatie 3
Badge +2

Haha, ik ook!!

vooral I’m still standing van Sing vind ik leuk!

Dat ligt er maar net aan waar je van houdt, qua genre. Uit je aanraders leidt ik pop af, wat overigens vrij breed is. Luister je weleens naar de top 50? Die heb je na een aantal keer ook wel weer gehad maar wellicht kan je daar wat nummers en/of artiesten uithalen. Een concreet lijstje zal ik later vandaag of morgen maken. :)

Reputatie 3
Badge +2

Goed idee, alvast bedankt voor het lijstje! 

Ga gewoon maar eens 50 of 60 jaar terug in de tijd. In de 60’s en 70’s vind je, naar mijn mening, de beste muziek. Ken je klassiekers, maar als ik idd jouw aanraders zie, betwijfel ik of je dat wat gaat vinden :joy:. Maar wellicht een leuke muzikale ontdekkingsreis. 

Spotify: All out 60s

Spotify: All out 70s

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt, ik ga het morgen luisteren!

naast wat @xLisa  je al heeft aangeraden beveel ik persoonlijk ook muziek uit de jaren 80, 90 en mischien  muziek van 2000 aan.

Badge

Hey✋
 

nouja iedereen heeft ofc een andere stijl/smaak maar het is geen straf om een keer muziek te luisteren uit jaren 80/90s 

 

ik luister het zelf ook :)

 

Reageer