Skip to main content
Vraag

Muziek ( nieuwe nummers)

  • 7 July 2024
  • 20 reacties
  • 188 Bekeken

Heyy,

Ik ben op zoek naar nieuwe nummers voor in m'n playlist, hebben jullie een idee en wat luister je op dit moment? Qua smaak maakt niet persé uit! 🙂🎵

Alvast bedankt 

Liefs van mij 💕

 

20 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Hoiii

Ik luister op dit moment veel Billie Eilish en Olivia rodrigo. Misschien kan je hun checken? Ik weet niet wat je muziekstijl is maar ze hebben allebei (vind ik) leuke liedjes.

Doeiii

Reputatie 6
Badge +3

Hoi! Zeker heb ik wat aanbevelingen, hier komen ze:

Als je van pop houdt, vind ik Conan Gray echt fantastisch. Mooie teksten en leuke melodieën. Je hebt ook nog girl in red, maar haar teksten gaan vooral over lesbische liefde. Ik vind beide heel erg leuk. 
 

Als je van rock houdt, zou ik Noahfinnce zwaar aanraden. Hij is een transgender persoon, sommige van zijn liedjes gaan erover, maar de meeste liedjes zijn gewoon fantastische liedjes. Echt aanrader. 
 

Als ik comfort zoek ga ik altijd Cavetown of Addison Grace luisteren. Hun teksten zijn heel diep, maar hun melodieën zijn leuk en energiek. Mijn favoriete artiesten of all time.

Tussen Noahfinnce en Cavetown in zit Bears In Trees (vind ik dan). Hun muziek is vooral energiek. Ik vind zelf sommige liedjes heel erg leuk, andere minder. 
 

Ik denk dat dit alles is haha! Ik hoop dat je het wat vind! Liefs Samuel 

Reputatie 7
Badge +8

Heyy!

Ik raad de album SOUR van Olivia Rodrigo aanxd. Ik vind alle nummers van SOUR te gek maar Drivers License en Happier zijn wel mij fav’s:). Olivia Rodrigo kan heel mooi eerlijke teksten schrijven. Verder vind ik you broke me first van Tate McRae ook heel goed! Normaal gesproken luister ik niet zo vaak naar rap maar Eminem is een topper hoor! Mockingbird en Lose yourself vind ik persoonlijk de beste liedjes van Eminem😊. Mockingbird gaat over zijn dochter en ik kan er de hele dag naar luisteren haha! Lose yourself is volgens mij zijn populairste nummer(Schrik niet! 2,1 miljard streams) en dat gaat over dat hij de wereld rondreist en zijn dochter nauwelijks ziet, maar wel bang is om net als heel veel beroemde mensen zijn roem te verliezen. 
 

Liefs xxx Banaantje <3

 

Reputatie 7
Badge +17

Europapa, stay kid laroi x Justin Bieber, let nou op de tijd joostspeeltspellen distrack. Dit zijn ff de nummers die in me opkomen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +5

Heyy,

Bedankt!!🤗

En mijn smaak is nogal verschillend, maar op het moment is het voor pop en rock 

Groetjess 

Heyy!

Ik raad de album SOUR van Olivia Rodrigo aanxd. Ik vind alle nummers van SOUR te gek maar Drivers License en Happier zijn wel mij fav’s:). Olivia Rodrigo kan heel mooi eerlijke teksten schrijven. Verder vind ik you broke me first van Tate McRae ook heel goed! Normaal gesproken luister ik niet zo vaak naar rap maar Eminem is een topper hoor! Mockingbird en Lose yourself vind ik persoonlijk de beste liedjes van Eminem😊. Mockingbird gaat over zijn dochter en ik kan er de hele dag naar luisteren haha! Lose yourself is volgens mij zijn populairste nummer(Schrik niet! 2,1 miljard streams) en dat gaat over dat hij de wereld rondreist en zijn dochter nauwelijks ziet, maar wel bang is om net als heel veel beroemde mensen zijn roem te verliezen. 
 

Liefs xxx Banaantje <3

 

Hey @Banaantjeeee 

Mijn favo van SOUR is Good 4 U.

 

@Tinkerbell 

Mijn aanraders zijn de nummers uit het topic van @Jesse08.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy lieve @Tinkerbell!

Ik heb zelf heel veel muziek ontdekt door playlisten op Spotify te luisteren. Een van mijn favoriete playlists is de list van de top 2000 daarin staan heel veel verschillende nummers dus misschien kan je daar ook wat in rondzoeken! :)

https://open.spotify.com/playlist/1DTzz7Nh2rJBnyFbjsH1Mh?si=pySoyLLYSV-R-9Sg4_qEjA&pi=XFsIRU9IRx-1l

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Tinkerbell  altijd lekker is deze : 

dit is de versie zonder zang.  Met zang :

Metallica - Enter Sandman [Full HD] [Lyrics] (youtube.com)

Of ook een geweldige klassieker:

Queen - Killer Queen (Official Lyric Video) (youtube.com)

 

haha ik ben even in de metal-stemming 😊

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Tinkerbell!

Ik deel ook nog wat nummers uit mijn eigen  playlist! Zijn uit verschillende genres! :)

Way Down We Go, KALEO > https://youtu.be/0-7IHOXkiV8?si=q470uMGvV4MEBQym

Hotel Californië,  Eagles > https://youtu.be/09839DpTctU?si=6g1OEnqOMvCC37Ut

Austin, Dasha > https://youtu.be/FyjnbSsZ2tc?si=v64kWUB4_NQC_GF_

Fortnight, Taylor Swift & Post Malone > https://youtu.be/FyjnbSsZ2tc?si=v64kWUB4_NQC_GF_

Viva Las Vegas, Elvis Presley > https://youtu.be/9MO1KyNUOIs?si=97NO5ZQA_R-lr_mL

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +18

@Tover01  Enter Sandman blijft altijd lekker. Sad but true ook.

Deze van Queen vind ik ook erg nice. Freddie Mercury was al erg ziek toen de video’s opgenomen werden. Best bijzonder om te zien hoeveel energie hij nog had.

Queen - Headlong

 

Queen - I’m Going Slightly Mad

 

Verder nog wat leuke nummers:

The Bouncing Souls - Lean On Sheena

Simple Plan - I’m Just A Kid

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Ik luister vooral naar Olivia Rodrigo en Taylor Swift, maar Coldplay, Roxy Dekker of Imagine Dragons is ook goed voor in je playlist!

Liefs, justGhast

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi  @Tinkerbell  !

@tim16   en @Tover01  en allemaal natuurlijk 😉 Ja Queen is zó goed! Wat je inderdaad terecht zegt, wonderlijk hoe hij (Freddy Mercury) dat kon op brengen. Mijn moeder als Queen fan wordt nog altijd ontroerd van deze video:

 

 

Hier kun je goed zien dat hij echt afscheid neemt. Heel aandoenlijk eigenlijk. Ik vind het jammer dat ik die band niet (als in: toen) heb meegemaakt. Want ze waren echt heel uitzonderlijk! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +18

@Tartan14  Ja, dat is de laatste video van Queen met Freddie. Heel bijzonder idd. Hij heeft ook tot het allerlaatst in de studio gezeten, tot een paar weken voor z’n dood dacht ik. Queen (met Freddie) is echt een band die ik graag live had gezien, maar ja, dat gaat niet meer.

Reputatie 7
Badge +8

Hey @Banaantjeeee 

Mijn favo van SOUR is Good 4 U.

Heyy @NoahLovesYou,

Good 4 u is idd ook een aanradertje 😊! Heb je ook een fav van GUTS? 
 

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 4
Badge +1

Ik hou van het liedje escapism. Het liedje I hate it here en how did it end zijn ook mooi. En jealousy, jealousy van Olivia Rodrigo.

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik las  net een muzikale tip van @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  in een andere topic. Dus ik die band opzoeken. Lekkere muziek! 

https://youtu.be/AYporUYz_VA?si=SmIio0iKOv2RfWsw

En ook van hun: looking out for number one en

You ain't seen nothing yet. 

Goeie muziek man! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +18

Elton John is ook erg goed. Is m’n moeder behoorlijk fan van

 

Hey @Banaantjeeee 

Mijn favo van SOUR is Good 4 U.

Heyy @NoahLovesYou,

Good 4 u is idd ook een aanradertje 😊! Heb je ook een fav van GUTS? 
 

Liefs xxx Banaantje <3

Ja hoor! Toch Vampire maar. Maar obsessed is ook wel goed.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 2
Badge

Hallo allemaal!

 

Ik wil jullie graag voorstellen aan de beste musical aller tijden (wat mij betreft): EPIC:the musical. Geproduceerd door Jorge Riverra Harrans.

De musical is nog steeds in productie, van de 40 liedjes waaruit de musical bestaat zijn er momenteel dan ook nog 'maar' 25 uit, maar al die liedjes zijn echt GEWELDIG! 

De musical is gebaseerd op de Griekse Odyssee, wat gaat over de reis van Odysseus terug naar huis. De muziek en de harmonieën zijn echt fantastisch! Het is altijd een feestje om er naar te luisteren. Ik word namelijk altijd meegetrokken door de muziek. En als je er dan een paar keer naar geluisterd hebt, ontdek je opeens een easter egg en wordt je nog enthousiaster. Dus ga alsjeblieft eens een keer luisteren naar EPIC:the musical! :D

En tot zover mijn verkooppraatje XD 

Groetjes, Thetherapistfriend

Reputatie 7
Badge +5

@Tover01 Jaaaa Metallica!!! Die blijven altijd zo goed!! Enter Sandman is ook echt mijn favoriet!!

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reageer