Vraag

Muziek maken

  • 10 December 2020
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hallo mede-forumleden :),

Ik ben van plan om mijn eigen muziek te maken. Alleen ben ik bang dat andere mensen in/om mijn omgeving het niet mooi vinden. Wat kan ik hieraan doen?

Bvd,
DutchFlag


7 reacties

Heyy

Helemaal niks van aantrekken! Of je nu muziek maakt die mensen in je omgeving mooi vinden of niet, je doet er iemand pijn mee dus het kan gewoon! Er zullen altijd mensen zijn die het mooi/cool vinden. Er zullen ook mensen zijn die het stom vinden. Zo is dat nu eenmaal. Gewoon doen die handel! Je kunt het maar proberen!

Groetjs

Reputatie 4
Badge +3

Bedankt voor je reactie @Kaas123. Je hebt mij zeker geholpen om wat meer zelfvertrouwen in mijzelf te brengen.
Inmiddels heb ik het nummer ingezongen en ben van plan het zondag uit te brengen. 

Er valt niks aan te doen aangezien iedereen een andere mening zal hebben maar je hoeft je verder ook niks aan te trekken van die meningen. Het gaat erom of jij het leuk vindt en of jij het goed vindt. 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi,

 

Ik maak zelf ook muziek, het is meestal punk of rock, geïnspireerd door de band 'Slaves'(VK) en de 'Foo Fighters'(VS) en nog meer random punk bands.

 

Als ik ze laat horen en mensen vinden het niet mooi kan het mij niet zo veel interesseren. Soms geven ze tips, en soms zijn ze gewoon toxic.

 

Reputatie 7
Badge +6

Ik ben zelf ook een muziek maker (ik maak metal muziek in allerlei soorten) en soms vinden mensen het nou eenmaal niet leuk of mooi maar daar kan jij niks aan doen want het is hun mening.

Dus ik zou zeggen NEGEREN!!!

Badge

Hoi @DutchFlag ik ben laatst ook begonnen met muziek maken, heb er ook een midi apperaat voor gekocht. Welk rpgamme gebruik je en ben je al een beetje goed?

Reputatie 7
Badge +19

Heey

Wat leuk!!! Gewoon niet luisteren naar mensen die het niks vinden. Gewoon je ding doen. Iedereen heeft ook een andere muziek smaak dus daar heb je sowieso geen invloed op.

 

joeeeee

Reageer