muziek

  • 28 December 2020
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, ik vind dat Jason Derulo een misbruiker is, omdat hij BTS niet eens heeft bedankt voor de succes van Savage Love, nou denk ik van: hij heeft BTS gewoon gebruikt voor een succes met Savage Love te hebben,  wat vinden jullie? 


2 reacties

Ik heb even snel gegoogeld. Ik denk dat je die BTS remix bedoelt. Ik weet niet precies hoe het tussen hen is gegaan en of er überhaupt toestemming is gevraagd om het nummer te gebruiken voor een remix. Kon ik niet vinden.

Maar als ik een nummer zou maken en anderen zouden het nakken zonder daar toestemming voor te geven, zou ik heel snel me advocaten bellen om een rechtszaak aan te zwengelen.

Als ze geen toestemming hebben gekregen voor het gebruiken van het nummer, zou het ook niet zo gek dat Derulo hen niet bedankt.

Maar goed, ik weet niet precies hoe het zit. Maar wanneer mensen jouw muziek coveren en daarmee wat populariteit generen, vind ik niet dat je ze hoeft bedanken. Ze hebben er toch zelf voor gekozen om het te coveren. En ze hebben sws goed verdiend aan een nummer van iemand anders (als ze de opbrengsten mogen houden). Dus denk niet dat ze iets te klagen hebben.

Reputatie 4
Badge +1

Jason derulo goeie muziek 

Reageer