Musicalles

  • 19 August 2020
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy!

Ik zit dus met een dillemma.

Ik wil heel graag weer naar musicalles, maar er zijn er dus 2 die mij leuk lijken. 

De 1e: Deze is op dinsdag van 17.00 tot 19.00, 12-14 jaar. Ik heb bij deze al 2 jaar gezeten en ik weet dat deze leuk is, al gaan wel alle mensen waar ik mee omging weg.. Nog een ding is dat ik 15 ben, nou ja, ik word dinsdag 15. (Ik had gevraagt of ik nog een jaartje bij deze mocht blijven als ik dat heel graag wilde en dat mag). Maar ik ben bang dat ik dan het grootste deel al weet van wat er word uitgelegd. 

 

De 2e: Deze is op zaterdag van 11.00 tot 13.00, 12-15 jaar. Ik heb deze dus nog nooit gedaan dus ik vind dat dan ook wel weer een beetje spannend, maar het is wel de goede leeftijdscatogorie. Het voordeel van deze is dat het wat proffesionlere is en ik wil later misschien wat met musical gaan doen dus dan is deze een betere optie. 

 

Het ding is dus dat ze mij allebei heel leuk lijken en nu heb ik dus geen idee welke ik moet kiezen. ( En ze zijn ook even duur dus daar hoef ik mij ook geen zorgen om te maken). 

Welke zouden jullie doen als je mij was?

 

Beauuutje

 


1 reactie

Badge

Ik zou bij de ene die je niet kent een proeflesje doen en dan kan je vergelijken tis meer jou keuze kies de eerste vraag word dan wat vind je leuker voor dat moet je gaan maar las je echt profecioneel wilt worden kies je de ander maar als je de ander nie zo leuk vind zou ik voor de 1ste gaan tis meer jou keuze ik zou gwn beginnen met een proefles :)

Groetjes-Maris <3

Reageer