Vraag

musical

  • 18 June 2021
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zit met iets. Ik moest voor het vak geschiedenis een opstel maken over een boek of film of musical dat te maken had met de tweede wereldoorlog.

Ik had mijn opstel gemaakt over de 40-50 de musical, maar nu wordt ik gepest door een paar klasgenoten omdat ik musicals leuk zou vinden. 

Nu moet ik zeggen dat ik in mijn hele leven maar naar 3 musicals geweest ben. 

Wat vinden jullie van iemand die zijn opstel dan over een musical maakt dat over de tweede wereldoorlog gaat? En is iemand die naar een musical gast echt homo


3 reacties

Hallo Ko98ol :)

Mij zal dat niks uitmaken. En een homo is per definitie iemand die op jongens valt. Dus je bent niet gelijk een homo als je naar een musical gaat.

-TheMightySlayer <3

Wat vinden jullie van iemand die zijn opstel dan over een musical maakt dat over de tweede wereldoorlog gaat?

Het maakt niet echt uit of je nu een werkstuk maakt over een film of een musical.
Aan het eind van de dag ben je toch een voorstelling aan het kijken, hoewel een film meestal iets minder zang heeft.

Musicals zorgen er in ieder geval niet voor dat je op jongens valt, dus maak je je daar maar geen zorgen over.

Reputatie 2
Badge +1

Hoiii,

Van musicals houden is toch een mening? De ene houd van horror films en de ander van comedy?

Er gaan ook zo veel mensen naar musicals zoals de Lion King. Die zijn toch ook niet allemaal gay?

Een musical heeft meestal gewoon wat meer effect op mensen door de zang. Ik snap niet hoe mensen op zulke dingen ook al weer kunnen gaan haten…

 

Ik zou zeggen, “Be yourself and let nobody change that.”

 

Groetjesss,

PersoonMens

Reageer