Vraag

moeilijke vriendinnen

  • 26 March 2021
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Badge

Heyy,

 

Ik heb op de basisschool altijd al gemene vriendinnen gehad, gelukkig ben ik nu op de middelbare. Maar het gaat niet veel beter. Ik kreeg eindelijk een vriendinnen 'groepje’. We waren met zijn drieën en O kende ik een paar maanden langer dan F. Het is heel lastig om een vriendinnengroep van 3 te hebben want een persoon voelt zich altijd buitengesloten. Eerst was dat altijd F want ze dacht dat O en ik closer waren omdat we elkaar langer kennen. Maar dat is helemaal niet zo ik mag ze allebei even veel. Maar soms spreken we een keer af zonder F (dat doe ik ook wel eens samen met F zonder O en dat vindt O prima) en dan wordt F helemaal boos omdat we zonder haar afspraken. Nu doen we dan bijna nooit omdat F altijd zo boos wordt. Maar nu gaan O en F alleen maar met elkaar optrekken. Ze sturen de hele tijd foto’s van hun twee samen naar mij en zegggen hoe gezellig ze het hebben. Als ik een keer samen met O en F iets wil doen kunnen ze nooit. Ik weet ook wanneer ze hun sporten hebben dus ik weet dat ze mij ontwijken. Ze gaan bijv vandaag logeren en ze negeren mijn appjes en zetten op hun verhaal hoe leuk ze het hebben. Ze negeren mij sowieso heel vaak wat ik heel vervelend vind. Als ik vraag wat ze aan het doen zijn doen ze er ook altijd heel vaag over. O doet de laatste tijd ook heel gemeen tegen me: ze noemt me arrogant, dik, irritant ect. Ik weet niet wat ik moet doen. Bedankt als je dit allemaal hebt gelezen!

 

 


2 reacties

Hey daar!

Wat vervelend om dit te lezen, dit zijn zeker geen vriendinnen. Een vriendin hoort er voor je te zijn wanneer je dat nodig hebt. Het zal lastig zijn, maar ik raad je aan om andere, betere vriendinnen te zoeken. Dan is de kans groot dat de situatie verbeterd.

Hou je sterk, je kan het!

Groetjes!

Badge

Zo erg bedankt!! Ik wist echt niet wat ik moest doen, bedankt voor je mening ik ga m zeker gebruiken.

Reageer