Vraag

Miss te veel sport?

  • 10 March 2018
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey.

Ik sport minstens 5x per week. Dit is allemaal buiten school om. Maandag alleen vrijwilligerswerk, dinsdag turnen. Woensdag dansles. Donderdag paardrijden. Vrijdag nog een keer turnen, zaterdag niks en zondag geef ik zelf les bij mn moeder dansschool waar ik zelf ook les heb.

Is dit te veel voor iemand van bijna 15?
Zo ja, wat kan ik er aan doen? De dansles die ik geef kan ik nie afzeggen want mijn moeder doet alles in dr eentje en ik help soms wel, maar k heb ook nog school enz.

4 reacties

Het is in ieder geval veel.
Neem mijn antwoord niet direct voor waar aan, maar het belangrijkste lijkt mij dat jij jezelf niet te veel belast daarmee.
Je lichaam heeft natuurlijk tijd nodig om te herstellen, maar als je dat uithoudt dan denk ik dat dat niet zo'n groot probleem zou zijn.
En als je genoeg tijd overhoudt voor school e.d. , dan lijkt het mij geen probleem.
Ik overbelast mezelf niet echt vind ik. Voor school hou ik niet super veel tijd over, maar stoppen met turnen gaat nie want dan noemen ze me allemaal verraadster want ja.... stoppen met dansles zou kunenn, maar ik blijf mb moeder helpen hehe
vind het wel oke, want dansen is een hobby en vrijwillegers wek ook en paardrijden dan rent het paard en jij niet dus je hoeft je niet erg veel zorgen over te maken xxx
Ik zou het voor mezelf er veel vinden. Dat hoeft voor jou niet zo te zijn.

Je zegt dat je weinig tijd voor school overhoudt. Te weinig tijd? Als het je stress oplevert, moet je misschien wel wat sport minderen.

Als de mensen bij turnen je anders een verraadster noemen, is dat misschien juist wel een reden om daarmee te stoppen. Doen ze verder wel aardig tegen je?

Gr. Pin

Reageer