Vraag

mijn mama haat de dansschool

  • 3 September 2021
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi! Ik heb in januari me ingeschreven bij een dansschool. Waar ik iedere week kan dansen, en waar m'n ouders ook veel voor betalen. Toen we ons inschreven zei de mevrouw van de Balie dat er tijdens de corona golf ook nog buitenlessen gegeven worden en dat ik nu een jaar lid ben en dan kan ik er niet af gaan ivm wedstrijden.  Maar er waren helemaal geen buiten lessen, daar waren me ouders nog al pissed over omdat ze er veel voor betalen maar met corona Niks doen. Toen ging dat weg, en toen kwamen er andere tijden, dat vonden me ouders nog oké. Maar nu zijn er weer tijden veranderd! En dat stond nergens, niet op de site, en niet op de ouderapp. Nu is het 2 uur later opgeschoven.. van 17.30 tot 18.30 maar dat is precies de tijd dat we gaan eten en dat we leuke dingen doen met het gezin. Soms huurt mama ook een midgetgolfbaan op die tijd.  Mama is boos op de dansschool en zeggen dat het een slechte communicatie is en dat m'n dansjuf daar helemaal Niks over zegt.  En ja ik vind het ook een beetje irritant worden. En m'n dansjuf koopt van het geld wat ze verdient gewoon een iPhone 12. Ook een deel daarvan hebben m'n ouders betaald!!. Maar ja ik vind me dansjuf vaak ook wel gewoon lief. Hoe kan ik dit doen want ja ik vind het mwah en slechte communicatie. 


4 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Alsjeblieft iemand..

Badge

Kom op zeg.

je word ouder dus moet je steeds later omdat jongeren kinderen komen om die tijd zodat kinderen van 6 niet om 10 uur hoeven te dansen bijvoorbeeld.

en ze koopt een telefoon van het geld waar ze hard voor werkt. 
vind je moeder het ook erg dat ze betaald voor bijvoorbeeld een auto als ze ergens gaat midgetgolven.

zij hoort dan sticks en dan verdienen de mensen daar geld en kopen ze daar dingen van ,vind ze dat dan ook erg?

 

ik dacht ik schrijf maar meer dimgen op want volgens mij ben je echt 8.

wie zegt er nou? : mijn mama 

 

dan ben je volgens mij echt 8

Badge

ik zeg ook mijn mama dat gewoon normaal.  je bent echt gemeen tegen je reacties. 

ik ben ook fysiek niet goed 

Badge

Sorry dan.

dan ligt het aan mij maar het is toch niet raar dat je iets koopt van het geld dat je verdiend

 

maar ik deed idd wel te gemeen

Reageer