Skip to main content
Vraag

met playmobil spelen op 12e is dit normaal?

  • 10 July 2024
  • 6 reacties
  • 51 Bekeken

Hai zoals de titel al zegt is mijn vraag.Is het normaal om met de playmobil te spelen? ik heb ook een heel dorp maar ik ben bang dat mensen op mijn nieuwe school dat raar vinden en moet ik ze dit dan vertellen ? En hoe dan? 

Groetjes van 🌟 sterre

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, vind je het zelf leuk en heb je er plezier in? Dan is het al helemaal goed toch? Gewoon lekker van genieten en er heerlijk mee spelen als jij dat wilt! Niks geks aan of mis mee! Het is prachtig om te hebben en als je zo'n mooi dorp ermee hebt gebouwd is dat juist heel vet en leuk. Hoe anderen daar over denken is niet belangrijk en anders, als je het op een of andere manier ongemakkelijk vind, hoef je je hier niet over te verantwoorden hoor. Het is jouw hobby, jouw ding en grote kans dat er nog meer mensen zijn die hier ook mee spelen en het leuk vinden. Geniet ervan en ik vind het een heel leuke hobby! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Sterre20,

Ben het volledig eens met @Tartan14 en heb niks meer aan zijn reactie toe te voegen! Als jij playmobil leuk vind en als jij daar plezier in hebt is daar echt niks geks aan hoor! Lekker genieten en spelen dat is alleen maar goed om te doen en trek je niks aan van wat anderen misschien denken! Veel plezier nog!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik ben het ook helemaal eens met @Tartan14  en @ItsJustMe ! Super leuk toch! Een heel dorp bouwen is echt fun!  Speel er mooi mee en veel plezier! Niks raars en wat andere mensen zeggen boeit niet! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Ik sluit me aan bij de anderen. Het is helemaal niet raar hoor! Veel oudere kinderen doen dit ook! Als jij het leuk vindt, gewoon blijven doen!

Groetjes, justGhast

Reputatie 6
Badge +3

Als jij het zelf leuk vind? Prima dan toch! 

Het kan wel zijn dat andere dit een beetje raar vinden, dus ik zou het echt alleen maar vertellen aan hele goede vrienden/vriendinnen. 

Veel plezier! 

Liefs 

Anoniem789 

Hoi @Sterre20 

Nee hoor, als jij dat normaal vindt, dan is dat toch normaal?

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer