met minder leuk gevoel naar stal

  • 3 June 2020
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb een verzorg pony alleen ga ik steeds vaker met een wat minder fijn gevoel naar stal want de vriendin van mij die altijd mee gaat komt heel vaak te laat waardoor we later naar paarden moet en er is een nieuw meisje op stal die ook vaak op mijn verzorg pony wilt en en nog een stal genootje van me die wilt er ook heel vaak op en het rijden gaat al 2 weken minden plus de pony die gebruikt word voor de menlessen die is kreupel dus moet mijn verzorg pony die men lessen lopen waar door ik er ook minder op kan en er is nog iemand die samen met mij en mijn vriendin rijd elkaar zij staat niet op de zelfde stal dus die moeten we ophalen alleen ben ik soms een beetje angstig tijdens de buitenritten dus dat is heel iritand en nu komt alle frustraties naar boven en ben ik heel verdrietig en chagrijnig en ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen en mijn ouders zeggen dat ik maar moet kijken hoe het gaat alleen bij mijn vorige verzorg pony kon ik niet op die pony rijden omdat die werd ingepikt door iemand anders en nu ben ik heel bang dat dat weer gaat gebeuren heeft iemand tips wat ik moet of kan doen 

 

ps sorry voor deze lange tekst en als je iets niet snapt ofzo vraag het dan gerust 


2 reacties

Hoi

 

Je gaat met een minder prettig gevoel naar stal. Da’s jammer :confused:

 

Een vriendin van je komt vaak te laat. Daar zou ik me ook aan ergeren. Heb je de vriendin die vaak te laat komt hier al eens op aangesproken? Als je haar hier (enkele keren) op aanspreekt, en eventueel aan je stalgenoten vraagt dat ook te doen, wordt ze misschien wat punctueler. 

 

Je pony wordt vaak gebruikt voor lessen, en ook anderen rijden er graag mee. Denk je dit met de stalverantwoordelijke te kunnen bespreken? Misschien kan geregeld worden dat jij, aangezien het jouw verzorgpony blijft, voorrang krijgt om op deze pony te rijden. Vraag daarnaast gerust om een bevestiging dat deze pony jouw verzorgpony blijft. 

 

Je bent wat angstig op buitenritten. Zou je je veiliger voelen in het bijzijn van een ervaren ruiter? Misschien kan je wel enkele keren op buitenrit met een rij-instructeur, zodat je wat meer zelfvertrouwen krijgt. Paarden en pony’s voelen het tenslotte, wanneer je bang bent. Dan worden ook zij onzeker. 

 

Door deze situatie word je verdrietig en chagrijnig. Da’s niet prettig natuurlijk. Ga gerust naar stal toe, en geef je verzorgpony maar een knuffel. Hoogstwaarschijnlijk krijg je een lieve bries of aanraking van zijn/haar neus terug. Daar knap je vast van op. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

@Kenshin  heel erg bedankt voor je reactie ik ga je advies zeker opvolgen 

Reageer