Vraag

Meer mensen die ook deze muziek luisteren?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen,

Ik zou graag willen weten of er meer mensen zijn die dit soort muziek luisteren:EDM en bands zoals Kensington en Coldplay

Alvast bedankt voor de antwoorden

DaAnoniemeMoawn

14 reacties



Jazekerss!!
Ik luister soms EDM, en kensington en coldplay vaak!
Zelf luister ik ook nog naar bands zoals KISS, Motorhead, Metallica, Led-Zeppelin. Dit zijn rock-bands.
Ik ben trwns echt verslaafd aan KISS?

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Xx Vlek
Natuurlijk! Coldplay is een van mijn favoriete bands!!
Tuurlijk het Zijn m'n lievelings bands die me n beetje opvrolijken❤️?❤️
Ik luister rammstein
KENSINGTON echt geweldig vind ik ze vooral DO I EVER en SORRY
EDM trend machine is goed
Ja ik luister vooral kensington
Rammstein heuj!!!!!!
Jaaaaaaa i love kensington do i eeeeeeeeveeeeeeeeeer:P
Hey iedereen,

Ik zou graag willen weten of er meer mensen zijn die dit soort muziek luisteren:EDM en bands zoals Kensington en Coldplay

Alvast bedankt voor de antwoorden

DaAnoniemeMoawn


ik denk dat iedereen muziek luisterd.
@emre3xpl
Niet iedereen. Sowieso dove mensen niet 😉 Ik ook niet. Ik krijg hoofdpijn van muziek ? We hebben wel vaak de radio aan in de auto, dus ik hoor wel soms muziek. Kensington en Coldplay maken leuke liedjes, je hoort ze alleen een beetje te vaak op de radio vind ik.

Gr. Pin


Jazekerss!!
Ik luister soms EDM, en kensington en coldplay vaak!
Zelf luister ik ook nog naar bands zoals KISS, Motorhead, Metallica, Led-Zeppelin. Dit zijn rock-bands.
Ik ben trwns echt verslaafd aan KISS?

stairway to heaven!!!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Xx Vlek
Reputatie 1
Badge

Ik luister graag naar kensington ben pas nog naar 1 van de laatste concerten geweest. Verder luister ik veel rammstein. 

Reputatie 1
Badge

Ik ben laatst ook naar een van de concerten van kensington geweest en in 2018 nog in de Johan Cruijff arena gezien. Ik ben ook een rammstein fan heb ze in 2022 in Nijmegen live gezien was echt een spektakel. 

Reageer