Vraag

Makkelijke sporten?

  • 12 June 2020
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Badge

Hey ik zit nu op dansen maar wil er vanaf, weten jullie makkelijke sporten? Heb al op paardrijden en voetballen gezeten.


4 reacties

Weet niet wat je met makkelijk bedoeld.. iedere sport is uitdagend op een andere manier. Ik zou zeggen ga op een sport die je leuk lijkt.

Badge

Haha ja maar ik houd persoonlijk niet zo van sport maar ik moet verplicht.

Hangt er helemaal vanaf wat je zelf leuk vindt. Als je er lol in hebt en het niet als verplichting ziet, is het per definitie een makkelijke sport voor jou. Je moet voor jezelf bedenken of je een teamsport wilt doen of solo. Competitief of niet. Denk dan bijvoorbeeld aan hardlopen of sportschool. Dat soort dingen. Ga gewoon eens kijken wat je leuk vindt. Tip: met vriendinnen is het altijd leuker, kijk of jullie wat samen kunnen doen.

Gen benieuwd wat je gaat kiezen. Laat maar weten.

Groetjess

Hoi

 

‘t Is zoals hierboven al gezegd werd: elke sport heeft z’n uitdaging. Zelf doe ik dagelijks wat yoga, en beoefen ik aikido. Yoga ken je vast, en aikido is een Japanse krijgskunst. Lijkt je dat wat: gevechtssporten? Je kan als je dat wenst na een tijd kiezen voor competitie, als je dat wat lijkt. Dat hoeft weliswaar niet: doe je liever geen competitie, kan je op zoek naar een plek waar dat geen verplichting is. 

 

Ga je liever enkele keren per week naar een sporthal, of kies je graag je eigen sportmomenten uit? Als je ervoor kiest zelf te bepalen wanneer je sport, zou je een sport uit kunnen kiezen die je thuis of in de buitenlucht kan doen. Hardlopen of wielrennen bijvoorbeeld. Vind je echter meer motivatie in op een vast tijdstip naar een sporthal gaan, zou je je aan kunnen sluiten bij een sport met vastgelegde trainingsuren. 

 

Gr. Kenshin

Reageer