lastig gevallen door enge mannen

  • 1 November 2023
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Ik word vaak lastig geworden door dikke mannen, die aandacht zoeken,  ongewenst een gesprek proberen te starten en me steeds naroepen dat ik mooi ben (wat niet zo is btw).  Dit  was al een tijd niet gebeurd en een paar uur geleden was het weer zover en zat er een voor onze garagedeur op ons grondgebied. Heeft iemand dit ook wel eens en heeft iemand tips om dit te stoppen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wtf?? Dat is echt heel heftig, sorry dat je dit mee moet maken. Mannen zijn echt raar. Probeer een andere route te nemen om ze te vermijden. Ik zou ze als eerste goed waarschuwen dat je niet lastig wil worden gevallen. Idk maar misschien valt dat onder pedofilie en ook seksuele intimidatie. 

Bovendien mag je de politie bellen omdat die op jouw grondgebied zit, maar dan moet je het wel duidelijk maken. Het liefste sluit je de deur af, ga je naar een raam, roep je iets en film je het ook nog. Als die niet weggaat, bel de politie, maar niet het noodnummer. 

Punt is: wees duidelijk met waarschuwen en als het ooit zover komt: bel de politie. 

Sterkte en succes!!

Reputatie 6

Ja, politie bellen, dacht ik ook al aan, misschien met je ouder(s) erover hebben dat dat gebeurd, en veiligheidsmaatregelen nemen 'voor als dat' er iets verder uit de hand loopt, ookal lijkt me dat niet, aangezien je weg kan fietsen/lopen van hun, idd een andere route nemen richting huis, ookal lopen ze meestal wel overal en nergens zulke mannen.

 

Maar dit is inderdaad best heel ernstig.

dankjewel, ik zal er aan denken als het uit de hand loopt.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, inderdaad, wat kunnen sommige mannen toch belachelijk doen, Ik zou me bijna schamen voor een ander maarja.  Misschien heb je een wijkcentrum in je buurt? Meestal heeft de wijkagent daar wel een spreekuur, en anders zoek je eens op internet naar je wijkagent of politie * woonplaats  en dan  kun je dit bespreken en vertellen. En ik zou het je ouders ook laten weten.  Want dit soort rare gedrag is helemaal fout van die mannen.  Zucht, elke keer als ik zoiets hoor denk ik, ik ben blij dat ik zo niet ben of wil worden.  Wat een mafkezen.  Ik hoop dat je iemand vind  (wijkagent) die je kan helpen. En vertel het zoals je het hier ook vertelt.  Succes ermee hoor!

Groetjes liefs Tartan X

Reageer