Skip to main content

Korte broek😄

• March 2, 2026
  • 27 reacties
  • 403 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • September 26, 2026

Cool hoor Tover. En Yusa. Jullie inspireren mij om ook weer lekker een korte broek of rokje te dragen met dit weer ♥️ haha lief dat je meisje jouw benen graag ziet ​@Tover01  (terecht! Luister maar goed naar haar haha) en knap hoe je zelf met je kleding omgaat als jongen. Zo zelfverzekerd . Zo wil ik het ook doen. Gewoon een zelfbewust meisje zijn dat als ze wil lekker vrouwelijk rokjes draagt en tegelijk sterk en zeker is.  Want dat kan prima samen gaan. Net als leuke jongens met een mooi lichaam dat ook mogen laten zien zoals jij. De komende week kan het in ieder geval dus laat je benen maar zien! 😍 Doe ik ook 😉

Groetjes! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 27, 2026

Ik draag altijd een rok of rokje uit culturele overweging zogezegd. Maar als het kouder wordt met toenemend dikkere legging of maillot/kousen 😊 maar wel dus altijd rok. 

​@Tover01  dat naar de scouts wat jij uit jezelf doet is niet raar maar juist mooi zo'n gevoel voor traditie. Het is stoer dat je dat doet en het staat stoer. En erg leuk dat je je meisje volgt. Ik vind jullie trouwens überhaupt stoer, ​@Tartan16  en ​@Yusa  eveneens! 

Hartelijke groet ♥️