Vraag

kickboksen (ouders vinden het raar)

  • 4 May 2020
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

hoiii

ik wil dus op een 2de sport ik zit al op paardrijden dat doe ik normaal 1 keer per week. nu wil ik dus ook nog een sport gaan doen ik denk dat (kick)boksen wel iets is wat ik leuk zou vinden. maar ik heb het dus een soort van aan mijn ouders gezegd. ik heb dit dus gezegd: ik denk dat (kick) boksen wel iets is. nou mijn ouders gingen gewoon lachen en dachten dat ik een grapje maakte. nu ben ik dus bang om te zeggen dat ik het echt meende. ik weet niet zeker of het echt iets is voor mij. 

hoe kan ik het beste zeggen dat ik het echt zou willen uitproberen of het iets voor me is?

en hoe kan ik weten of het echt iets is voor mij?

xx prinses in nood


1 reactie

Hoi

 

Om te weten of (kick)boksen wat voor jou is, zou je, vanaf wanneer dit terug mogelijk is, deel kunnen nemen aan een proefles. Op die manier kan je ervaren wat (kick)boksen is, en of het je wat lijkt. 

 

Zouden je ouders je naar een proefles laten gaan, denk je? Desnoods vraag je ze om mee te gaan, zodat ze vanuit de kantine kunnen kijken naar wat je doet. 

 

Heb je een idee wat je ouders precies zo grappig vonden aan het idee dat jij zou gaan kickboksen? Je zou eventueel met hen wat video’s kunnen bekijken. Zo kunnen je ouders zien dat kickboksen geen blind geweld is, maar dat het om meer draait, bv. respect. 

 

Gr. Kenshin

Reageer