Keuzes met volle agenda

  • 2 September 2018
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, Ik zit met het probleem dat ik een vrij volle agenda heb(tenminste voor mijn doen). Maar ik zou ook er graag een klassiek instrument leren spelen. Het probleem is nu dus dat ik moet gaan kiezen en dat gaat me niet al te gemakkelijk af (vandaar deze topic).

Voor de toelichting de andere sporten die ik beoefen ook nog roeien in een wedstrijd groep twee keer per week en nin-jitsu een soort zelfverdediging een keer per week.

Ik heb ook nog het punt dat ik niet weet of ik nog wel kan beginnen met het leren van een instrument op mijn leeftijd(15) maar ik weet niet of dat hier relevant is.

4 reacties

heyo,
lastig, eerste wat ik eigenlijk dacht is kan je roeien niet 1 keer in de week doen en dan de andere keer je klassieke muziek?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je bent nooit te oud om iets te leren. Je bent pas 15 jaar oud dus nog meer dan genoeg tijd om een instrument onder de knie te krijgen. Bovenstaande reactie zou een goede optie zijn, maar kun je echt nergens een uurtje vinden? Bijvoorbeeld op zondagochtend net wat eerder je bed uit zodat je die ergens op de dag kunt gebruiken.

Als je het graag wilt kun je er altijd een uurtje (of minder) per week tijd voor in ruimen zonder dat andere activiteiten eronder hoeven te lijden.
Het roeien is 2 keer per week daar kan ik weinig aan doen of ik ga uit de wedstrijdgroep wat ik wel erg jammer zou vinden.Alhoewel het geen slecht idee is om nog een keer door mijn week heen te kijken of ik niet nog een gaatje kan vinden.

En wat betreft de leeftijd ik had die vraag want stel dat het al een hele klus zou zijn dan zou dat natuurlijk meewegen met het kiezen of ik wel of geen lessen ga nemen.

En nog bedankt voor de reacties.
Ga even na wat jij het liefste zou willen doen en wat jij daar voor op zou moeten offeren.
Hecht er desnoods een numerieke waarde aan, zodat jij het met meer gemak kunt visualiseren.

Reageer